Autor Wątek: Hamulce (stary typ)  (Przeczytany 20455 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 11, 2011, 14:28:42 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Jeżeli chcesz zaciski z Trucka to trzeba będzie 14, na lucasy zwykłe z osobówki zostaje 13.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 11, 2011, 20:28:27 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
A które radzicie zamontować, i jaka różnica pomiędzy nimi.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 11, 2011, 20:35:27 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
W Trucku większe tarcze przez co i lepiej hamują... Jak już będziesz zmieniał zaciski pompę itd. to wrzucić możesz od razu z Trucka... Choć w GLD starczą zwykłe, będzie je na pewno prościej skompletować (i taniej). :)

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 11, 2011, 21:16:38 pm »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Nie, przeciez poldki na lucasie tez miały felgi 13 ;)

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 11, 2011, 22:00:57 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Nie, przeciez poldki na lucasie tez miały felgi 13 ;)

Poldki na lucasie zwykłe miały 13 bo tarcza 240 a w trucku była 260? i trzeba było 14.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 11, 2011, 23:38:30 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
O średnicy 259 na pewno nie podejdą 13? Bo mikoda ma 259 cm średnicy
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 12, 2011, 01:44:44 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ile razy trzeba ci powtarzac ,ze nie podejda ?
259mm to wersja do trucka i to tylko na benzynie ,
ciezko dorwac zwrotnice na szrocie,
w osobowkach byly lucasy 240mm i takie zwrotnice dostac ardzo latwo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 12, 2011, 11:25:04 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Zwrotnice są takie same w układzie bendix (4 tarcze) jak i w lukasie (osobowe) i truckach.
Różnica między truck lukas i lukas osobowy, poza średnicą tarcz, to tylko inna płyta kotwiczna.
Same płyty mają jeszcze w moto hurcie w Łodzi. Koszt dość wysoki.
Piasty są jednakowe dla trucka lukasa i lukasa, w starym układzie są inne.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 12, 2011, 15:57:56 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Właśnie przyszło, toż to .... potężne są :D prawie 2x większe od oryg.
Więc nie ma żadnej możliwości zamontowania na lucasa zwrotnicach tych tarczy, tylko na trucka?   (bo zależy mi na 13.. )
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 12, 2011, 16:39:54 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Więc nie ma żadnej możliwości zamontowania na lucasa zwrotnicach tych tarczy, tylko na trucka?

Ech... TARCZE DO TRUCKA WEJDĄ TYLKO W FELGĘ 14, ile razy można powtarzać? :P

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 12, 2011, 18:19:39 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Gdybyś napisał że podejdą zwykłe to bym zrozumiał za 1-szym razem, a gdy piszesz że od tracka to wole się upewnić kilka razy...
Jaka róźnica będzie w hamowaniu, pomiędzy tamtym starym układem jaki mam a tym co chce zrobić od trucka z tymi tarczami i klockami TRW.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:08:13 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to ty niezly anas jestes jak na poczatku zamawiasz tarcze na chybił-trafił ,a pozniej pytasz czy beda pasowaly,
chyba masz duzo pieniedzy ,wiec i na felgi 14' wystrczy :p

a co do hamowania to sila zwiekszy sie o 15%,
ale jaka bedzie roznica u ciebie to nikt nie wie ,bo nie wiadomo w jakim stanie masz teraz hamulce
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 12, 2011, 19:16:27 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Chciałbym ;) , ale zamawiałem tarcze niby do 1.9 GLD i myślałem że to do mojego (bo nic tam że do Trucka pasują nie pisało). Od jakiegoś czasu o takich tarczach rozmyślałem ze względu na wygląd. ale i o siłę hamowania i kiedyś bym kupił a że nadarzyła się taka okazja że z tyłu zaciski mi poszły, z przodu tłoczki i tarczę.
Zależało mi właśnie na 13 alu ze względu na fundusze ale i o wygląd ..
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 12, 2011, 21:04:03 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Ja jak brałem tarcze z Mikody to musiałem zaznaczyć Fiata 125. :)

Tarcze możesz zawsze próbować sprzedać na allegro i kupić właściwe.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 12, 2011, 21:15:03 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Albo tu na giełdzie możesz spróbować je sprzedać.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 15, 2011, 21:49:12 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
Dzisiaj miałem okazję pogrzebać i rozebrałem przód, i gdy chciałem wypchać tłoczki to lewy tylko wyszedł aż się płyn hamulcowy wylał, prawy ani drgnął, więc pasuje wymienić zacisk.
A tłoczek z tego lewego troszkę pożarty i nie wiem czy zakładać czy sobie darować, i powiedzcie mi czy muszą być te szpilki którymi przykręcone są dystanse ? czy może być zwykła śruba    i czy można bez problemu dołożyć jeszcze 1 dystans 5 mm by było łącznie 10 mm.
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 15, 2011, 21:52:49 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
prawy ani drgnął, więc pasuje wymienić zacisk.

Trzeba go było wypchnąć pedałem, jak już wypchniesz to sprawdzasz tłoczek, jak ma wżery to nowy wstawiasz oczywiście razem z gumowymi uszczelkami i powinien chodzić.

i powiedzcie mi czy muszą być te szpilki którymi przykręcone są dystanse ? czy może być zwykła śruba    i czy można bez problemu dołożyć jeszcze 1 dystans 5 mm by było łącznie 10 mm.

Zwykła śruba też może być, ale szpilki raczej dostaniesz bez problemu większego.

Pamiętaj, że jak dołożysz dystanse to śruby będą za krótkie...

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 15, 2011, 22:00:14 pm »

Offline Speed024

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 705
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro ( - ) 1995r. 2.1 TD / Honda Prelude V 2.2 VTi (4WS) 1996r.
    • Moto Porady
To pedałem wypychałem naciskając ten z lewej wychodził a z prawej ani drgnął ,  ale jak będą2x dystans po 0.5 mm to się nic dziać nie będzie?
Zapraszam po porady!

http://www.motoporady.pl/

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 16, 2011, 10:04:09 am »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Śruby to pikuś, można dac dłuższe, gorzej że koło z tyłu nie bedzie miało centrowania, jak chcesz dawać dystanse na tył to tylko z centrowaniem.

Odp: Hamulce (stary typ)
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 16, 2011, 11:12:33 am »

Offline fafik

  • ostroyebak okolosyberyjsky
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • nASO DREAM TEAM
    • caro gld
    • http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
To pedałem wypychałem naciskając ten z lewej wychodził a z prawej ani drgnął
Bo trzeba bylo pierw zablokowac lewy tloczek. Lewy jest najblizej serwa i zawsze wylezie pierwszy.
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/104429
Mój polonez jest jak maybach- ręcznie składany :]
Gdyby w samochodach europosłów zamontować blokadę antydebilizmu z czujnikiem wykrywającym procent absurdu w procesie myślenia, musieliby wszędzie, biedactwa, zasuwać z buta.