0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wydaje mi sie ze nie przed 96 tylko maks 94 z tym rocznikiem.
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
Bocian_s#313 napisał/a:A ja mam inną zagwozdkę. Szukam kompa do N/A 2,0 serii T. Przy odrobinie szczęścia wystarczy tylko zamienić i będzie hulał w poldku 1,8 . Szukałem, szukałem i znalazłem . W sobotę udało mi się zaadaptować komputer od 2,0 MKC10115 z 94r. do mojego borostworka. Do wiązki silnika doszły dwa nowe czujniki: - spalania stukowego (kupiłem razem z kompem i wiązką) - jakoś jest zamocowany na bloku - temperatury paliwa w listwie- miałem jakiś stary od temp. płynu więc zapiąłem na kolejnej dodanej wtyczce. Ogólnie auto chodzi chyba lepiej ale pojawił się problem z pompa paliwa. Podejrzewam że jest za mało wydajna bo najlepiej auto jeździło na wtryskach z opla 2,0 16V (230ccm@3bary) ale z zatkanym powrotem i ciśnieniem w listwie paliwa dobrze ponad 4 bary. Jak to zwykle przy lekkiej wilgoci były problemy z trakcją więc tak do końca to nie wiem. Najwazniejsze że auto hula a jak dobierze się jeszcze wtrysk to powinno zacenzurowywać aż miło.
Bocian_s#313, nie bedziesz zly za prawa autorskie