Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
61
Zawieszenie i układ kierowniczy / Odp: Jakie sprężyny przy delikatnym obniżeniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Wrzesień 27, 2025, 23:31:17 pm »
Trochę za nisko to wygląda.

Mój stał tak:



Przód cięty 1 i 1/3 zwoja, już praktycznie siedział na końcówce odboju. Tył główne pióro seryjne, pomocnicze prawie płaskie ale długie prawie tak jak główne. Fajnie to jeździło, było pewnie ale nie łamało kręgosłupa. Dało się jechać szybko po każdej drodze. Brakło mi tylko mocniejszych amorów- miałem seryjne a, przy lataniu bokiem już chodził wyczuwalnie tak góra-dół. Hamowanie bardzo in plus, przestał nurkować. Ale to był moim zdaniem max obniżania, posadzenie niżej nic by nie dało, za to przy tej wysokości, już się zaczęło przywalanie sankami od czasu do czasu. W połączeniu z oponami 175/65R14, osobiście nie odczuwałem różnicy między Polonezem, a nowoczesnym kompaktem. Prowadził się bardzo precyzyjnie. Całkowicie zanikł efekt myszkowania powyżej 100km/h, a przy 170 można było spokojnie puścić kierownicę i trzymał kurs.

Przynajmniej, dopóki go nie rozbiłem. (Poszedłem za bardzo bokiem i przywaliłem bagażnikiem w znak drogowy). Jak to wpłynęło na jego właściwości jezdne, niestety nie wiem. Zaraz potem sprzedałem Tomaszowi, ponieważ byłem zmuszony pozbyć się większych rzeczy które do mnie należały.
62
Zawieszenie i układ kierowniczy / Odp: Jakie sprężyny przy delikatnym obniżeniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Wrzesień 27, 2025, 23:11:11 pm »
Zależałoby mi +/- na takim efekcie jak na foto w linku.
To chyba fabryczna próba obniżenia poloneza. Ciekawe co wykombinowali w zawieszeniu.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1021148674758534&set=pcb.1253277584820695

63
Zawieszenie i układ kierowniczy / Odp: Jakie sprężyny przy delikatnym obniżeniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Wrzesień 27, 2025, 22:30:41 pm »
Jw. możesz ucinać po kawałku mikroszlifierką, następnie tłukąc młotkiem w sprężynę ona sama się obróci i zejdzie we właściwe miejsca w wahaczu

Nawet jeżeli docelowo nie chcesz takiej sprężyny, to w ten sposób można stopniowo sprawdzić jak auto się obniży, bez wyciągania sprężyny. Przy czym Polonez to nie BMW, żeby dobrze jeździł, to przód powinien być jednak w miarę wysoko, tak żeby minium trzy palce się dało wsadzić między oponę i błotnik przy seryjnym kole.
64
Zawieszenie i układ kierowniczy / Odp: Jakie sprężyny przy delikatnym obniżeniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ukash dnia Wrzesień 27, 2025, 21:36:20 pm »
Ja w atu plusie roverze obciąłem jeden zwój, plus wsadziłem gumy w sprężyny i było nisko. Za nisko na jazdę codzienną po drogach z koleinami, przejazdami itd.
65
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ukash dnia Wrzesień 27, 2025, 21:33:45 pm »
Wymieniłem pasek w Skodzie. Już był jego czas bo pochodził z 1995r...
66
Szybkie pytanie / odpowiedź / Odp: proszę o wycenę alusa
« Ostatnia wiadomość wysłana przez gen dnia Wrzesień 27, 2025, 20:48:38 pm »
ok czyli za jakieś 500 były by warte uwagi - bo mam tak sprzeczne info co do ceny ze zgłupiałem czy brać czyt odpuścić
67
Układ Hamulcowy / Odp: Polonez lucas wyskakujący tłoczek cylinderka z lewej strony
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Artek824 dnia Wrzesień 27, 2025, 15:34:36 pm »
No i sprawa wygląda tak :
Sam se zadałem pytanie i sam se odpowiedziałem a mianowicie od założenia szczęk TRW zrobione ponad 300km i nic się nie dzieje.
Wniosek z tego taki ,jeżeli mamy szczęki dojechany w trupa i ciężko nawet porównać ksztalt  z nowymi najlepiej kupić produkt firmowy gdzie ogólnie jestem za tym i nie dać się namówić na żadne dziwne zamienniki.Te firmowe też wiadomo są jakie są w tej chwili ale choć przynajmniej trzymają wymiary a z tymi wynalazkami o jakichś dziwnych nazwach na pudełkach co rzekomo są produkowane przez jakąś znana firmę jak jest widać na zdjęciach powyżej.
68
CAŁA POLSKA / Odp: ---- aukcje i oferty allegro.pl tablica.pl ebay.pl otomoto.pl itp ----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ceva dnia Wrzesień 27, 2025, 14:36:57 pm »
Z czego tam siedzi skrzynia?
Omega A
69
Zawieszenie i układ kierowniczy / Odp: Jakie sprężyny przy delikatnym obniżeniu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek#1978 dnia Wrzesień 27, 2025, 12:09:41 pm »
2. Sprężyna z szerokiego Caro skrócona (obcięte 1-2 zwoje)
Tutaj ostrożnie, u siebie mam 1,25 zwoja skrócone i już mocno siedzi, najlepiej zrobić tak jak sugeruje KGB:
najprosciej jest obcinac seryjna sprezyne (w szerokim 14.0mm), zaczac od pół zwoja i sprawdzic efekt
70
CAŁA POLSKA / Odp: -= LINKowisko =-
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sławek#1978 dnia Wrzesień 27, 2025, 12:06:22 pm »
Helmutów to ja ogólnie mam w pompce, ale zastanówcie się jak my obierwiemy przy tym rykoszetem.
Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10