To i ja się pochwalę:













Kilka słów celem podsumowania:
Wymieniono koło pasowe silnika
Wymieniono koło pasowe alternatora
Wspornik pompy rzeźbiony
Z przewodów orginalnych pasowały tylko dwa:
- pompa-zbiorniczek
- chłodnica-przekładnia
Natomiast
- pompa - przekładnia - kupiony w sklepie z częściami do traktorów za 27zł.
- zbiorniczek-chłodnica - opaskami ścinięty i zrobiony z dwóch jeden.
Problemy podczas instalacji:
- trzeba było wyjąć cały bagnet od oleju, i jego wewnętrzną część która wchodzi do miski (tzn taką metalową rurkę) skrócić o 1cm bo ni jak nie mogłem go wsadzić.
Mega problemem było później zainstalowanie chłodnicy, a konkretnie węża powrotnego (brak miejsca)
[ Dodano: 2010-09-25, 17:03 ]A tak to działa:
http://www.youtube.com/watch?v=Ae1KktqGaCcNagrywane kotletem schabowym - ale coś tam widać
