Autor Wątek: Most Volvo vs FSO??  (Przeczytany 43600 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 05, 2013, 12:30:14 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
po co inny most ?


Jest jakiś taki niepisany wyznacznik "grubości" projektu, im więcej fabrycznych części się wyrzuci z auta tym lepiej.

Jedyne co mogłoby przemawiać za wpasowywaniem mostu z innego auta to fabryczna szpera, jazda na codzień z zaspawanym jest kłopotliwa a do mocnego motoru przyda się jakaś ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 05, 2013, 15:41:02 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
pytanie pomocnicze : po co inny most ?


nie mam ochoty stanąć z powodu zmielonego mostu 200km lub więcej od domu, lub jeździć z nausznikami.

czy więcej kombinacji trzeba pospawać mocowania i tyle. wsadził bym most z 131 lub 132 ale to jest niezłe deficytowe a mocowania i tak trzeba spawać.

zresztą i tak będzie zmota jeśli chodzi o napęd.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 05, 2013, 16:12:23 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Mostów od 700 jest sporo na allegro.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 05, 2013, 22:32:45 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
pytanie pomocnicze : po co inny most ?
z 700/900 bedzie problem i to duzy,
most FSO i silnik 220NM 170KM jezdzi i ma sie dobrze
a czemu problem?

Jedyne co mogłoby przemawiać za wpasowywaniem mostu z innego auta to fabryczna szpera, jazda na codzień z zaspawanym jest kłopotliwa a do mocnego motoru przyda się jakaś
z Volvo'wską ALD całkiem dobrze się jeździ do latania bokiem nie za specjalna ale do ganiania się i startów ze świateł fajna sprawa spina moment i puszcza w odpowiednim momencie. I na takim moście jest błoga cisza i jeździ się bez stresu że zaraz zacznie wyć :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 05, 2013, 22:37:48 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 05, 2013, 23:20:41 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
nie mam ochoty stanąć z powodu zmielonego mostu 200km lub więcej od domu

To upalaj pod domem, proste :D A tak na serio, to w trasie raczej nie padnie Ci taki most... Pomaranczowy borek 2.0 T jeździ na 3.7 z poldodiesla i daje rade...

Ale jeśli jest wola i chęć to kombinujta! Może coś madręgo z tego wyniknie :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 05, 2013, 23:36:32 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ciężko będzie zmielić przełożenie główne. Najszybciej padną satelity, ale to da się obejść w radykalny sposób, co nie każdemu odpowiada... :)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 06, 2013, 02:22:14 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a czemu problem?
bo jest za szeroki sam w sobie ,a do przerobienia mocowan kola jeszcze troche dystansu by sie przdalo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 06, 2013, 23:02:29 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
a czemu problem?
bo jest za szeroki sam w sobie ,a do przerobienia mocowan kola jeszcze troche dystansu by sie przdalo

odpowiednie ET felg i trochę pomocy tokarza (podkreślam trochę) i nic nie trzeba dystansować, wstawienie takiego mostu zajmuje 6h pracy :)

I gdyby nie wielkość hamulców to i felgi FSO by założył :)

Ale jeśli jest wola i chęć to kombinujta! Może coś madręgo z tego wyniknie
wynika bardzo mądrego :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 06, 2013, 23:06:36 pm wysłana przez RSilak »
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 06, 2013, 23:28:37 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
pokaz foty kola w nadkolu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 06, 2013, 23:38:59 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
lepszych nie mam bo nie robiłem nigdy

FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 07, 2013, 00:13:15 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie no ,szeroko jest,
przydaloby sie weziej o cala na strone ,no od biedy 2cm,
jakie ET tych felg ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 09, 2013, 09:18:07 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Ale nie ma tragedii na żywo wygląda lepiej:-) et jest 38
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 09, 2013, 12:40:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale jest jeszcze pole do manipulacji ,felgi wygladaja na 7j ,wiec gdyby dac 6j i ET25 to by sie schowaly,
a na seryjnych 13' to juz w ogole pod rant wyjdzie :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 09, 2013, 16:12:58 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Felgi są 6.5J opona 195/50 ale przy et 40 42 by było równo z rantem :-) ja bym założył seryjne 13'' ale tarcze nie dadzą
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 09, 2013, 17:30:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no tak ,nie w ta strone liczylem ,potrzebne jest wieksze ET ,a nie mniejsze,
felgi z  duzym ET sa dostepne ,nawet seryjne volvo 6.5j maja ET42
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 09, 2013, 19:20:29 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Tu akurat felgi są pod rozstaw fiata 4x98 bo najpierw kupiłem felgi a później była konieczność kupienia mostu tak że na tył wchodzą felgi 4x98 ewentualnie 4x100
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 09, 2013, 21:46:26 pm »

Offline El-Portero2

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 698
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 5d 1.5 1980r -> PN 3D V6 2.8i. Polonez 5D 1.5 SLE 1989r -> PN Coupe 1.5X, Polonez 1986 1.5 LE Milicja
.. ja mam jeszcze most fso w bestii 2.8i V6 i pomimo moich agresywnych zachowań nic się nie ukręciło- próbowałem parę razy go zmielić ale się nie poddał - ojciec powiedział mi żebym sobie poszukał nowych półosi bo to najbardziej prawdopodobne, że one pękną pierwsze - Jak na razie jedynie krzyżaki na wale słychać jak dostają po du*ie przy ruszaniu. Wał mam ze scorpio. Więc jak już zmieniać most to wał od scorpio pasuje na śruby mostu volvo 7setki Przy moim set-up'ie ze skrzynią mt75 wał musiałem skrócić o 23cm

most volvo 740 ma rozstaw śrub 5x108 i śmieszny hamulec ręczny. Leży sobie w garażu i się zastanawiam czy go w ogóle kiedyś zamontuje. No gdyby to był most z Volvo 2.3 turbo z LSD to bym się nie zastanawiał - a tak 2.3 GLE nie pali się z tym zakładaniem.

Gabriel w zielonym borku VR6 ma most fso i daje rade. Ja mam V6 i most fso daje radę. Ktoś inny ma turbo i most fso daje radę. Wyć wyciem ale ciągnie do przodu bez problemu to po co zmieniać - No i w społeczeństwie moto panuje przekonanie, że mosty od poloneza się często sypią - naprawdę ja tego nie potwierdzam.

może jak ojciec mówił półoś pęknie i nie pojedziesz ale w samym mechanizmie różnicowym żeby coś pierdyknęło to nie sądzę, że należy to do częstych typów awarii mostu.
 
Cytuj (zaznaczone)
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 09, 2013, 22:21:02 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
a ja w trzech mostach rozsypałem satelity. W dwóch rozsypały się na pół, a w jednym oś satelit rozbiła otwór w główce, a pół osie nie ruszone.

Ręcznego to i ja nie mam w tym moście bo to porażka i nie mam czasu zrobić hydraulicznego. Mój most ma ALD fajne ale jak by był z LSD by był idealny.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #98 dnia: Styczeń 06, 2014, 00:19:08 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Radzę poszukać felg z peugeota (nie pamiętam modelu), ET 50, na równo z nadkolem. Przy upalaniu niestety opona rozwaliła plastikowe nadkole i rant błotnika pociął oponę, ale z ALD opony i tak bardzo szybko się kończą. O ile się z niego korzysta. Pozdr

Odp: Most Volvo vs FSO??
« Odpowiedź #99 dnia: Styczeń 07, 2014, 21:15:00 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Teraz mam zimówki ET 43 i mogło by być większe ET tu się zgodzę, przy upalaniu nie ale jak wsiądą 2 osoby to już trze o ranty niestety, a z ALD jak jest gdzie to się korzysta :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v