Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 328286 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #780 dnia: Styczeń 21, 2015, 19:34:05 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Odrobina rdzy i zniszczenia przy szynach do lewarków to jeszcze nie powód do pękania albo zmiany budy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #781 dnia: Styczeń 21, 2015, 20:29:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
u mnie progow nie ma (wyciete) ,a jakos buda nie pęka :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #782 dnia: Styczeń 22, 2015, 08:38:22 am »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
ja nie wiem po co wogóle to brać do siebie i sie nad tym fapac na forum  :)

buda gnije nie od gleby, nie chce mi sie ratowac wiec sobie kupie następny. wielka mi filozofia
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #783 dnia: Styczeń 22, 2015, 10:50:54 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Szczególnie, że nie grzeszyła ona już trwałością jeszcze przed glebą i swapem...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #784 dnia: Styczeń 22, 2015, 11:20:26 am »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
chociaż jeden rozumie :) :)
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #785 dnia: Kwiecień 06, 2015, 00:55:44 am »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
Panowie, aktualnie mam 185/60/14 z przodu, z tyłu 165/80/13. Obniżony z przodu -3 zwoje, z tyłu 3 pióra sklepane na 13cm.  (tak kupilem, na razie zmieniać nie będę, ale przymierzam się do podwyższenia auta bo kurwicy dostaję na Polskich drogach.)
Aktualnie jest mega nisko, kilka razy sie powiesiłem na sankach. Latem chcę założyć jakieś aluski 14 (piętnastki nie wchodzą w gre, auto mi się na nich nie podoba, możesz sobie pisać co chcesz, jeżeli masz napisać że 15 cali jest idealne dla Poloneza, to zostaw to dla siebie i nie rób mi nadziei że ktoś pomaga mi w wyborze :D ), 185/60 bądź 185/65 (185/60 wygląda całkiem fajnie, ale jak go podniosę to nie wiem czy nie będzie wygladał jak deskorolka). Wg kalkulatora opon, profil 65 od 60 jest większy o 18mm. Czy ktoś dysponuje zdjęciem Poldka na obniżonym zawieszeniu i wie o ile jest obniżone, i jakie ma koła?

Aktualne zawieszenie i koła w moim Polonezie:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/51950337/Polonez/2015-03-15%2017.08.23.jpg

Tył mi się podoba, przód zdecydowanie za nisko. Chciałbym osiągnąć też taką szparę między górną krawędzią opony a błotnikiem jak z tyłu. Ktoś coś wie, ktoś coś może podpowiedzieć? ;) Pozdro i dzięki.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #786 dnia: Kwiecień 06, 2015, 01:31:07 am »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2015, 16:29:45 pm wysłana przez Trojan »

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #787 dnia: Kwiecień 06, 2015, 09:22:54 am »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
O, taka konfiguracja mi się nawet podoba. Ktoś cos jeszcze? :)

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #788 dnia: Kwiecień 06, 2015, 10:57:29 am »

Offline fisher

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 21
  • Płeć: Mężczyzna
    • fso
O, taka konfiguracja mi się nawet podoba. Ktoś cos jeszcze? :)
to my spasy robili a ten juz marudz. przeciez normalnie to jezdzi tylko amory z przodu od t4 trzeba tylko co by nie bujalo. (mam na handel jak cos nowe)

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #789 dnia: Kwiecień 06, 2015, 14:35:29 pm »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV
Mam taką glebę jak to niebieskie Caro na zdjęciu, nawet 2-3cm niżej i jeździ się całkiem normalnie. Przez trzy lata raz urwałem wydech i czasami na progu zwalniającym przytrę katalizatorem a tak zero ekscesów. Ludzie, jak Wy jeździcie?
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #790 dnia: Kwiecień 06, 2015, 14:57:34 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
ja miałem trochę wyżej niż Michu i w końcu przetarłem 1 tłumik, na progach zwalniających.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #791 dnia: Kwiecień 06, 2015, 20:15:23 pm »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
to my spasy robili a ten juz marudz
A zapomnieliście o zbieżności. ;) Nie podoba mi się tak jak jest teraz, jest za nisko, ja chcę jeździc wygodnie a nie obawiać się ze wylecą mi plomby z zębów na byle jakiej dziurze. Jeżeli tak Cię to boli że chcę coś pozmieniać to po co sprzedawałeś to autko? :P Bez spiny!

Jaro, wybacz, ale w niczym mi nie pomogłeś :(

Ktoś mógłby jeszcze czymś poratować? :)




Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #792 dnia: Kwiecień 06, 2015, 22:09:15 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Zależy po prostu co kto lubi, nie ma się co spinać. Ja tak pojeździłem na tych -2 zwojach i zdecydowałem że to nie dla mnie, za dużo przycierek sankami i 2 wymienione tłumiki, i znalazłem kompromis w postaci nie ciętych sprężyn od 125p, wyszło mniej więcej w połowie między serią a -2 zwojami i jest ok, jak dla mnie oczywiście, bo dla innych to może być mega koza :)

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #793 dnia: Kwiecień 07, 2015, 01:03:44 am »

Offline Jaro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Ukryta opcja niemiecka
    • Caro Orciari OHV


Jaro, wybacz, ale w niczym mi nie pomogłeś :(




Nie wiem skąd pomysł, że chciałem Ci w czymkolwiek pomóc.
LOW & SLOW

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #794 dnia: Kwiecień 07, 2015, 08:53:57 am »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
Nie wyczułeś ironii.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #795 dnia: Kwiecień 07, 2015, 10:30:15 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1756
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Przy okazji, ma ktoś może zdjęcie Poldka na feldze 14" i oponie 185/65 ?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #796 dnia: Kwiecień 07, 2015, 11:15:59 am »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Proszę. Tyle na szybko, potem poszukam czegoś lepiej oddającego temat i... aktualniejszego :)


Felga 6 cali, opona jak w pytaniu, koło wielkością praktycznie seria, i tak też wypełnia wnękę błotnika.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2015, 12:28:18 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #797 dnia: Kwiecień 08, 2015, 19:23:33 pm »

Offline Michu125p

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
  • Jeśli FSO, to tylko z dwoma wałkami rozrządu :)
    • 125p 1.4 16V / Caro 1.4 16V
Czyli co, dalej nikt nic? ;)

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #798 dnia: Kwiecień 08, 2015, 23:45:28 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1756
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Macki, dzięki ! :-)
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #799 dnia: Kwiecień 28, 2015, 16:24:02 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Burat wywalił amortyzatory od T4 i założył jakieś inne bo przód w rajdówce nie trzymał.

"no tak wymiana nastąpiła na amorki z Isuzu ponieważ tamte jak się okazało w ogóle nie pracowały ,a więc auto skakało jak pingpong"

O, taka konfiguracja mi się nawet podoba. Ktoś cos jeszcze?

Bardzo złe ustawienie. Pogorszona trakcja, złe resowanie z przodu, a auto jest nawet bardziej podsterowne niż seria.

A jeszcze tak a propo tępienia przechyłów nadwozia, to nadwozie ma się przechylać  :P

https://www.youtube.com/watch?v=fG-Tnj3EN5U
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2015, 16:44:05 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E