Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 178547 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 20, 2007, 12:01:52 pm »
przod mam 60 cm od podloza tyl 61, cos mi ocieralo w przednim prawym kole, ale juz sie wytarlo :mrgreen:   nadkole mialo jakis kijowy odlew

vox+241

  • Gość
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 20, 2007, 12:49:03 pm »
Dobrze jest :) , sprężyny z trucka? Najgorzej że te oponki nadal będą się podwijac, chyba że na tych poszerzonych kołach jest inaczej?

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 20, 2007, 13:06:38 pm »
sprezyna seryjna + gumy tak jak juz wspominalem, a co do podwijania sie opon, to jakos na przednich ( 7 cali ) nic sie nie podwija, z tylu tez jakos niebardzo chce sie podwijac( 8 cali ). Zobaczymy jak wypadna testy, kola zawsze mozna zmienic, zreszta ja zawsze chcialem miec male szerokie kola, bo alumy 15 to kazdy moze miec, a szerokich 13 juz niebardzo :mrgreen:

Czekerando

  • Gość
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 20, 2007, 17:44:28 pm »
Powiedzcie mi ile opadnie przod jak ciachne 1 zwoj w seryjnej uzywanej sprezynie.Teraz mam od opony do nadkola 90mm.Zalezy mi aby front opadł o ok 30mm.
G.T._092, zastanawia mnie ile przestrzeni masz w mm miedzi szynami miski a asphaltem.

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 20, 2007, 23:04:35 pm »
hmm, miedzy sankami a ancfaltem nie mierzylem, ale to rozwiazanie tymczasowe bo czekam na oslone z blachy 8  :mrgreen:
musze tez jakos oslonic pierwszy tlumik, bo miska jeszcze nie przychaczylem a tlumikiem juz 2 razy

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 21, 2007, 08:01:56 am »
Sanki uderzają tylko na wielkich wybojach. Garby przechodzi lekko :)  rover to katem szoruje :P

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 22, 2007, 10:56:41 am »
tak, siedzi nizej, ale jest problem z tym cholernym wydechem :evil: , najnizszym punktem podwozia jest u mnie tlumik z GLE

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1136
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 23, 2007, 08:22:27 am »
Cytat: "KGB"
Alien#174,
przeciez tlumik z GLE jest przelotowy
co ty chcesz tam rure wstawic ?


dlatego właśnie rura się sprawdzi - chodzi o to że puszka szura po glebie - jak będzie rura trudniej będzie wydech uszkodzić - choć znając Tomka...  :mrgreen:
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )
Citroen C4 10' ( Lucek )

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3106
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 23, 2007, 17:12:40 pm »
Ale rura prawdopodobnie wpłynie troche niekorzystnie na prace silnika. Wiem z doświadczenia, testowałem to na GLI. Tylko prosze nie niszczyć mnie stwierdzeniami, że wcześniej (przed caro) była rura. Wiem, że była, ale mimo, że to ten sam silnik, przy wtrysku coś nie gra w takiej kombinacji.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11070
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 23, 2007, 17:47:16 pm »
wczesniej nie bylo rury tylko portki
a rura napewno wplynie na glosnosc ,bo pierwszy tlumik jest na dlugosci rezonansowej
w dodatku rura od takich drgan moze puscic na spawach szybciej niz tlumik
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Alien#174

  • Mój Polonez - jako JEDYNY od początku w PTK
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1136
  • Płeć: Mężczyzna
  • ***$karbnik PTK ***
    • PN CARO 1.6GLE MR'91
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 23, 2007, 18:42:33 pm »
w Caro też są portki tak jak w borkach ...
nie będę się spierał czy wpłynie czy nie wpłynie bo na bank wpłynie ( w końcu to się oblicza a nie daje tłumiki ile na magazynie fabryka ma ), ale wiem że w kilku poldkach spotkalem się z czymś takim - jedyne wyjście to sprawdzić organoleptycznie  :mrgreen:
Minister Zdrowia ostrzega! Polonez uzależnia!
PN Caro - burgundowe cacuszko 92' ( Polina )
Citroen C4 10' ( Lucek )

vox+241

  • Gość
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 23, 2007, 22:34:41 pm »
Ja w DOHC nie mam pierwszego, ale z tego co słyszałem to bez pierwszego tłumika jest gorzej, bo jest to komora rozprężna. Pierwszy tłumik dużo wycisza.

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 27, 2007, 18:10:45 pm »
ponizej wklejam zestawienie z poczatku marca i z chwili obecnej

sami mozecie porownac i ocenic


Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 27, 2007, 22:52:32 pm »
ja na dniach wymieniam springina te z trucka diesla jednak, i moze do tego tez wepchne gumy, bedzie jeszcze twardziej, moze dam go z przodu jakies 10mm wyzej, a tyl tak bedzie bo jak ktos wsiadzie zeby nie dobijał na maxa , bo mi tylne opony poscina. i tak juz mam probliem bo dre pierwszym tlumikiem po progach, ale na twardszym przodzie mysle ze problem zniknie :mrgreen:

maras

  • Gość
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #54 dnia: Kwiecień 28, 2007, 01:36:54 am »
G.T._092, na tył znalazłem sposób,żeby opony nie ocierały(mam taką wysokość jak Ty). Dospawałem zderzaki do mostu. Mam to od 2 tygodni i prawdza się bardzo dobrze, myślałem,że będzie dobijać, ale narazie zdarzyło się to tylko 2 razy

maras

  • Gość
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 28, 2007, 12:37:54 pm »
G.T._092, et ja dużego nie mam, bo 28 + dystans 30mm, więc wychodzi -2 :mrgreen:
Jak się jeździ, to wiem, bo mam dokładnie taką samą wysokość, a jeszcze nie dawno miałem z przodu do nadkoli mniej niż 59cm, co w połączeniu z roverem dało oberwanie rury wydechu :roll:

[ Dodano: 2007-04-28, 12:39 ]
aha, nie napisałem,że mi się nie podoba, podoba mi się, od września zeszłego roku mam obniżonego polda :D

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1154
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 28, 2007, 20:05:28 pm »
Nie chcę zakładać nowego tematu więc tutaj zapytam - czy stabilizator w poldku z silnikiem rovera jest twardszy niż w zwykłym ?? Na pewno jest inaczej wyprofilowany, może niech ktoś zmierzy średnicę tego z rovera , a potrzebuję do poniedziałku odpowiedż.
Myślę że w niższym poldku twardszy stabilizator by sie przydał.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 30, 2007, 12:44:15 pm »
empirycznym walorem jest to ,ze robisz boka na ktorym zakrecie chcesz, nawet przy b.slabym recznym. Przed obnizeniem mialem cieniutki reczny i nadal taki mam, a jak zaciagne to od razu jest bok, poza tym autko idzie jak po szynach :mrgreen:

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 899
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 30, 2007, 14:10:12 pm »
No - naciagnięte na felgi opony też swoje robią!
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11070
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #59 dnia: Maj 07, 2007, 01:14:04 am »
Cytat: "święty"
Nie chcę zakładać nowego tematu więc tutaj zapytam - czy stabilizator w poldku z silnikiem rovera jest twardszy niż w zwykłym ?? Na pewno jest inaczej wyprofilowany, może niech ktoś zmierzy średnicę tego z rovera , a potrzebuję do poniedziałku odpowiedż.
Myślę że w niższym poldku twardszy stabilizator by sie przydał.

nie liczylbym na to ze jest grubszy
w trucku jest taki sam jak w caro ,wiec nie sadze by do rovera dawali grubszy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.