to szału z tym ogrzewaniem nie ma. w imprezie i w e34, po dobrym rozgrzaniu, termometr w środkowych kratkach pokazywał 70 kilka stopni. w201 nie mierzyłem, ale ręki przy nawiewie nie dało się utrzymać dłużej niż ok 10 sekund.
nie no zajebiscie, w takim to mozesz puscic calosc na nogi i wybrac opcje jajka na miekko lub jajka na twardo,
ja jednak w ramach ochrony zdrowia pozostane przy ogrzewaniu w PN na bezpiecznej opcji do 55*C
od temperatury wazniejsza jest cyrkulacja powietrza, bo w PN szyba jest czysta nawet w duze mrozy i gdy na wskazniku jest 70*C,
np. w takiej Alfie156 ostatnio jechalem przy -15*C ,a to wlsokie auto i mrozow nie lubi, wiec nie nagrzala sie powyzej 70*C (chyba,taka sama druga kreska jak w PN, ale to moze byc wyzsza temp.)
cieple powietrze lecialo,ale 1/3 powierzchni szyby od gory byla zaparowana,
w aucie 4 osoby i cieplo, zdjalem kurtke, luzowalem troche temp. pokretlem - załóżmy, ze nagrzana do 90*C dalaby z kratki wyzsza temp. powietrza i cala szyba bylalby czysta, tylko jak wtedy siedziec ? w podkoszulku przy -15 na zewnatrz
U mnie jest sekwencja i faktycznie idzie jakiś trójniczek.
do mocy GSI wystarczy,gdy parownik IVgen ogrzejesz srednica wezy wychodzacych z ogrzewania przepustnicy,
tylko krocce na parowniku trzeba przerobic na mniejsza srednice