Zawsze można pokusić się o wsadzenie do 1,8 kompa od 2,0 rovera. Adaptuje się go niemal tak prosto jak z 1,4 (raptem trzeba dodać dwa czujniki). Ja swadziłem taki zestawik ale nie mierzyłem auta jeszcze. Coprawda mam pewne problemy ale podejrzewam że mam jeszcze jakąś usterkę mechaniczno-elektryczną i wszystko powinno być OK po usunięciu tego. Ogólnei auto jest dość zrywne i kręci się do końca aż miło. Licze że do czerneiwic poprawię wszystko i wynik będzie lepszy niż rok temu. Za mało nim jeźdzę żeby porównać co było i co jest ale wszystko wskazuje że jest lepiej i to dużo...
Tak czy inaczej nawet na osprzecie 1,4 da się z powodzeniem wyciągnąć fabryczne wartości 1,8 co pokazał mój i bolima przykład.
A i pewnie pompka paliwa będzie za mało wydajna do 1,8 ale to wyjdzie w praniu...