Autor Wątek: Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`  (Przeczytany 14664 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 05, 2004, 16:54:49 pm »

Woj-o#772

  • Gość
Alcest#1360 nie dopisałem tego ,ale klocki do argenty nie beda pasiły na polskie zasicki!! Jak mam z przodu układ tarcze PN trusk a zaciski i klocki od argenty.
Zaciski generalnie to nieco wcześniejsza wersja lukasa (zreszta jest na nich napisane Licencja Girling).
Co do klocków to znowu zobacz te od UNO 1.0 - zaciski ten sam typ co w poldku (ale klocki pewnie droższe, i być może inne trzeba by sprawdzić)

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 05, 2004, 17:14:21 pm »

Alcest#1360

  • Gość
A to sie niezrozumielismy ja mam normalna serie (caro), i ze zmiany zaciskow sie wyleczylem. A swoja droga znalazlem kiedys tarcze Ferrodo pasujace do poloneza (stary typ przedlukasowski).  i mialem nawet zamiar to zamontowac razem z serwerm od argenty ale jakkos tak sie zlozylo ze nie bylo czasu/kasy/ochoty i zostalo na seryjnym.
pozdrawiam
Alcest

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 05, 2004, 22:44:55 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
u siebie  w 125p mam wszystko lucasa laczenie z bezwladosciowym korektorem z wyjatkiem serwa i pompy i jest lepiej, przede wszyskim lepiej mi hamuje niz seria (moze seria byla niedopracowana nie wnikam), druga sprawa pierdola ale jest, kontrolka zuzycia przod, trzecia sprawa to bezobslugowosc, do hamulcow sie nie dotykam, czwarta zero problemow z recznym, piata w moim przypadku zmniejszenie srednicy zawracania :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 06, 2004, 10:21:52 am »

Woj-o#772

  • Gość
no to jasne :) - ale serwo do serwa od argenty potrzebujesz jego wspornika - ono jest na 3 śruby a polskie na 4, to raz (jeden i poł to lekkie schody z moc. linki sprzęgła w tym moim wsporniku ktoś i tak to już spawał poza tym musiałem rozwiercac otwór we wsporniku bo polska linka serwa ma grubszy pancerz i sie nie mieściła). dwa nie wiem jak z siłą wspomagania (argentowe jest minimalnie większe, ale dzwignia między serwem a końcówką pedału jest gorsza, więc może wyjśc na to samo)

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 06, 2004, 12:34:17 pm »

Maciek#938

  • Gość
Cytat: "AndrewS#100"
u siebie  w 125p mam wszystko lucasa laczenie z bezwladosciowym korektorem z wyjatkiem serwa i pompy i jest lepiej, przede wszyskim lepiej mi hamuje niz seria (moze seria byla niedopracowana nie wnikam), druga sprawa pierdola ale jest, kontrolka zuzycia przod, trzecia sprawa to bezobslugowosc, do hamulcow sie nie dotykam, czwarta zero problemow z recznym, piata w moim przypadku zmniejszenie srednicy zawracania :-)

Przełożyłeś most od Poldka Lucas, czy sam przerabiałeś ?

Pozdrawiam

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 08, 2004, 11:59:57 am »

OLO35

  • Gość
Cytat: "Maciek#938"
Za to bardzo interesująco brzmi to wzmocnione mocowanie seryjnego serwa, gdyż efekty tego mogą być ciekawe.
Pozdrawiam


Czerp z krynicy mądrości :D
mój artykuł

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 08, 2004, 13:19:24 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytuj (zaznaczone)
Przełożyłeś most od Poldka Lucas, czy sam przerabiałeś ?


tak most mam od poldka 1.4, a kurde polowa rzeczy w moim kancie jest z poloneza :-) 1.4 :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 08, 2004, 15:18:10 pm »

Cyneq

  • Gość
Panowie!
Należą się przeprosiny z mojej strony do układu Lukasa. Powiedziałem kiedyś że przełożyłem całość i nie ma różnicy.
Po sobocie cofam co powiedziałem.
Natychmiastowemu zatrzymaniuw miejscu zawdzieczam wiele, a już na pewno nierozwalenie wozu.
Sytuacja była taka:
Jade sobie dwujezdniową drogą, po mojej stronie dwa pasy. Zbliża się stacja. Przede mną dziadek skręca na stacje z prawego pasa.  Z prawego, a nie ze zjazdu, bo zjazdu nie było, bo sobie kolo chciał wjechać w wyjazd. Jak zobaczył zakaz wjazdu, to skubany zrobił półkole i spowrotem na pas. Myśle sobie co tam, daje na lewy żeby głąba ominąć, a ten kretyn mi z prawego, przez lewy przejeżdzą i zawrót robi. No więć hampel podłoga no i poldek stoi w miejscu. Na starych hamplach nie ma się co oszukiwać - byłbym w jego drzwiach. Koles nawet nie zauważył, dopiero jak go ścignąłem jak w końcu opbjechał ta stację i mało nie zbiłem to się zorientował o co chodzi.
A swoją droge żal mi się gościa zrobiło, bo swoje lata miał, a w ręku trzymał okulary grubści denka od słoika. No cóż, w nich czy bez nich wiele chyba nie widział i w końcu pewnie zginie kiedyś marnie, jak tak dalej będzie jeŹdził.
A więc jednak polecam Lukasa ;)

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 08, 2004, 16:04:36 pm »

Czaku

  • Gość
A palce u nogi cie nie bola od hamowania :mrgreen: ?

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 08, 2004, 16:21:27 pm »

Maciek#938

  • Gość
Cytat: "OLO35"
Cytat: "Maciek#938"
Za to bardzo interesująco brzmi to wzmocnione mocowanie seryjnego serwa, gdyż efekty tego mogą być ciekawe.
Pozdrawiam


Czerp z krynicy mądrości :D
mój artykuł


Dzięki, napewno wszystko się przyda. Tym bardziej, że to rozwiązanie jest ciekawe i daje wymierne efekty. Jeszcze raz dzięki

Pozdrawiam

Tuning hamulców w 1.4 16v z 95`
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 08, 2004, 20:19:47 pm »

Woj-o#772

  • Gość
no Cyneq - cieszę sie że jesteś zadowolony z co by nie było cieżkiej roboty.
I oby tej różnicy w hamowaniu nie trzeba było w takich okolicznościach sprawdzać za często :)
A co najważniejsze za 20 kkm dopiero bedzie miło jak skończa się coraczne wglądy czyszczenia i smarowanka słynnych ślizgów ;)