Jak miałeś śrubę to śrubą tylko później skorygujesz, musisz ustawić napięcie membrany, coby auto się zbierało
![;) ;)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/oczko.gif)
W porównaniu do gaźnika masz mniej roboty bo przy wtrysku jest jedna przepustnica
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Wszystko się da, tylko trochę samozaparcia.
Jako przykład podam jak zwykle swoją padakę, gazownicy ustawili mi tak (na analizatorze), że auto paliło 15/100 km, nie jechało.
Ja ustawiłem sobie na czuja metodą prób i błędów, zszedłem do spalania poniżej 13 l na 100 km przy odcinkach ~15 km.
Gazownicy mówili mi że mam za dużo węglowodorów w spalinach i nie mogli ustawić, ale żaden debil nie wpadł na to żeby sprawdzić czy mam zapłon ustawiony jak należy, okazało się niedawno że jest zdecydowanie za szybki, przy mrozie był problem z odpalaniem, cofnąłem zapłon, auto od razu zaczęło lepiej palić. Sprężanie mam super, motor po kapitalce, teraz walczę z ustawieniami, bo mi auto nie jedzie powyżej 140 km/h. Winę ponosił duszący motor mikser od ohv plus register z jedną śrubą (tak mi isę wydaje), na benzynie auto zapitala aż miło, mimo problemów z gaźnikiem, bardzo ładnie przyspiesza.