Jak miałeś śrubę to śrubą tylko później skorygujesz, musisz ustawić napięcie membrany, coby auto się zbierało
W porównaniu do gaźnika masz mniej roboty bo przy wtrysku jest jedna przepustnica
Wszystko się da, tylko trochę samozaparcia.
Jako przykład podam jak zwykle swoją padakę, gazownicy ustawili mi tak (na analizatorze), że auto paliło 15/100 km, nie jechało.
Ja ustawiłem sobie na czuja metodą prób i błędów, zszedłem do spalania poniżej 13 l na 100 km przy odcinkach ~15 km.
Gazownicy mówili mi że mam za dużo węglowodorów w spalinach i nie mogli ustawić, ale żaden debil nie wpadł na to żeby sprawdzić czy mam zapłon ustawiony jak należy, okazało się niedawno że jest zdecydowanie za szybki, przy mrozie był problem z odpalaniem, cofnąłem zapłon, auto od razu zaczęło lepiej palić. Sprężanie mam super, motor po kapitalce, teraz walczę z ustawieniami, bo mi auto nie jedzie powyżej 140 km/h. Winę ponosił duszący motor mikser od ohv plus register z jedną śrubą (tak mi isę wydaje), na benzynie auto zapitala aż miło, mimo problemów z gaźnikiem, bardzo ładnie przyspiesza.