tak,podobno alasca jest malo awaryjna i jest praktycznie najtansza - bo wlasnie sobie przypomnialem,ze alasca ma zintegrowany filtr ,a do zavoli trzeba dokupic obudowe filtra,
ale zavoli tez jest malo awaryjne, bo wlasciwie tylko sprezynki sie w nim brudza,
tylko ,ze zalepione sprezynki powoduja spadki wydajnosci jak silnik ma 130KM ,a przy 80KM to ten parownik przejezdzi tyle co alasca
Bocian,
o 4GG jest temat na lpgforum,wiec mozesz przeczytac co ma ,a ma praktycznie to wszystko co AGIS ,tylko czasami w innym miejscu,
az takim harcorem nie jestem,zeby namawiac na zmiane diego na agisa ,ale skoro masz dojscia w IC to moglbys sie dowiedziec ,czy na taki towar daja znizke ,bo cena wyjsciowa 295pln to juz bardzo nisko ,a jakby na to tez dawali 30% znizki dla warsztatow to by bylo juz po kosztach produkcji,
a co do podstawek ,to gdyby w GSI mialy sie nie zmiescic to bym nie proponowal,
akurat w GSI nie ma problemu z miejscem w zadna strone ,wiec mozna spokojnie wiercic dysze ,ale jako ze loccos pytal o poziom trudnosci w montazu IVgen ,to zaproponowalem podstawki jako rozwiazanie proste dla kazdego