Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 328249 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 13, 2007, 21:48:16 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
KIlka wniosków po przejechaniu 3 tyś km od obniżenia.
Sprężyna była cięta i kładziona. po obniżeniu wysokość rantu od ziemi wynosiła 60cm na dzień dzisiejszy ta wysokość jest większa o 15mm czyli wraz z przebiegiem sprężyna nie siada tylko sie podnosi.
Pierwszy pomiar na kołach 185/70/13 drugi 205/50/15

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 16, 2007, 21:03:36 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
To zmierz na 185/70R13 - bedzie coś wiadomo dokładniej.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 17, 2007, 19:45:35 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A do czego mierzycie.

Będę stawiał borostworka na 13-tkach do konserwacji więc zmierzę ile u mnie jest ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 18, 2007, 20:33:28 pm »

maras

  • Gość
Ja mam u siebie z przodu 60,5, a tyłu 61,5cm(na 15-tkach). Niedawno miałem z przodu 58,5cm. Mierzone do rantu błotnika, w środku koła

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 18, 2007, 21:06:39 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
utek, masz waskie caro i zielone sprezyny, miekkie jak cholera

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 19, 2007, 09:32:01 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "G.T."
utek, masz waskie caro i zielone sprezyny, miekkie jak cholera


Nie. Szerokie MR91/MR93. Sprężyny na pewno nie zielone.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 20, 2007, 10:56:32 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
to mr 91 czy 93?? no i jakie masz opony?

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 26, 2007, 09:26:11 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
u mnie też po 215 tys. przód usiadł i co z tego jak na każdej praktycznie nierówności ociera o nadkole, ale że te sprężyny nie pękają  :mrgreen: teraz mam taką zagwostkę fabryka czy może uciać jeden zwój czy może jednak Truck 2 zwoje i się nie pierd#$% :wink:

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 30, 2007, 10:32:25 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
W swoich truckowskich uciołem 1,5 zwoja idalem do kowala aby podgioł koniec coby sprezyna miała wieksza powierznie styku niz tylko ucieta i załozona. Do tego dojda kola 14 cali na nizszym profilu i ciezszy silnik  :) Pytanie czy nie za mało uciolem ?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #69 dnia: Maj 30, 2007, 10:52:01 am »

vox+241

  • Gość
Elwood#1887, Ja ściąłem o jeden to jest za wysoko, chyba wyżej niż seria. Będe ścinał jeszcze o jeden.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 30, 2007, 11:07:47 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ja mam sciete 2,75 bez doginania, ale mam gumy utwardzajace, wiec tez jest jeszcze za wysoko, jak przerobie wydech to bedzie nizej i twardziej :mrgreen:

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 30, 2007, 11:29:26 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Elwood#1887,  gum to ja mam 3 rodzaje w posiadaniu. obecnie mam takie zwykle cienkie po 2 szt na sprezyne, ale jak przerobie to wkladam takie max grube i docinam jeszcze pol zwoja :mrgreen: . jezeli znajde jakies foto to wkleje

[ Dodano: 2007-05-30, 11:48 ]
na tej fotce jest pierwsza wersja, czyli zielona sprezyna scieta o 2 zwoje + max gruba guma(dolna) i srednia (gorna)

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 30, 2007, 23:53:25 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
to oczywiste ze guma podniosla, a do utwardzenia jest amortyzator, poza tym zalezy ile kto gum wladowal

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #73 dnia: Czerwiec 11, 2007, 10:55:23 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A gdzie i za ile toto można kupić... no i jak to wsadzić...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwiec 11, 2007, 15:23:29 pm »

Cycu_E30

  • Gość
2,50 w sklepie motoryzacyjnym u mnie te "srednie"  :)

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #75 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:39:16 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
W koncu po czterodniowej walce dopiolem swego  :) Załozyłem na przód sprezyny truck ciachniete o 2 zwoje i zagiete- jest tak jak trzeba. auto sie nie buja i spokojnie mozna wchodzic w dosc ostry zakret 80Km/h, wczesniej to bujało sie to jak ponton :?  Do tego zainstalowałem jeszcze zaciski i tarcze od fiata argenty wiec zatrzymuje sie to o niebo lepiej. Na tył ida resory czteropiorowe z jakiegos Df które kolega wyciagnał na złomie i twardsze amory .Podczas wymiany nie obyło sie bez problemów- poukrecane klucze, zapieczona sruba amortyzatora, wycinanie sprezyn szlifielka bez okularów  :twisted:, rozwalony gwint na przewodzie hamulcowym i inne tego typu historie :x
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #76 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:49:17 pm »

vox+241

  • Gość
Jak dla mnie jest za miękko nawet na tych truckowskich. Po Czerniewicach będe chciał obspawac podłużnice itp, dac amorki KJS i obniżyc.

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #77 dnia: Czerwiec 25, 2007, 22:55:36 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "vox#241"
Jak dla mnie jest za miękko nawet na tych truckowskich


U mnie teraz jest ok. Ale mam ohv pod maska, zobaczymy jak wsadze cięzsze dohc.  jak bedzie zle to bede kombinował dalej  :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #78 dnia: Czerwiec 26, 2007, 15:43:35 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
u mnie nawet przy ohv na sprezynie z trucka bylo za miekko

Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #79 dnia: Czerwiec 26, 2007, 23:10:03 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
No dobra  :)  a te gumy utwardzające to warto zakładac ? Daje to odczuwalna róznice ? Jak tak to zaczne szukac w sklepach chociaz watpie abym znalazł   :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG