Autor Wątek: Blos w Polonezie  (Przeczytany 41072 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 08, 2009, 14:45:24 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak kiedyś liczyłem to i mi wyszło ok. 14,5cm^2.

Przepustnica w roverze dla porównania ma ok 20cm^2 (po uwzględnieniu ośki przepustnicy).

Jako ciekawostkę dodam że standardowo montowany w roverze mikser 30mm ma aż 7cm^2  :twisted:  :twisted:  :twisted:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 08, 2009, 14:57:45 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "KGB"
mariusz_u,
bedzie normalnie dzialal do gory nogami ,ale pewnie szlam bedzie sie zbieral na membranie
będzie działał , pytanie jak długo prowadnica przepustnicy wytrzyma? nie wiem czy wiecie ale w nieprawidlowej pozycji wyciera się ona i po 20 000km w złej pozycji moze nam sie poprostu zablokowac(wytrzec).

zeby nie było,miałem blosa...

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 08, 2009, 15:11:27 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
200sx, to twierdzisz że blos pada po 20kkm?? Czy tylko jak jest do góry nogami.
Pytam bo zamierzam kupić i nie wiem czy warto bo 20kkm to jakieś 3-4 lata jazdy dla borkostworka.

PS. Chyba wszystko jest lepsze od miksera 30mm  :twisted: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 08, 2009, 15:37:19 pm »

200sx

  • Gość
blos nie pada po 20kkm jesli jest dobrze zamontowany,

jesli jest odwrotnie zamontowany - padnie szybciej,nie jest powiedziane ze 20kkm i koniec, moze szybciej a moze dłuzej,lecz takie zamontowanie skraca jego żywotnosc.

odchylenie od pionu dopuszczalne to 45 albo 50stopni,juz nie pamietam

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 08, 2009, 19:13:57 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
i tak slit musi byc lekko nachylony ,by klapka sie na nim slizgala ,wiec odwrocenie nic w tej materii nie zmienia - boje sie tylko o membrane by sie nie zakleila ,ale poprostu co pol roku sie go rozkreci do czyszczenia i powinno zyc

janusz_wwl, o odmie juz myslalem gdzie ja przekierowac ,bo wogole chce zrobic tak by krokowy przy przepustnicy zaciagal przez blosa ,bo inaczej to na ssaniu bedzie sie mieszanka ubozyc
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 09, 2009, 16:49:43 pm »

janusz_wwl

  • Gość
na odmę możesz dać filtr (taki mały stożek) a co do krokowca to można nawiercić w Blosie otwór-jest tam miejsce na niego- albo za blosem wkleić kolanko i z niego poprowadzić mieszankę. Ja u siebie nie musiałem doprowadzać do krokowca :-)
ps. mam nadzieje ze nie chodzi Ci o silnik krokowy od gazu tylko ten przy silniku- on jak i śruba regulacyjna nie jest potrzebna wręcz przeszkadza

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #86 dnia: Styczeń 09, 2009, 20:47:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie no nie bede blosa wiercil ,tam juz jest chwyt dla krokowca ,kwestia zalozenia blosa w odpowiedniej odleglosci od przepustnicy

p.s.
logika
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 10, 2009, 11:06:08 am »

janusz_wwl

  • Gość
życzę więc powodzenia w montażu i regulacji. Jak wszystko złożysz to daj znać jak to działa w Polonezie. pozdro

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 10, 2009, 11:33:29 am »

200sx

  • Gość
dobrze działa  :wink:
różnica jest,lecz niepolecam tego montować w celu zmniejszenia spalania - ciężko jest :D

ja sobie dałem spokój i spalanie przy MOJEJ jezdzie (non stop 4000-6500) to 15-17litrow  :wink:

różnica w mocy była na tyle znaczna ze praktycznie nie było różnicy pomiedzy LPG a PB

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 10, 2009, 13:32:09 pm »

mariusz_u

  • Gość
Cytat: "200sx"
dobrze działa :wink:
różnica jest,lecz niepolecam tego montować w celu zmniejszenia spalania - ciężko jest :D


No to ja podziękuję...

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #90 dnia: Styczeń 10, 2009, 14:11:19 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "janusz_wwl"
życzę więc powodzenia w montażu i regulacji. Jak wszystko złożysz to daj znać jak to działa w Polonezie. pozdro

niestety ,juz piasalem ,ze idzie do Lancii 2.0 20v
na Poloneza szykuje inny patent ,bo blosa oplaca sie zakladac do wielopunktow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #91 dnia: Styczeń 10, 2009, 23:07:56 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
KGB, a co za pantent kombinujesz jeśli można wiedzieć??
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #92 dnia: Styczeń 11, 2009, 00:13:26 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
bede probowal wtryskiwacza
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #93 dnia: Styczeń 20, 2009, 08:03:13 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
nie wiem co sie Bociek cykasz - kupuj i zakladaj

Ano kupiłem i zobaczymy jak to będzie. Tylko że muszę poczekać do wiosny aby się zająć autem...

Będę próbował stroić na lambdę. Może ktoś to testował i wie jakie będą efekty tej operacji...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #94 dnia: Styczeń 20, 2009, 13:31:15 pm »

200sx

  • Gość
najpierw zrob na oko  :D

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #95 dnia: Styczeń 20, 2009, 14:42:17 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
efekty beda normalne ,praktycznie wszyscy maja strojone na lambde
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #96 dnia: Styczeń 25, 2009, 10:38:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No i założyłem blosa. Przed wsadzeniem rozebrałem i wyczyściłem go wewnątrz. Przy okazji usunąłem też wszystkie niedociągnięcia po odlewie i zrobiłem lekkie polerowanko.

Założony oczywiście we właściwy sposób czyli kolanko do góry a i tak jest dobry dostęp do regulacji.

Oczywiście nie przeczytałem dokładnie opisu regulacji i kręciłem nie w tą stronę co trzeba więc muszę zacząć jeszcze raz. Pierwsze jazdy trudno powiedzieć bo pogoda była średnia (zimno i mokro) więc prześladowały mnie ciągłe problemy z trakcją (np spokojna jazda 3000RPM na I-ce i kickdown równało się mielenie kołami bez efektu przyspieszania).
jak pogoda się poprawi to spróbuję to wyregulować jeszcze raz i pojechać na jakieś testy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #97 dnia: Luty 03, 2009, 20:50:28 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A tak to u nie wygląda:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #98 dnia: Luty 04, 2009, 10:54:35 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Bocian_s#313 a cóż to za manometr  :shock:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #99 dnia: Luty 04, 2009, 19:19:42 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Manometr od paliwa  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.