Autor Wątek: Budujemy potworka :)  (Przeczytany 86797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #220 dnia: Wrzesień 09, 2012, 22:22:16 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
bardzo fajne wyniki, pobawisz się żeby to dokładniej wystroić to będzie jeszcze lepiej,
gratulacje!

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #221 dnia: Wrzesień 09, 2012, 22:24:58 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Mysle ze 160Km jest do wyciagniecia jak Swiety dopracuje ten motor do konca, niestety kosztem momentu obrotowego który pojdzie znów wyzej. Najwiecej to poprawiłby zapewne kolektor o zmiennej długosci dolotu, tylko nie wiem czy V.I.S podejdzie
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #222 dnia: Wrzesień 09, 2012, 22:45:32 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Gratuluje wyniku, dobra wiertarka :) 

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #223 dnia: Wrzesień 10, 2012, 19:50:16 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Właśnie nie wiem czy ten VIS da się wsadzić oraz jak się zachowa przy takim setupie - bo może być fajnie albo tragedia. Druga strona medalu to ITB które coraz bardziej mnie korci patrząc na możliwości tego setupu :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #224 dnia: Wrzesień 10, 2012, 23:42:33 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pięknie w 26 sekundzie odcięło sterowanie. Aż się wszyscy zbiegli zobaczyć co i jak. ECU odcina paliwo czy iskrę??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #225 dnia: Wrzesień 10, 2012, 23:44:53 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Oczywiście że iskrę , inaczej nie byłoby fajerwerków :D
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #226 dnia: Wrzesień 11, 2012, 08:50:29 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No wali jak rasowe TDI po "ciptuningu"
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #227 dnia: Wrzesień 11, 2012, 10:23:34 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Heh, tyle że ta chmura to sadza z tłumika
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #228 dnia: Październik 14, 2012, 13:07:47 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Mały update - na razie nic nowego się nie urodziło, cały czas kombinujemy z Artkiem vel Rudym jak tu spiąć skrzynię z hondy s2000 z fiatem, na razie nie wygląda to obiecująco niestety, skrzynia jest dłuższa ok 20 cm niż fiatowska i o ile przednia część prawdopodonie by bez problemu siada o tyle z tylną zaczynają sie schody.
Tutaj nie obejdzie się bez rzeźbienia połowy tunelu, cały czas mam wątpliwości czy damy radę to jakoś wepchać.
Chyba nie obejdzie się bez konsultacji z Walezym, ew będę potrzebował kilka fotek jak u niego wygląda spięcie z wałem napędowym. Tutaj problemem jest przede wszystkim przegub metalowo-gumowy.

W tej sytuacji myślę czy nie lepiej odstawić skrzynie na potem a kupić od gościa z allegro szperę torsena , tyle że nie wiem jakie jest spięcie, podejrzewam że do takich zabaw pasowałoby przynajmniej 40% o ile nie więcej. Nie posiadam informacji jakie miały rajdowe polonezy więc może ktoś mnie oświeci.

Wczoraj przy okazji kminienia na kanale ze skrzynią, zauważyłem że mam zbyt pochyloną zwrotnicę do przodu co prawdopodobnie powoduje pozytyw przy skręcie.Podjerzewam że winę za to ponoszą rozsunięte dolne wahacze ok 0.5 cm na stronę oraz nie przestawienie górnych przednich mocowań przy przeróbce na szerokiego co spodowodowało że wahacz poszedł zbyt do przodu i nadmiernie pochylił zwrotnicę. Zastanawiam się w takim razie jak zmienić kąt wyprzedzenia zwrotnicy z ujemnego w dodatni żeby przy skręcie koło wpadało w negatyw oraz jak to najprościej osiągnąć :)


Tutaj końcówka z małego treningu po placu, widać ewidentnie brak szpery.

http://www.youtube.com/watch?v=0fsVzt4zdtc
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #229 dnia: Październik 22, 2012, 14:58:21 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Niestety skrzynia z s2000 nie wejdzie bez modyfikacji tunelu. Jest za niski i za wąski. Osobiście potwierdzone na moim przypadku - silnik + skrzynia z eski w caro. Foto:
 
Kwestie spięcia z wałem - u mnie jest mix wału hondy z wałem w moim przypadku bmw. Od strony skrzyni wychodzi wał hondy który jest zespawany z końcówką wału e36, potem podpora + druga cześć e36 bo finalnie trafia do dyfra z e36. Zdjęć nie mam ale jak chcesz to mogę porobić.

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #230 dnia: Październik 23, 2012, 01:10:28 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Wczoraj przy okazji kminienia na kanale ze skrzynią, zauważyłem że mam zbyt pochyloną zwrotnicę do przodu co prawdopodobnie powoduje pozytyw przy skręcie

Nie prawdopodobnie tylko na bank. Innej możliwości nie ma. Zwrotnica w seryjnym Polonezie pochyla się do tyłu i pozytywne skutki z tego płynące idą w diabły tylko dlatego że przy seryjnym, dużym skoku zawieszenia, krótkie wachacze poprzeczne powoduję dodatkowy ruch boczny góry zwrotnicy w kierunku na zewnątrz nadwozia.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #231 dnia: Październik 23, 2012, 09:07:19 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Dzięki za info, daj jeszcze fotki jak to schodzi w okolicach seryjnego ręczengo oraz jak możesz od spodu auta, to jest ten projekt z TRS Racing czy całkiem coś innego ?

Z tymi zwrotnicami to będziemy kminić dalej :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #232 dnia: Październik 23, 2012, 20:50:57 pm »

Offline Smar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 135
Święty - co do szpery to 40% starczy w zupełności (sprawdzone w e30). Mniej (25% i wszystkie psełdo-szpery) jest dobre do jazdy idealnie na okrągło (wyścigi) a więcej niż 40% to raczej tylko na luźne nawierzchnie.
Caro 1.5 GLI ("Zielony" - poległ); Caro 2.0 GLE (Poldoford - poszedł w świat); Caro 1.9D (Klekot - sprzedany); Caro 2000 DOHC (Czarny - poległ); Borewicz 2000 DOHC ("Czarnobyl"- jeździ u Hoffmana );
Caro 1.6 16v (Groszek)

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #233 dnia: Październik 23, 2012, 21:05:28 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Ciężko powiedzieć jak schodzi w okolicach ręcznego bo u mnie tunel to totalny custom - ale pozostała część w podłogi w tej okolicy nie ruszana jest więc można coś wydumać. Zdjęcia od spodu wrzucę jak porobię.


Projekt ten sam, jednak z wielu przyczyn nie jest już realizowany w TRS Racing...

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #234 dnia: Październik 23, 2012, 21:26:35 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #235 dnia: Październik 23, 2012, 21:45:58 pm »

Offline elltry

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 215
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kiedyś elltry#683
    • Caro Coupe S2000 / Nissan Juke / Honda MSX / Honda TRX
    • Projekt S2000
Tak. Na tych zdjęciach w stanie mniej więcej z początku tego roku.

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #236 dnia: Październik 23, 2012, 23:03:32 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Dzięki , odnośnie szpery to wstawiam z omegi - 45% , więcej tutaj: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=37533.0

Ps czekam na fotki ze spodu oraz spięcie skrzyni z wałem :)

"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Budujemy potworka :)
« Odpowiedź #237 dnia: Październik 26, 2012, 15:15:04 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Projekt ten sam, jednak z wielu przyczyn nie jest już realizowany w TRS Racing...

Naprawdę zamierzasz jeździć na tych kołach które są, czy to tylko tak dla hecy?
                     
                  
                  
                     
                     
                     
                        
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E