Autor Wątek: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie  (Przeczytany 21963 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #60 dnia: Maj 05, 2010, 18:48:36 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Nie sprawdzalem, ale komp chyba nie zlapie bledu jesli jeden gar nie bedzie chodzil. Poza tym jesli spowrotem bedzie dzialal to nawet gdyby sie wpisal blad to nie bedzie on mial znaczenia. Filmik jest marnej jakosci, ale czy on przypadkiem wlasnie na 3 gary nie chodzi?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #61 dnia: Maj 05, 2010, 18:53:32 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
tak, w tym momencie chyba na 3. Ale nawet jak chodzi na 4 to tak sie dzieje.
Moze sie tak tez dziac tym, ze jest bez filtrapowietrza?

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #62 dnia: Maj 05, 2010, 19:20:36 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
predzej zajalbym sie paliwem.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #63 dnia: Maj 05, 2010, 19:33:48 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
pompka jest w porzadku, byla niedawno wymianana. Nie mam czym sprawdzic cisnienia paliwa. A moze byc spowodowane zapchanymi wtryskami? Nie wiem sam... I przy okazji, jak wyczyscic wtryskiwacze? I czym najlepiej

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #64 dnia: Maj 05, 2010, 19:37:29 pm »

Buszek

  • Gość
Cytat: "FaZi"
I przy okazji, jak wyczyscic wtryskiwacze? I czym najlepiej

Drut edition - wsadzasz je do benzyny i podajesz szybko + ,żeby się otwierały.
Normalnie myjka ultradźwiękowa .

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #65 dnia: Maj 05, 2010, 20:08:21 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "FaZi"
pompka jest w porzadku, byla niedawno wymianana.


A co to za pompka? Moze za slaba. Pasowaloby zobaczyc co podaje lambda.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #66 dnia: Maj 05, 2010, 20:08:28 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
:D a jak je zdemontować? I da sie pojedynczo, czy cala listwe wtryskową da sie tylko zdjąć?

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #67 dnia: Maj 05, 2010, 22:50:11 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wtryski tylko z całą listwą. Ale zanim zaczniesz to zdejmij przewód z powrotu paliwa i zobacz czy coś będzie tam w ogóle leciało. Jeśli nie to pompka za słaba. A jak świece czarne to raczej go zalewa.

jak problem jest zaraz po odpaleniu na zimnym to sondę narazie bym olał. Ona i tak nie działa przez kilka pierwszych minut po odpaleniu...

Sprawdź napięcie na TPS (potencjometr przepustnicy) na środkowym przewodzie i sprawdź rezystancje czujników temperatury powietrza i płynu. może któryś jest uszkodzony i komp pracuje w trybie awaryjnym.

Odpinającą się wtyczką nie ma się co przejmować. Mimo że w wiązce jest 4 kabelki do wtryskiwaczy to i tak w ECU wszystkie zchodzą się do jednego. Komp ten jest na tyle prosty że nawet odpięcie wszystkich czterech nie powinno zaowocować błędem w pamięci. Teoretycznie szybciej można uszkodzić sam klucz sterujący wtryskami ale to tylko przy naprawdę dużym pechu bo jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #68 dnia: Maj 06, 2010, 12:07:15 pm »

Offline damian9838

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 179
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4
Możesz jeszcze zobaczyć czy rozrząd jest prawidłowo ustawiony

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #69 dnia: Lipiec 06, 2012, 13:19:43 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
Odgrzeje kotleta.
Mam podobne objawy. Przeważnie na 1 biegu jak go zbutuje to się zatnie 2 razy , mniej wiecej przy 3,5 i 5,5-6tyś obrotów.
Na początku ciągnie , pózniej jakbym puścił szybko gaz i wklepał go ponownie auto znowu jedzie i przy gdzies 5,5tyś obrotów jeszcze raz to samo.
Na innych przełożeniah już tego nie mam ale jest nieraz tak że auto jadąc już taką prędkościa autostradową troche , no mam na myśli ok 130 łapie ogromnego muła. Wiadomo powinien jeszcze ciągnąć tym bardziej że na obrotku ok 4,5tyś w ten czas jednak roverowskie buczenie a obroty w miejscu , mimo to że droga prosta, taki jakby brak mocy, przeważnie sprzęgło -> odcinka troche pomaga lecz nie zawsze.
Im mniej paliwa w baku tym częściej łapie muła co nie zmiania faktu że nieraz ponad połowa bryny w baku i też to samo.
Zmieniane świece , kopułka wraz z palcem , filtr paliwa . Pompka sprawdzana w warsztacie pokazała 3,5 bara.

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #70 dnia: Lipiec 06, 2012, 13:51:23 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Sprobuj podmienić TPS.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #71 dnia: Lipiec 06, 2012, 19:41:56 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pompka sprawdzana w warsztacie pokazała 3,5 bara.
Mogła by więcej, raczej to jej wina
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #72 dnia: Lipiec 06, 2012, 20:48:16 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Pompka sprawdzana w warsztacie pokazała 3,5 bara.
Mogła by więcej, raczej to jej wina
Przecież regulator i tak ogranicza ją do 3barów.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #73 dnia: Lipiec 16, 2012, 23:13:29 pm »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
witam, widzę ze nie tylko ja mam takie problem. Otóż pojawił się już 2 miesiące temu, kupiłem nowe świece i ustało lecz na nowo wróciło, kupiłem przewody i poprawiło się lecz znowu się popsuło.

tu filmik

http://youtu.be/yteFoEBSd64

czytałem wątek i przyczyn może być kilka. Miał ktoś identycznie jak ja?

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #74 dnia: Lipiec 17, 2012, 00:28:19 am »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
Zimny no ja mam inaczej mimo to ze nieraz jak go też tak butne to popychacze zagrają ale się zbierze.
Podobne objawy miałem jak u Ciebie przy ostatniej próbie na filmiku jak mi sie katalizator posypał i zatkał. Na początku go tak muliło a pozniej to nawet odpalić nie chciał.

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 17, 2012, 05:10:16 am »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
właśnie wczoraj wywaliłem kato i zamontowałem pierwszy tłumik o taki:
http://allegro.pl/tlumik-pierwszy-polonez-1-4-94-95-20-10-i2418492117.html

kurcze a może jednak ta pompa :/

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 17, 2012, 13:11:28 pm »

Offline Nyku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro
Ja też mam teraz coś takiego i powiem Ci że od spodu ciągnie (jak zimny to nieraz sie musi zastanowić czy chce jechać :P)
Na zimnym nieraz jak podczas dodawania gazu obroty spadną troche niżej to hydro również zagra.
Mój natomiast tak jak pisałem wyżej czasem się "zatnie" albo przy wyższych obrotach nie chce ciągnąć.

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #77 dnia: Sierpień 07, 2012, 20:34:11 pm »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
no i winna była cewka :P

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #78 dnia: Sierpień 07, 2012, 20:48:37 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Czy po wymianie cewki zauważasz poprawę reakcji na wciskanie pedału gazu ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover - przy gwałtownym wcisnieciu dusi sie
« Odpowiedź #79 dnia: Sierpień 07, 2012, 21:29:42 pm »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
po pierwsze pali od strzału, po drugie chodzi równo na jałowym no i po trzecie daje gaz i reakcja jest natychmiastowa, nie dławi się, nie robi scen na drodze.