0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Docelowo może wydech poleci na 2 stronę samochodu oraz będzie mały aluminowy bak z surge tankiem i 2 pompami wewnątrz
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
Zatanawiam się jakby to zdawało egzamin u mnie , tyle że na rurkach 40 i 42 mm.Seryjny baran z 2.0 16v ma średnice zewnętrzną rur fi 37 i bardzo długie runnery.
pierdzielenie, są na to wzory, wystarczy policzyć i dać ogarniętemu spawaczowi i wyjdzie miodnie
no jakby nie patrzeć wydech jest tak naprawdę ważny, okazuje się że przelot pospany w stodole wcale nie dodaje dużo mocy w stosunku do seryjnego.
Z wydechem to nic na pałę niestety nie zrobisz . Silnik ma zaje..... potencjał więc proponuje pomyśleć nad tym żeby zgrać działanie wydechu z działaniem dolotu i powinno to dać efekt
To sam to policz jak żeś taki mądry. W praktyce okazuje się niekiedy że do ideału dochodzi się po wykonaniu kilku instalacji prototypowych, oczywiście od początku wszystko precyzyjnie obliczając.
Leonek - ja nie wiem czy to są powody do radości - skoro 2 kolektory dały 10km to 1 dał ok 5 km ,