Autor Wątek: Obniżanie poloneza  (Przeczytany 308838 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #840 dnia: Maj 07, 2018, 06:35:06 am »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
"bocian wytlumaczyl" to trochę słaby argument, bo założenie jest takie, że nawierzchnia jest gładka i nie musi wolniej jechać.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #841 dnia: Maj 07, 2018, 09:49:34 am »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 613
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
Panowie, Wy nie pytajcie się czy można tylko czy się da. Bo zamiast tego dostajecie odpowiedzi że "jak to wygląda", "po co Ci to". Ja zawsze chciałem zglebić poldka udało mi się to po wielu latach i chwała Bogu, bo nie wyobrażam sobie codziennej jazdy do pracy z pełnym autem (choć się zdarzało). Stan na dziś, auto obniżone, twarde. Właściwości jezdne? Nie wiem bo nie szaleje, jest to auto na weekend gdzieś na Wisłę, Szczyrk na spokojną jazdę i powrót na chatę. Są dni że myślę sobie że zepsułem ten samochód ale szybko mijają bo przecież to moje auto.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #842 dnia: Maj 15, 2018, 13:02:45 pm »

Offline Mikorollo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GLi
Panowie, Wy nie pytajcie się czy można tylko czy się da. Bo zamiast tego dostajecie odpowiedzi że "jak to wygląda", "po co Ci to". Ja zawsze chciałem zglebić poldka udało mi się to po wielu latach i chwała Bogu, bo nie wyobrażam sobie codziennej jazdy do pracy z pełnym autem (choć się zdarzało). Stan na dziś, auto obniżone, twarde. Właściwości jezdne? Nie wiem bo nie szaleje, jest to auto na weekend gdzieś na Wisłę, Szczyrk na spokojną jazdę i powrót na chatę. Są dni że myślę sobie że zepsułem ten samochód ale szybko mijają bo przecież to moje auto.

Mógłbyś podać swój setup zawieszenia do Plusa? Bo wygląda to dobrze, też mam plusa i coś takiego chodzi mi w przyszłości po głowie, a chciałbym wiedzieć +/- ile trzeba wydać i co zmienić :)

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #843 dnia: Maj 15, 2018, 13:14:27 pm »

Offline karp

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
    • MR'87 1.5SLE
Jest beton, krawężniki trzeba sobie odpuścić bo można zęby na kierownicy zostawić. Nie wiem czy to ma znaczenie ale główne pióra i krótkie są z resoru 2 piórowego a długie robione z głównych 2 piórowego (po prostu obcięte kawałek) bo akurat to miałem pod ręką. W sumie to już dawno nie jeździłem bo rozebrany stoi a po wyciągnięciu wszystkiego z auta to wstało tylko pół centa.
Kurdebele, jak jest aż tak srogo, to sam nie wiem co o tym mam myśleć :v. Jak będzie za miękko to kupię drugie resory i zrobię na 3-pióra i przełożę. Będę musiał samemu sprawdzić która opcja mi będzie bardziej odpowiadać, bo z kolei też nie chce żeby po załadowaniu się w 4 osoby nadkole tarło o oponę. Problem w tym, że 2 pióra - za miękko, a 3 pióra za twardo. Jak skończę remont zawieszenia (a ostatnio mam mało czasu na dłubanie) to będę myślał, jak nie sprawdzę na własnej skórze to się nie przekonam :D

Ktoś się naogladał filmów.
Albo się stroi zawieszenie do sportu, albo zostawia serię. Inaczej wychodzi produkt domorosłego tjunera.
Filmiki tego typa od podgrzewanej tylnej szyby? Nie wiem kto go na poważnie bierze, typ jest mocno oderwany od ziemi, mnie tylko bawi "PTK starter pack". A co do zawiasu - jedni lubią serię, inni lubią pod sport, a jeszcze inni lubią szurać sankami, nie wiem w czym problem :v

Mógłbyś podać swój setup zawieszenia do Plusa? Bo wygląda to dobrze, też mam plusa i coś takiego chodzi mi w przyszłości po głowie, a chciałbym wiedzieć +/- ile trzeba wydać i co zmienić :)
Hurr durr, zabyteg zepsujesz!

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #844 dnia: Maj 15, 2018, 22:21:32 pm »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 613
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
Dla potomnych

Przód sprężyny z Pn Truck Diesel obcięte o 4 zwoje + amory z T4, felga z Fiata Stilo 6,5" 15 poszerzone na 8" (ET-43)
Tył resory dwu piórowe, sklepane o 12 lub 15 cm (nie wiem, kiedyś kupiłem i leżały 3 lata w garażu) do tego amory z Volvo 740 (pasują z 760 940 960) tyle że te amorki pod Atu bo do Caro są inne, z BMW pasują, no i felga z tylu też ze Stilo ale 8,5"

Opony Dayton 195/50/15



Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #845 dnia: Maj 15, 2018, 22:59:47 pm »

Offline BialySC

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 121
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Nie wyobrazam sobie jezdzic na codzien na takiej glebie na naszych drogach. Na szpan weekendowy ok . Ale ta stal to porazka. Jak juz glebisz auto to daj tam jakies alumy typu dare albo jr a nie bidna stal. Wiem wiem to za drogo bo to tylko pold.

Odp: Obniżanie poloneza
« Odpowiedź #846 dnia: Maj 16, 2018, 00:46:47 am »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 613
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
5 lat śmigałem na wypolerowanych ATS CUP i po prostu koncepcja się zmieniła. Obecne poldek rzadko opuszcza garaż więc takie felgi od razu się zakurzą a polerka kosztuje kupę kasy jak się je zapuści. Auto zostało obniżone bo już nie spełnia roli konia tylko by w weekendy pośmigać. Z felgami jak z kobietami, każdemu podoba się co innego, ww totalnie nie leżą w moim guście, jak by ktoś dał mi je za free to sprzedaje i kupuje ATS CUP :) Kto wie może wrócą jeszcze do pańcia :P