Jest beton, krawężniki trzeba sobie odpuścić bo można zęby na kierownicy zostawić. Nie wiem czy to ma znaczenie ale główne pióra i krótkie są z resoru 2 piórowego a długie robione z głównych 2 piórowego (po prostu obcięte kawałek) bo akurat to miałem pod ręką. W sumie to już dawno nie jeździłem bo rozebrany stoi a po wyciągnięciu wszystkiego z auta to wstało tylko pół centa.
Kurdebele, jak jest aż tak srogo, to sam nie wiem co o tym mam myśleć :v. Jak będzie za miękko to kupię drugie resory i zrobię na 3-pióra i przełożę. Będę musiał samemu sprawdzić która opcja mi będzie bardziej odpowiadać, bo z kolei też nie chce żeby po załadowaniu się w 4 osoby nadkole tarło o oponę. Problem w tym, że 2 pióra - za miękko, a 3 pióra za twardo. Jak skończę remont zawieszenia (a ostatnio mam mało czasu na dłubanie) to będę myślał, jak nie sprawdzę na własnej skórze to się nie przekonam :D
Ktoś się naogladał filmów.
Albo się stroi zawieszenie do sportu, albo zostawia serię. Inaczej wychodzi produkt domorosłego tjunera.
Filmiki tego typa od podgrzewanej tylnej szyby? Nie wiem kto go na poważnie bierze, typ jest mocno oderwany od ziemi, mnie tylko bawi "PTK starter pack". A co do zawiasu - jedni lubią serię, inni lubią pod sport, a jeszcze inni lubią szurać sankami, nie wiem w czym problem :v
Mógłbyś podać swój setup zawieszenia do Plusa? Bo wygląda to dobrze, też mam plusa i coś takiego chodzi mi w przyszłości po głowie, a chciałbym wiedzieć +/- ile trzeba wydać i co zmienić
Hurr durr, zabyteg zepsujesz!