Autor Wątek: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.  (Przeczytany 26299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline damian6819

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1249
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.4 95' PB/ LPG =>swap 1.6 16v LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 23, 2011, 16:53:57 pm »
a nie mają wtrysków magic? cichutkie i nie ma z nimi problemów, a reduktor to tomasetto...:) ja polecam od siebie...
totalitarne forum fso jednak zweryfikuje wszystkich - pełna lustracja
Samochód jest dla człowieka, a nie człowiek dla samochodu.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 23, 2011, 18:27:27 pm »
a wiec tak ,
magicjety wcale nie sa takie fajne ,bo sie brudza i potrafia sie zatrzec - ich pojedynczosc sie nie przyda ,a w listwie za zgrabne nie sa ,
sa tez drozsze od valtekow i OMVL ,bo kosztuja 200pln lub wiecej ,a valtki 120pln

ciezko sie dowiedziec na pewno ,ale narazie wszystkie zrodla mowia ,ze GSI ma wtrysk polsekwencyjny ,wiec nawet valteki czerwone powinny sie wyrobic w czasach ,
sam bym wolal Valteki niz OMVL ,bo sa bardzo zblizone parametrami , zestaw naprawczy valtek kosztuje 10pln/cyl ,a OMVL juz w okolicach 30pln/cyl,
jezeli dokladac kase to nie do magicjetow ,tylko do Taurusa ,ktory w IC kosztuje 240pln (taniej niz na alledrogo ! )

tomaseto Alasca to chyba najslabszy parownik na rynku ,bo obsluzy praktycznie do 90KM ,prawie najtanszy parownik i najmniej awaryjny ze sprawdzonych ,
do GSI moge polecic ten prosty i tani parowniczek - obsluzy ten silnik ,a odwdzieczy sie bezproblemowa praca,

jezeli juz pakujesz butle walcowa za siedzenia to nie baw sie w jakies krotsze butelki 50l czy tam 55l ,tylko odrazu bierz 65l na cala szerokosc miedzy nadkolami ,
mam 45l i powiem ,ze wneke ktora zostala miedzy kolem a nadkolem jest ciezko zagospodarowac

UPDATE:
zapomnialem jeszcze napisac ,zebys zainwestowal w tuleki do wtryskow - kosztuja 50pln ,a nie trzeba zdejmowac i wiercic kolektora ssacego ,
przy okazji nie spartola tego wiecenia
« Ostatnia zmiana: Luty 23, 2011, 23:26:42 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 28, 2011, 15:14:21 pm »
A ja chyba wsadzę sobie Diego G3 - mam okazję kupić taniej. Do tego taurusy i parownik M-III pewnie też wezmę.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 28, 2011, 16:40:16 pm »
no i git bedzie ,
za ile masz okazje wziąć diego ? normalnie to kosztuje ~500pln ,
jezeli nie bedzie taniej niz 400pln to zastanow sie nad 4gasgreen z IC za 333pln,
Taurusy pewnie tez w IC kupujesz ,bo tam jest najtaniej (dziwne ,prawda :P )

co do M3 to parownik niezly i mi w sumie pasuje ,ale ostatnio mocno baki puszcza ,
o ile w OHVce szkod nie narobi ,to K16 moze zostac nie tyle konkretnie ,co kosztownie zdemolowany ,
w tej samej cenie jest tez zavoli zeta N ,ktory spokojnie da rada w tym silniku,
sam chcialem kupic M3 ,ale znalazlem uzywanego silvera za 50pln ,wiec sporo taniej ,
trafiaja sie tez czasami uzywane silvery i dreamXXI do 50pln ,wiec jakbys bardzo chcial to tez mozesz oszczedzic kaske
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 02, 2011, 00:48:42 am »
Dzisiaj (wczoraj) odebrałem auto od gazowników - powiem szczerze że Stag 300 Plus na wtryskach OMVL Dream Fast Reg, reduktorze Tomasetto Alaska daje radę. Od razu po odbiorze ruszyłem w trasę Koszalin-Podborsko-Koszalin-Gdynia, łącznie prawie 300 km. Spalanie wyszło średnio 9-10 l/100 km bez "eco-drivingu", jest dynamiczny, nie czuć różnicy między jazdą na benzynie a na LPG. Polecam taki zestawik, do GSi wprost idealny. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 02, 2011, 00:59:22 am »
a masz czym sie podpiac ,zeby podejrzec ustawienia ?
interesuje mnie jaka opcje ustawili w rodzaju wtrysku ,jakie masz czasy wtrysku na jalowych i z jakiego mnoznika startuja te wtryski (czyli jakie czasy faktycznie przenosza)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline pigini

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 472
  • Płeć: Mężczyzna
  • Caro+/- ? 1,4 16v 1994
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 02, 2011, 01:26:23 am »
Miałbym czysto teoretyczne pytanko:)
 Czy stag300 nie gubi ustawień przy odłączeniu akumulatora?
Jeśli nie potrafisz naprawić czegoś młotkiem, masz problem natury elektrycznej.

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1098
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 02, 2011, 11:36:07 am »
Właśnie! Też mnie to ciekawi. ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 02, 2011, 12:42:25 pm »
podobno nie ,ale dopóki sam nie sprawdze, to nie bede pewny
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 03, 2011, 21:56:53 pm »
Jako że jest to chyba jedyny temat o sekwencyjnym gazie przeniosłem do stosownego działu aby nie zginął za czas jakiś. Koledzy posiadacze sekwencji pokażcie fotki jak to zostało zainstalowane, jakie macie zestawy i jak się to sprawuje (choćby jak szybko przełącza się na gaz na zimnym i ciepłym itditp). Jeśli macie możłiwość podglądnięcia programem ecu lpg to zapodajcie screeny z ustawieniami/parametrami...

Ja też powoli kompletuję swoją sekwencję. Mam nadzieję że do wakacji (permanentny brak czasu) będzie to śmigać jak trzeba...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 04, 2011, 01:05:21 am »
nie napisales za ile mozesz kupic diegoG3 ,
i czy to nowe, czy uzywane
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 04, 2011, 10:53:51 am »
kompletnego G3 30H z okablowaniem fejsem softem itditp poniżej 400
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 04, 2011, 11:14:41 am »
uzywane jak mniemam ,ale oplaca sie,
wysoki model , ma podobno korekte po nadcis. - dobry bajer przy uturbianiu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 15, 2011, 00:31:00 am »
No i podstawowe składniki już są. Teraz trzeba znaleźć czas i zgromadzić resztę to się zabawimy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 17, 2011, 09:34:17 am »
Dzisiaj (wczoraj) odebrałem auto od gazowników
Jak wrażenia po dłuższym użytkowaniu?? Pokaż jakieś foki jak o zrobili.

tak przy okazji napiszę że swoją instalację poskładałem wczoraj na sucho i sprawdziłem połączenie serownika z kompem. Działa i już widział temperatury i ciśnienia.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 17, 2011, 15:01:53 pm »
co w koncu kupiles ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 18, 2011, 09:34:35 am »
co w koncu kupiles ?
Wszystko co pisałem wcześniej...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11061
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 18, 2011, 23:55:27 pm »
to zalatw drugi kolektor ssacy do wiercenia wkretek i do dziela
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 19, 2011, 07:20:20 am »
Mam drugi kolektor więc dokladnie go sobie oglądnę. Wwiertki i tak będę musiał robić w swoim bo jest "tuningowany" i nie chce mi się rzeźbić następnego kolektora...

Jeszcze filtr fazy lotnej Czaja FL03, wycieczka do sklepu po wężę itditp i szukanie wolnego dnia na zabawę.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6335
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Montaż sekwencyjnej instalacji LPG.
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 05, 2011, 10:31:46 am »
Zabawę czas zacząć:

kolektor z wwiertkami



I zamontowany parownik:



Jak skończę i będzie dzień to porobię lepsze fotki.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.