palec nie ma nic do rzeczy - on tylko laczy styki w okreslonym czasie ,
jezeli nie bedzie tego polaczenia to iskra nie przeskoczy ,a nie "poczeka sobie na palcu i na trzy-cztery ... skacze na kopulke i jest fajnie"
a wogole to
mlodyolek#1934 wymysla sobie problemy ,bo przeciez
Bocian_s#313 wlozyl i jest GIT
,
tylko ,ze czasami mozna miec szczescie i co drugi pewien ... go ma
Wszystkie funkcje typu zapłon, wtrysk itditp realizowane są metodami obliczeniowymi więc tu nie ma znaczenia czy znacznik jest 10 st w lewo czy w prawo.
mylisz sie bardzo bo ma znaczenie i odrazu ci tlumacze dlaczego (zeby nie bylo) :
ECU musi wiedziec ,kiedy jest GMP na 1 tloku - to jest naprawdę ważne !
mlodyolekjezeli na lepszym paliwie sie poprawilo ,ale na wysokich obrotach stukowe pozostalo to masz mape mocno zwalona .bo to na wysokich powinno mniej stukac ,jezeli nie wogole,
wiec zobacz ,na ile ci czujnik pomoze ,a w razie czego rozwiazanie problemu masz podane