Taka konfiguracja chyba będzie najbardziej pro :D
Btw: ciekawe jakie natężenie gwizdu na wyższych obrotach wychodzi na tłumiku DFa? Kusiło mnie kiedyś wrzucić tłumik ze 132, bo mam na stanie, ale średnica trochę mała (jak DF).
Poprzednią wersję mojego wydechu znajomy wrzucił do swojego 1.4 i stwierdza poprawę góry. Ja tym nie jeździłem, więc się nie wypowiem, może uda mi się nakręcić jak to pracuje.
A na złomach czasami bywają cuda. Warto zaglądać też do wozów, czasami można natknąć się na nowe części z epoki wyrzucone razem z samochodem (np tłumik borek z metką polmozbytu czy coś).
Ople mają po 150cm, do końca nie udało mi się trafić ciśnieniem w mapę, bieg jałowy wciąż jest okrutny :lol:
Kiedyś koniecznie muszę ecu 2.0 zastosować, sam się dziwię że na 1.4 tak to chula :o
edit: Bocian, przepustnicę masz klasyczną z 1.4?