0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.
Ogólnie jest zachowana oryginalna długość od głowicy do zejścia w jedną rurę.
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
wydech w 1.4 z rury 70mm,to by mu to zaszkodziło
Nie było z pewnością intencją Land Rovera uzyskać zbyt dużą moc z tego silnika.
Jak skoncze moge wrzucic kilka foto jezeli ktos jest zainteresowany
Przepraszam za moją nietaktowność, ale uważam że mając takie zdolności spawalnicze w pierwszej kolejności powinieneś zająć się tą podlużnicą
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi :twisted:
W mojej opinii gorzej niz na gownianym zeliwie z prawie zerowym przelotem na pierwszym kanale i bardzo fajnym przejsciem 4w1 na pewno nie bedzie gdyz jak wspomniałem jest poprawiony w stosunku do serii dosc mocno. Najwyzej uzyskałem prare kilo mniej pod macha
Elwood#1887, strasznie nisko wisi ten wydech, u mnie ledwo mieszczą się palce między wydech a podłogę na wysokości przejścia z komory pod podłogę, tłumik też jest blisko podłogi, nic nie puka.
Strumienica łuskowa