Autor Wątek: Blos w Polonezie  (Przeczytany 47321 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #120 dnia: Sierpień 03, 2009, 12:21:55 pm »

TooSlow

  • Gość
Cytat: "200sx"
na swoim osiedlu (niestety nie znam wlasciciela) mam lexusa cabrio,z jasną skórą, w LPG jak go zobaczyłem raz na stacji tankującego, to goscia smiechem zabiłem  :D

teraz co przejezdzam to sie krzywo patrzy  :D



Widocznie gościu jest na tyle wychowany, że patrząc na Twoją Betkę potrafi się powstrzymać od ryku i zostaje mu tylko krzywe patrzenie.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #121 dnia: Sierpień 03, 2009, 13:43:26 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Właśnie. Ci co ich stać na rożne drogie rzeczy to dlatego też ich stać na to bo maja możliwość dużo oszczędzać/płacić mniej/mieć gratis itp. Jakby mnie było stać to bym jeździł jakąś hybrydą elektryczną...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #122 dnia: Sierpień 03, 2009, 14:21:00 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "KGB"
Cytat: "200sx"
wybaczcie,ale turbo i lpg? wogóle jak to brzmi  :mrgreen: ...

pięknie
w takim razie proponuje wizyte u laryngologa ,byłem,jestem i będę przeciwnikiem LPG,bo wszystkie auta z jakimi miałem/mam stycznosc ktore jezdza na tym "paliwie" mają jakis problem, niektore nie są serwisowane,inne są, nie bede wymieniał bo jest/było ich dziesiątki.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #123 dnia: Sierpień 03, 2009, 14:31:47 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Znowu zaczynasz...
Nie prowokuj...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #124 dnia: Sierpień 03, 2009, 22:19:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytuj (zaznaczone)
blos nie nadaje sie do silnika doladowanego i kazdy kto rozumie zasade dzialania blosa o tym wie

Jaśnieoświecony KGB, jakbyś mógł przelać choć część posiadanej przez siebie wiedzy na te ciemne masy ludu kombinującego miast i wsi.

wlasnie przelalem, wiec skad ten apel,
oczywiscie pomylilem sie, bo nie wystarczy zrozumiec zasade dzialania blosa ,ale trzeba jeszcze zrozumiec zasade dzialania doladowania,

szczegolami nie musze sie dzielic, wiec tego nie bede czynil,
kiedys produkowalem sie na forum i co mi z tego przyszlo ? ciemne masy ludu wsi odpowiedzialne za forum podziekowaly mi sobie znanymi sposobami,

odpowiedz otrzymales, mozesz wierzyc lub nie, dochodzic samemu lub snuc teorie, próbowac lub porzucic pomysl ,
JA mam to gleboko i zostawie przed snem w krolestwie zycia

[ Dodano: 2009-08-03, 22:22 ]
Cytat: "200sx"
Cytat: "KGB"
Cytat: "200sx"
wybaczcie,ale turbo i lpg? wogóle jak to brzmi  :mrgreen: ...

pięknie
w takim razie proponuje wizyte u laryngologa ,byłem,jestem i będę przeciwnikiem LPG,bo wszystkie auta z jakimi miałem/mam stycznosc ktore jezdza na tym "paliwie" mają jakis problem, niektore nie są serwisowane,inne są, nie bede wymieniał bo jest/było ich dziesiątki.

a lepiej brzmi turbo i ropa ? ,a moze benzyna bez turbo ?
pojezdzilem dzis troche tym turbo i lpg i stwierdzam ,ze syczy tak samo jak na benzynie,

z pewnoscia wielu twoich znajomych i oczywiscie ty masz ciagle problem z krzyzakami - czy to oznacza ,ze krzyzak jest zlym wynalazkiem ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #125 dnia: Sierpień 03, 2009, 23:33:01 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "200sx"
na swoim osiedlu (niestety nie znam wlasciciela) mam lexusa cabrio,z jasną skórą, w LPG jak go zobaczyłem raz na stacji tankującego, to goscia smiechem zabiłem  :D


Że niby co? Że potrafi oszczędzać?

A może to zazdrość, że gościu jeździ autem o wartości dwudziestu twoich aut?

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #126 dnia: Sierpień 04, 2009, 10:52:39 am »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Czy w drogim aucie jest LPG to wynika raczej z tego jak dużo ktoś podróżuje.
Bogaty jak już pisałem ma duże możliwości oszczędzania i jest jeszcze bardziej bogaty...
Oczywiście są skrajne przypadki sknerstwa oraz już częstsze takie wywyższanie się na pokaz soja hojnością choć naprawdę na kredyt.
Dla mnie szczytem jest żałowanie na słuchaweczkę za kilka zł do telefonu lub zestaw głośnomówiący i jazda zamożnych gamoni w wypasionych nowych furach z telefonem przy łbie i przeszkadzanie na drodze. To już chamstwo i prostactwo.
Za to śmieszni są ci co z ta słuchawką w uchu łażą wszędzie i cały dzień... Stale na łączności  :mrgreen:  Tacy agenci...  :mrgreen:

To na pewno temat o blosie ?  :D
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 10, 2010, 12:19:25 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Odkopię :)

Powiedzcie mi moi mili, bo chcę kupić BLOSa do mojego projektu EFI, co może się zużyc w BLOSIE :?: pytam bo rozważam zakup używki...
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 10, 2010, 12:42:07 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przepustnica blosa caly czas slizga sie po slicie ,a wiec w jakims stopniu moze sie wytrzec tulejka przepustnicy ,
napewno membrana moze twardniec ,ale ona nie ma styku z gazem ,a jedynie z powietrzem (i ewentualnie olejem z odmy) ,wiec jej zuzycie nastepuje zdecycowanie wolniej niz membran w parowniku ,
w dodatku co jakisz czas warto ja rozruszac  w pelnym zakresie :twisted:

oczywiscie regularna konserwacja blosa pozwoli dlugo sie nim cieszyc

na allegro sa tez zestawy naprawcze ,czyli glownie membrana z przepustnica ,tylko cena nie zacheca
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 10, 2010, 13:03:14 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Na allegro są teraz wystawione trzy używki,
zastanawiam się nad kupnem, nówka kosztuje 391 zł z przesyłką.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 10, 2010, 13:40:29 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ja kupiłem używkę ale fakt że miała mieć ledwo 500km. Sam zrobiłem jakieś 1500km i jest OK.

Pierwsza rzecz to było wyczyszczenie usuniecie pozostałości po nadlewach i drobna polerka.

Fakt że dawno nie zaglądałem ale może warto by to nasmarować ponownie bo ostatnie spalanie pobiło mój niechlubny rekord czyli 15,7l/100km ale 80% miasta i to w ciężkich warunkach. No i dużo śniegu i lodu było   :twisted: :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 10, 2010, 14:09:19 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
ja ostatnio jak olalem gazownikow osiagnolem powtazalny wynik 11l/100km przy normlanej jezdzie :)

alei tak montuje sekwencje  :mrgreen:
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 10, 2010, 14:11:00 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Bocian_s#313, mi obecnie przy ciśnieniu 7,5-9 na gar pali 14,5 - 16 , prędkość maksymalna 145 km/h :evil:
Mam nadzieję, że blosie, EFI i zdrowej głowicy, będzie bez porównania.
Spalanie pewnie będzie podobne jak za czasów świetności - czyli ~13 l lpg/100 km przy normalnej jeździe.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #133 dnia: Maj 14, 2010, 22:10:50 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
A słyszeliście jak zwiększyc wydajnośc parownika?Trzeba zrobić dodatkowe ogrzewanie gazu,robi się  taka rurke w rurce, którą montuje sie na przewodzie doprowadzającym gaz do miksera.Wyglada to tak: rurka leci nam gaz a dookoła niej krązy nam płyn z układu chłodzenia. Chodzi o to ze gaz im bardziej jest lotny tym lepiej się spala, jak to zbuduje i założe to opisze efekty.Myśle jeszcze nad blosem ale czyba używkę bo nówka troczę za droga.2 litry gazu mniej czy więcej nie ważne byle autko zap***dalalo :twisted:A co do zwykłego miksera ja założyłem swojej produkcji z przelotem 41mm Orginał od gaziaży miał 31mm, pali 13-14 na stówke (ja go nie oszczędzam)a co się dzieki temu zmieniło lepiej się wkręca z małych obrotów.
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 15, 2010, 00:50:04 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jakiego parownika chcesz zwiekszyc wydajnosc ogrzewajac faze ciekla ?
i o jakiej wydajnosci piszesz ?

w IIgen nic tak nie wskorasz ,tu nie ma problemu z temp. gazu  w seryjnym parowniku ,
zazwyczaj model mocniejszy od slabszego odroznia sprezyna na I komorze ,wiec zapas termiczny w tych parownikach jest
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #135 dnia: Maj 23, 2010, 11:13:26 am »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
ja pytam czy słyszeliście o tym dodatkowym podgrzewaniu a chodzi o ponowne podgrzanie gazu w fazie lotnej podobno ma mniej palic przy tej samej mocy, zrobiłem u siebie takie coś narazie testuje jak sprawdze napisze wam co i jak ze spalaniem i wogóle.
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #136 dnia: Maj 26, 2010, 13:31:16 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "manieko58"
ja pytam czy słyszeliście o tym dodatkowym podgrzewaniu
Ja osobiście nie ale czekam na efekty działań.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #137 dnia: Maj 26, 2010, 13:35:01 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
niby dlaczego ma mniej palic ?
na dobrym reduktorze i tak gaz sie mocno podgrzewa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #138 dnia: Maj 26, 2010, 14:45:05 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "KGB"
niby dlaczego ma mniej palic ?
A dlaczego nie.

Kolega zobowiązał się to dla nas sprawdzić więc nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na wyniki...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Blos w Polonezie
« Odpowiedź #139 dnia: Maj 26, 2010, 17:01:58 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zobaczymy,
ale mocy to nie przybedzie na cieplejszej mieszance
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.