Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 34065 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1547
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #220 dnia: Czerwiec 11, 2018, 19:39:41 pm »
160, czy 145 ? :)
145.

1. Pokrywa rozrządu podobna do tej jak w 1.4
2. Komp na dwie wtyczki

To tak na szybko jak odróżnić 145tkę od 160tki.

Tak nawiasem mówiąc, gdzie tam zmieściłeś wtryski od gazu? ;>
Gaz wywalony do czasu montażu właściwego kolektora ssącego.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.4 16V 23E

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3356
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #221 dnia: Czerwiec 11, 2018, 20:38:52 pm »
160, czy 145 ? :)
145.

1. Pokrywa rozrządu podobna do tej jak w 1.4
2. Komp na dwie wtyczki

To tak na szybko jak odróżnić 145tkę od 160tki.

Tak nawiasem mówiąc, gdzie tam zmieściłeś wtryski od gazu? ;>
Gaz wywalony do czasu montażu właściwego kolektora ssącego.


W 160tce sterownik też ma dwie wtyczki. Najłatwiej poznać po pokrywie wałków - 160tka ma cewki i plastikową pokrywkę, a 145tka + przewody jak w 1.4.

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 10984
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #222 dnia: Czerwiec 11, 2018, 21:44:14 pm »
ale te cewki to chyba tak nie zostana ? kable WN pod 1m juz podchodza
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1547
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #223 dnia: Czerwiec 11, 2018, 21:56:16 pm »
W 160tce sterownik też ma dwie wtyczki.
Nawet nie wiedziałem, widocznie za krótko grzebałem pod maską liściastego :P

ale te cewki to chyba tak nie zostana ? kable WN pod 1m juz podchodza
3 dni myślałem gdzie by je umiejscowić, lepszego miejsca nie znalazłem. Fabrycznie montowane są pod kolektorem ssącym, w polonezie z oczywistych względów (łapa silnika) tam się nie zmieszczą.

Przewody zapłonowe są oryginalne - najdłuższy ma ~110cm, a najkrótszy ~85cm.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.4 16V 23E