Nie całkiem masz rację. Czytałem w będącym na poziomie miesięczniku Off-Road, że pękające głowice w Land i Range Roverach są normą w świeżo wyprodukowanych egzemplarzach. Jak się kupuje do auta inny silnik to taki dłuższy czas używany bo wiadomo, że już nie pęknie... Tak, że nie zależy to od przebiegu auta tylko wynika z niedoróbek produkcyjnych.
Abstra"ch*"ąc polskie samochody mają złą markę na naszym rynku z tej przyczyny, że w PRL była to jedyna tematyka z dozwoloną krytyką. Za krytykowanie wszystkiego innego można było wylądować w kiciu, albo co najmniej stracić pracę. Z drugiej strony zachodnia prasa motoryzacyjna, z której Polacy czerpali wiedzę na temat samochodów już od lat nie jest obiektywna, ponieważ jest uzależniona od reklam. (Jak będą krytykowali nowe auta to ich producent nie umieści u nich reklam i gazeta wpadnie w kłopoty finansowe). Jedyne wiarygodne źródła informacji o samochodach, to czasopisma różnych automobilklubów i organizacji konsumenckich, które na ogól mają niezależne od producentów źródła finansowania.