Autor Wątek: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+  (Przeczytany 110900 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #280 dnia: Sierpień 07, 2010, 10:27:04 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "Pablo 92"
Gandziorz mógłbys podpowiedzieć jak połączyłęś kable fso z alternatorem omegi zeby oświetlenie itp działało? bo nie mogę sie uporać a to mnie dzieli od odpalenia silnika

PS. mlodyolek#1934,  linka poldorovera nie pasuje - przymierzałem. Musi byc z omegi (jak to dobrze miec całą omege na czesci  :mrgreen: )

Alternator jest normalnie podłączony. Tak samo jak altek poldzia.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #281 dnia: Sierpień 07, 2010, 15:38:42 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
mógłbys cyknąć fotke?
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #282 dnia: Sierpień 07, 2010, 18:34:03 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "Pablo 92"
mógłbys cyknąć fotke?

Teraz nie mam jak.

Powiedźcie mi dlaczego szaleje mi obrotomierz?
Podłączyłem kabel obrotomierza FSO (A12) z sygnałem cewki opla. Efekt taki że obrotomierz cały czas podskakuje różnie. Nie trzyma się stałego momentu. Tylko ma duże odchylenia.

Jaki przedział ET muszę mieć przód i tył żeby mi felgi poza rant nie wyjechały?
Z tyłu most volvo ma rozstaw kół 136cm.

[ Dodano: 08 Sie 2010 09:44 ]
SPRZEDAM POLONEZA DO DOKOŃCZENIA ZA 1500zł.
DODAJE DUŻO CZĘŚCI (FSO, OPEL m.in. oryginalny wał, chłodnice).

POWÓD: PLANOWANY ZAKUP GSX 1100F.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #283 dnia: Sierpień 08, 2010, 18:37:37 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "MichalSW"
Kolejny ładny PN popsuty przez niedokończoną przeróbkę. Zaczęły się problemy i skończył się zapał... Wygaśnie...

Nie do końca, chodzi o to że mi trochę kasy brakuje.
Ale po zastanowieniu się nie wiem czy po prostu nie przykryje go plandeką na "przypływ kasy" w odpowiednim momencie.
Codziennie do roboty naginam 45km w jedną stronę i jeżdżenie cezetą to wyzwanie dla motoru (lata swoje ma) a PKS też nie za przyjemny.

Co do problemów, największe problemy mam już za sobą.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #284 dnia: Sierpień 08, 2010, 18:45:31 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Od początku trzymam kciuki za ten projekt, i chciałbym Gandziorz, aby Ci się udało. Więc może faktycznie jeśli masz gdzie trzymać to co zacząłeś, to przykryj projekt plandeką na pół roku czy rok i nazbieraj potrzebną gotówkę, i skończ to co zacząłeś. Jak skończysz Poloneza to napewno będzie Ci dawał większą frajdę z jazdy niż gdzieś tam wymieniony GSX1100F.

Mógłbyś tak ogólnie podsumować ile PLNów włożyłeś w projekt do tej pory ? ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #285 dnia: Sierpień 08, 2010, 18:47:54 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "RafałFSO"
Od początku trzymam kciuki za ten projekt, i chciałbym Gandziorz, aby Ci się udało. Więc może faktycznie jeśli masz gdzie trzymać to co zacząłeś, to przykryj projekt plandeką na pół roku czy rok i nazbieraj potrzebną gotówkę, i skończ to co zacząłeś. Jak skończysz Poloneza to napewno będzie Ci dawał większą frajdę z jazdy niż gdzieś tam wymieniony GSX1100F.

Mógłbyś tak ogólnie podsumować ile PLNów włożyłeś w projekt do tej pory ? ;)

2600zł, dojdzie jeszcze wał 1200zł, wężyki 100zł, i koła nie wiem ile myślę że max 800zł.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #286 dnia: Sierpień 08, 2010, 18:52:46 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Cytat: "Gandziorz"
Cytat: "RafałFSO"
Od początku trzymam kciuki za ten projekt, i chciałbym Gandziorz, aby Ci się udało. Więc może faktycznie jeśli masz gdzie trzymać to co zacząłeś, to przykryj projekt plandeką na pół roku czy rok i nazbieraj potrzebną gotówkę, i skończ to co zacząłeś. Jak skończysz Poloneza to napewno będzie Ci dawał większą frajdę z jazdy niż gdzieś tam wymieniony GSX1100F.

Mógłbyś tak ogólnie podsumować ile PLNów włożyłeś w projekt do tej pory ? ;)

2600zł, dojdzie jeszcze wał 1200zł, wężyki 100zł, i koła nie wiem ile myślę że max 800zł.

Czyli wypadałoby mieć minimum 5000pln, żeby się brać za taki projekt... Od dawna mi coś takiego krąży po głowie, tylko jakoś nie mogę się doczekać, aż ktoś pokaże jak to napędza Poloneza :P

Dlaczego wał to aż 1200pln ?  :shock:
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #287 dnia: Sierpień 08, 2010, 21:47:31 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "RafałFSO"
Cytat: "Gandziorz"
Cytat: "RafałFSO"
Od początku trzymam kciuki za ten projekt, i chciałbym Gandziorz, aby Ci się udało. Więc może faktycznie jeśli masz gdzie trzymać to co zacząłeś, to przykryj projekt plandeką na pół roku czy rok i nazbieraj potrzebną gotówkę, i skończ to co zacząłeś. Jak skończysz Poloneza to napewno będzie Ci dawał większą frajdę z jazdy niż gdzieś tam wymieniony GSX1100F.

Mógłbyś tak ogólnie podsumować ile PLNów włożyłeś w projekt do tej pory ? ;)

2600zł, dojdzie jeszcze wał 1200zł, wężyki 100zł, i koła nie wiem ile myślę że max 800zł.

Czyli wypadałoby mieć minimum 5000pln, żeby się brać za taki projekt... Od dawna mi coś takiego krąży po głowie, tylko jakoś nie mogę się doczekać, aż ktoś pokaże jak to napędza Poloneza :P

Dlaczego wał to aż 1200pln ?  :shock:

Robiony od podstaw na zamówienie,  z innymi krzyżakami do 200KM min.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #288 dnia: Sierpień 09, 2010, 19:18:25 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
Nie dało to rady do tej kombinacji zaadoptować wał od BMW e36 compact/coupe??? Te od motorów R6, 200KM śmiało wytrzyma a nawet więcej po za tym jest lżejszy ... wytłaczasz adapter (2x) przykręcasz i jedziesz... czy nie ?  8)
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #289 dnia: Sierpień 09, 2010, 22:39:53 pm »

beattraxseba

  • Gość
na pocieszenie dorzucę od siebie że mój poldek już śmiga :D
co prawda bez wydechy, sondy i deski rozdzielczej ale do przodu ;D
przez brak sondy brak mu mocy ale to taka jazda próbna z niecierpliwości była :D
jestem naprawdę zadowolony z dotychczasowych postępów :)
modyfikacja wału poszła mi bardzo dobrze :D nie drży i nic się nie dzieje :D
szkoda że projekt zielonego polda upadł :(

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #290 dnia: Sierpień 09, 2010, 22:57:35 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
co z tego jak i tak masz eko kibla :P :D ja cały czas mecze wiazke, nie mam iskry a prad na cewce jest  :? Tak juz bym miał wszystko skonczone
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #291 dnia: Sierpień 09, 2010, 23:42:27 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
mało kabli a działac nie chcą. Tym bardziej że wszystko podłączone tak jak w oplu ;/
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #292 dnia: Sierpień 10, 2010, 08:24:37 am »

beattraxseba

  • Gość
może podłączenie dobre tylko jakiś element padł... jakie objawy masz??? :)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #293 dnia: Sierpień 10, 2010, 15:55:05 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
Ten samochód
mnie dobija doszczętnie. jest + po zapłonie na cewce, gdy kręce masa tez miga na cewce czyli ogólnie cewka ma kompletne zasilanie. I co? i to że iskry ani widu ani słychu. to jest nienormalne i nielogiczne, 3 cpwk zmieniałem, 3 cewki i NIC. Mam juz tego dosyc  :| A wszystko podpięte tak jak u gandziorza  :|
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #294 dnia: Sierpień 10, 2010, 16:04:09 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Pablo 92, jak na cewce jest a na świecy nie ma, to do sprawdzenia kable WN (sprawdzić przejście), CPWK i kable od niego - podpiąć miernik i sprawdzić czy idą impulsy - kopułka i paluch, świece nowe :?:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #295 dnia: Sierpień 10, 2010, 20:32:13 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
z cewki mi iskra nie idzie a zasilanie ma. Cewke wyciągnąłem z samochodu który odpala i jezdzi. cpwk zmieniłem tez na sprawdzony i nic
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #296 dnia: Sierpień 10, 2010, 22:11:11 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Witam,
Żaden projekt zielonego nie upadł, wręcz przeciwnie kasę na motor poświęce na blizkrieg czyli plan natychmiastowego skończenia.
Musiałem być mocno zamulony (może przez pogodę) że takie bzdury gadałem.
Szczerze, to nie mam serca go oddać/sprzedać itp.

Musicie mi tylko pomóc w kilku kwestiach:
a) jakie koła
b) dlaczego obrotek nie chodzi jak powinien?

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #297 dnia: Sierpień 10, 2010, 22:32:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "Gandziorz"
Musicie mi tylko pomóc w kilku kwestiach:
a) jakie koła
b) dlaczego obrotek nie chodzi jak powinien?
 


a) proponuje alu felgi o dwoch rozstawach srub
b) moze to wina samego obrotka albo wadliwe polaczenie elektryczne.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #298 dnia: Sierpień 10, 2010, 22:37:43 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "mlodyolek#1934"
Cytat: "Gandziorz"
Musicie mi tylko pomóc w kilku kwestiach:
a) jakie koła
b) dlaczego obrotek nie chodzi jak powinien?
 


a) proponuje alu felgi o dwoch rozstawach srub
b) moze to wina samego obrotka albo wadliwe polaczenie elektryczne.

Na pierwsze to wiem ale chodzi mi jakie ET muszę mieć.
Przód et28, a tył cholera wie.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #299 dnia: Sierpień 10, 2010, 22:43:09 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Gandziorz"
) dlaczego obrotek nie chodzi jak powinien?
Rozumiem ze sygnal dla obrotka wychodzi z kompa. jak tak to podlacz voltomierz pod kabel od obrotomierza na zakresie 20 V(drugi koniec do masy) i dodaj gazu ,jezeli na wolnych masz np 1,5 V przy 3 tys 3,5 V, a im wyzsze obroty to napiecie wieksze, wtedy obrotomierz jest sterowany napieciowo, a nie impulsowa jak polonezowski  i nie bedzie dzialal -musisz przelozyc obrotomierz od czegos innego.  Ewentualnie jak jest cewka zaplonowa z rozdzielaczem to wziosc sygnal bezposrednio z niej a nie z komputera

[ Dodano: 2010-08-10, 23:01 ]
Aha jest normalna cewka, podlacz na probe pod 2 zacisk cewki obrotek, obrotomierz z bocha na pewno na 100 % bedzie dzialal z normalna cewka na module
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG