0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Coś w tym jest, że przekładnie ze wspomą nie łapią takiego luzu jak bez wspomy.
przekladnia smarowana pod cisnieniem
Cytat: KGB w Kwiecień 01, 2011, 23:40:54 pmgdbym mial JKC to bym ją rozkrecil i zobacyl co sie dzieje (gdyby zlapala luz),byłoby to niezwykle "mądre" posunięcie. Gratuluję pomysłowości.:D:DP.S.- czy przekłądnię bez wsmoma też rozebrałbyś do części pierwszych, żeby stwierdzić czemu powstał luz?:D
gdbym mial JKC to bym ją rozkrecil i zobacyl co sie dzieje (gdyby zlapala luz),
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
A mam pytanie czyż nie powinno być pewnego luzu na kierownicy? Na dwa palce bodajże?