Sam mam Poloneza akwarium i powiem tak: komfort resorowania w serii jest rewelacyjny, bije nawet współczesne rodzinne auta (przynajmniej niektóre). Wyścigówki i tak z tego nie zrobisz, raz że zawieszenie za wąskie, dwa że 1,5 OHV to dużo za słaby silnik do jakiejś sportowej jazdy. To auto idealne do spokojnej jazdy w trasie i wyjazdu do lasu (wysoki prześwit i osłona pod silnikiem), które od biedy jest w stanie na wysokich obrotach się zebrać na tyle by włączyć się do ruchu autostradowego i nic poza tym.
To MA być auto do spokojnej jazdy, właściwie to takie która ma bardziej wyglądać niż jeździć. Wiem, że za robienie posadzonych aut do cruisingu to coś za co na tym forum można zostać ukrzyżowanym no ale - jeżdżę głównie po ładnych drogach, nie wybieram się w tym w trasy, ani do lasu, ani na torowiska, ani na wertepy zachodniej Polski - od tego akurat mam Volvo.
W każdym razie - dzięki za odpowiedź, bo też nie chcę mieć totalnego betonu, więc t4 odpadają.
Litości, ja wiem, że sprężyny firmy DiaxSports są bardzo tanim produktem, ale w zawiasie liczy się też charakterystyka sprężyny.
Nie tnę sprężyny - zamawiam sprężynę robioną na wymiar, po prostu długością będzie +/- taka jak po ucięciu 4 z trucka, dlatego zapytałem. Nie bez powodu użyłem tam zwrotu "na przykład"
Na tym nie oszczędzam ani trochę - praktycznie całe zawieszenie wymieniam - wahacze do piaskowania, wymieniam zwrotnice, wszystkie elementy gumowe itd.
A temat sklepania resora muszę jeszcze obadać, dzięki za informacje w każdym razie.