Autor Wątek: PoldoRover - chip 110KM  (Przeczytany 12633 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 22, 2009, 21:11:44 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3833
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Nie tylko zwiększenie obrotów, ale i zwiększenie mieszanki ponad stechiometryczną.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 22, 2009, 21:12:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Szczerze nie spotkałem się z czymś takim choć roverkami interesuję się 8 lat. No chyba że mówisz o śwince która kosztuje grubą kasę (minimum 500 zł + montaż i strojenie). Ale nie spotkałem nikogo kto by miał to w seryjnym silniku. Kiedyś słyszałem że koleś wsadził przepustnicę z poldorovera do rovera, zapodał wieksze wtryski i rzekomo miał 110km ale czy było to potwierdzone pomiarami to nie pamiętam.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 22, 2009, 21:33:45 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
szukałem na forum ... wszyscy twierdzą, że nie da się nic zrobić ... a jednak istnieją samochody mające ponad 103KM jak wskazują google ... dlatego pytam ... może ktoś się z czymś takim spotkał
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 22, 2009, 21:35:23 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
tam w komentach do tej fotki gosciu napisal ze roverki montowane w caro byly sprowadzane z anglii, a te montowane w plusach skladane w polsce  :lol:

a co do tych przystawek to poprostu w to nie wierze, to by bylo zbyt proste, a nawet jesli to dziala, to pracujacy na ssaniu silnik zwiekszy konsumpcje paliwka
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 22, 2009, 21:39:46 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Cytat: "Mr.D"
szakal_wawa, czy Ty masz 10 lat? Masz pojęcie o istnieniu wyszukiwarki Google i opcji szukaj na tym forum? Już to widzę jak inwestujesz 1000 zeta w chip do Poloneza. Chętnie obejrzałbym film relacjonujący to wydarzenie.


Google - szukałem i takie coś istnieje - dlatego pytam czy ktoś tego używał ... chyba od tego jest forum ...

Zkąd możesz wiedzieć ile chce przeznaczyć ? ... Więc się w tej kwesti nie wypowiadaj ... Bo takimi odpowiedziami to mam wrażenie, że sam masz 10 lat ... albo i nawet do tego Ci brakuje ...

[ Dodano: 22 Gru 2009 21:41 ]
Cytat: "AndrewS#100"
tam w komentach do tej fotki gosciu napisal ze roverki montowane w caro byly sprowadzane z anglii, a te montowane w plusach skladane w polsce  :lol:


Też słyszałem, że silniki do końca 95 roku przychodziły w całości już złożone ... a następne w częściach i składali je już u nas
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 22, 2009, 23:08:44 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "szakal_wawa"
Też słyszałem, że silniki do końca 95 roku przychodziły w całości już złożone ... a następne w częściach i składali je już u nas


a ja w to nie wierze, zacytowalem to zeby pokazac jakie glupoty potrafia ludzie wypisywac, widziales linie montażowa takiego silnika ?? sa gdzies nawet filmiki u nas na forum

po co mieliby tak robic ?? skladanie takiego silnika bez linii byloby czasochlonne i kosztowne, nie wspomne juz o precyzji
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 22, 2009, 23:10:48 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
Szakal z takim czipowaniem jest jak z magnetyzerami, ci co maja widza przyrost mocy i beda dali sie pociac twierdzac ze magnetyzery daja KM i Nm... niestety to nieprawda...
Dlubanie 1.4 jest bez sensu, no chyba ze masz zamiar startowac w imprezach moto sportowych gdzie sa kategorie litrazowe, ale to tez bez sensu bo w malolitrazowych klasach smigaja lekkie male wydmuszki... Jak dlubac to najlepiej 1.8 k-series
328i

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 23, 2009, 08:35:34 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Cytat: "Pawel."
Szakal z takim czipowaniem jest jak z magnetyzerami, ci co maja widza przyrost mocy i beda dali sie pociac twierdzac ze magnetyzery daja KM i Nm... niestety to nieprawda...
Dlubanie 1.4 jest bez sensu, no chyba ze masz zamiar startowac w imprezach moto sportowych gdzie sa kategorie litrazowe, ale to tez bez sensu bo w malolitrazowych klasach smigaja lekkie male wydmuszki... Jak dlubac to najlepiej 1.8 k-series


Z magnetyzerami zgadzam się w pełni ... mam i są tylko dla ozdoby ... zero różnicy ... A dużo da się wyciągnąć z 1.8 ?
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 23, 2009, 09:25:25 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
ok ... DZIĘKI ... czyli wynika że lepiej i taniej zrobić SWAP niż się bawić w podnoszenie mocy i tak już wyżyłowanej jednostki ....
Jeszcze raz dzięki
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 23, 2009, 10:10:31 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Bocian_s#313, u Ciebie to tylko świnka, aż się prosi i niekoniecznie SMT6, nowocześniejszy jest ECUMASTER II. Sam się zastanawiam nad taką opcją przy zakładaniu szprycy do mojego :twisted: co jest w nim fajne, to to ze można wywalić przepływkę (najsłabsze ogniwo w EFI forda) i syfiastego MAPa.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 23, 2009, 12:37:09 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "BARTEK#1925"
ECUMASTER II
500zł + strojenie

Cytat: "Bocian_s#313"
kompa od większego silnika
150zł

Poczekamy na kogoś kto "ześwini" swojego 1,8 i porównamy czy warto było wydawać tyle kasy...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 23, 2009, 12:45:43 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
Cytuj (zaznaczone)
A dużo da się wyciągnąć z 1.8 ?


Jak max nieograniczone fundusze to wrzucasz kute graty, profi osprzet, suszarke i pewnie mozna uzyskac 3xxKM No ale to sa juz chore pieniadze
328i

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 23, 2009, 13:59:01 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3833
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
2xx. Przy obrotach 8xxx.  :wink:
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 23, 2009, 14:14:09 pm »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
z kad takie dane?
328i

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 23, 2009, 14:23:08 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ecu2 roverka nie ogarnia :P

co to jest 8tyś :) mój ma 120 przy 7 :D

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 23, 2009, 14:24:31 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3833
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Dużo czytam. :)

Po za tym polecam wklepać na youtubie :
roverboi does 8000rpm

Ten akurat ma 8200rpm.  :mrgreen:

Wałki z MG TF w 1.8 też mocno zmieniają charakterystykę - na wysookobrotową.
136hp przy 6500rpm
165Nm przy 5000rpm

[ Dodano: 23 Gru 2009 14:31 ]
Cytat: "szakal_wawa"

A dużo da się wyciągnąć z 1.8 ?


http://www.kengine.dvapower.com

Zresztą wystarczy samemu pomyśleć i już do głowy przychodzi wiele pomysłów. Do poprawienia jest wiele. Niekoniecznie da nam to moce wysokości 200koni, ale wyżej jak seria się da.

K-Seria to zajebiaszcze silniki. Mają potencjał.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 17, 2010, 13:13:09 pm »

JohnyWalker

  • Gość
Co do świnki to kusiło mnie kiedyś w 1.4 spróbować,a w 1.8 myślę że sporo dałoby się zdziałać... :P  Może w końcu będzie, ale to już z odmiennych przyczyn :mrgreen:

A jeszcze co do przepustnicy w poldoroverze: Było jakieś logiczne wyjaśnienienie stosowania w poldku większej niż mialo Si? I pozostaje jeszcze prima 1.4 125KM. Tylko tam już chyba zmiany mechaniczne były.
I świta mi jakaś legenda że nowsze 1.4 były produkowane/montowane faktycznie gdzie indziej (oczywiście nie w Polsce...), co owocowało niższą jakościa wykonania...

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 19, 2010, 09:47:25 am »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
Cytat: "Bocian_s#313"
BARTEK#1925 napisał/a:   
ECUMASTER II   
500zł + strojenie


Albo udać się do agmy i za 800zł wystroją kompa roverowskiego :)
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:29:12 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "hans"
wystroją kompa roverowskiego

A da to się zrobić?? nie zapominaj że rover to nie tylko K16 i może okazać się że rasują wszystkie diesle i hondy a K16 nie tykają. No ale na bilbordzie będzie że tuningujemy rovery  :lol:  :lol:  :lol:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

PoldoRover - chip 110KM
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:37:53 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2968
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Bocian_s#313,  chodzi o to, że oni wiedza o co chodzi bo widzieli juz K16 u siebie na warsztacie i stwierdzili ze mozna. Po za tym mowilem Ci o tym na GG  :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)