Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 39408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #260 dnia: Listopad 21, 2018, 01:38:14 am »
Tylne drzwi były mocno skorodowane
taaaa ,wiedzialem te twoje mocno skorodowane drzwi... chcialbym takie łatać i do mojego zalozyc

pomaranczowe kierunki jakos tak w ogole nie pasuja,
pomyslalbys kiedys o innym wzorze felg, bo te sa  takie mocno wylupiasta na zewnatrz (tak jakby mialy ogromne ET) i dziwnie to wyglada - no niby kto co lubi, ale jakos dziwnie to wyglada,
oczywiscie na zywo widzialem i jest tak samo dziwnie,

mam pytanko do mocowania butli, a mianowicie jak to jest przykrecone, bo z doswiadczenia wiem,ze bez dodatkowego stelaża stywno nie bedzie i butla bedzie podskakiwala,
butli sie nic nie stanie, ale zbiornik benzyny milo wtedy nie ma,
no i jakas mala ta butla, jezeli jeszcze trójkąt wcisnales, jakas 600mm byc musi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline wojtas74

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
    • stilo
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #261 dnia: Listopad 21, 2018, 08:35:41 am »
Na maty butylowe przykleiłęś piankę akustyczną? Z doświafczenia moge powiedzieć że taki komplet robi mega robote....No i całość ważyła u mnie 25kg....

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1351
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #262 dnia: Listopad 21, 2018, 08:49:47 am »
Felgi pasują idealnie. To O.Z. Polaris, chyba najdroższa akcesoryjna AF powszechnie dostępna w PL w latach 90/2000. Dzisiaj mocno poszukiwana. Pasuje wg mnie wyśmienicie zaś auto uważam za jedno z ładniejszych Polonezów w PL.  <ok>
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI, 1,8 GTI, Mercedes 500E'91, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1613
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #263 dnia: Listopad 21, 2018, 09:32:12 am »
Nowe białe kierunkowskazy są w planach na przyszły sezon, wg. mnie pomarańczowe mu pasują ale znudziły mi się więc pora na zmiany :P

mam pytanko do mocowania butli, a mianowicie jak to jest przykrecone, bo z doswiadczenia wiem,ze bez dodatkowego stelaża stywno nie bedzie i butla bedzie podskakiwala,
butli sie nic nie stanie, ale zbiornik benzyny milo wtedy nie ma,
no i jakas mala ta butla, jezeli jeszcze trójkąt wcisnales, jakas 600mm byc musi
Już poruszaliśmy kiedyś tą kwestię, na stronie 8 tematu jest zdjęcie - http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=32726.msg728735#msg728735 Jeżdżę już tak 4 lata i wszystko jest w porządku, w tym roku zrzucałem zbiornik paliwa żeby zmienić pompę i wszystko jest git. Butla mała, 600/200 i wynika to z przeszczepu instalacji z rozbitego dupowozu, jakbym montował nową to pewnie siadłaby większa.

Na maty butylowe przykleiłęś piankę akustyczną? Z doświafczenia moge powiedzieć że taki komplet robi mega robote....No i całość ważyła u mnie 25kg....
Tak, również mogę potwierdzić że nie są to pieniądze wydane na darmo. Jest zdecydowanie ciszej w środku.

Felgi na razie zostają, prawdopodobnie oddam je do renowacji bo ranty są już mocno oskrobane.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline Endi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 21
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1500 1981r., Daewoo-FSO Polonez Atu + 1997r.
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #264 dnia: Listopad 22, 2018, 10:08:06 am »
Dodatkowo w końcu zająłem się "zabudową" bagażnika. Wleciały podwójne styropiany i wykładzina bagażnika z Caro :)
Bardzo fajny patent, nie wiem czemu FSO zrezygnowało z tego pomysłu było to o wiele lepsze rozwiązanie niż te plusowe maty. Łatwiejszy dostęp i równa podłoga.
FSO Nadszedł czas ... czas by cieszyć się życiem...
https://www.facebook.com/zoltypolonez?fref=ts

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #265 dnia: Listopad 22, 2018, 20:32:51 pm »
uż poruszaliśmy kiedyś tą kwestię, na stronie 8 tematu jest zdjęcie
przeoczylem, bo na pewno bym zapamietal te blachy do drewna ;p
ja tez u siebie podobnie zrobilem i nie jestem zadowolony z efektu, chociaz w twoim moze byc to lekko sztyniejsze, bo przyspawales nakretki ,a ja poszedlem w naprezenie blachy wneki,
w kazdym razie mam jedna opaske do pozysknia z drugiego auta i mam zamiar jej uzyc,
a przy okazji wykminilem jak solidnie zamontowac nowa butle toroidalna po wycieciu garba bez zbytniej rzeźby
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3394
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #266 dnia: Listopad 22, 2018, 21:52:26 pm »
Ja mam zbiornik na garbie i po dołożeniu styropianu z minusa i wykładziny z plusa, wygląda jak fabryka. Butla ma akurat dosyć niezłe "zakole" od spodu i pasuje na tego garba całkiem nieźle, że aż tak wysoko nad poziomem podłogi, to nie jest.Pierwszy i ostatni raz wycinałem garba w caro, bo tam, jak wiadomo, nie jest na środku, tylko z boku bardziej i inny.Plusa nie mam zamiary kaleczyć.

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 641
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1.8 16v, 125p ....
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #267 dnia: Listopad 22, 2018, 22:23:50 pm »
ja tylko potwierdzę, że fajne auto, chyba jako jedyny trzymał tempo na trasie na rocznicę  <lol>
szkoda go tylko na daily, sam chyba wrzucę vvc do kombi aczkolwiek muszę się pozbyć kanta  <rotfl2>
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem....

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #268 dnia: Listopad 23, 2018, 00:24:00 am »
Butla ma akurat dosyć niezłe "zakole" od spodu i pasuje na tego garba całkiem nieźle, że aż tak wysoko nad poziomem podłogi, to nie jest
nie ma takich butli na rynku, ktorych srodek pasuje do garba "calkiem niezle" ,wiec nie wiem skad ja wytrzasnales - podaj nazwe i model z tabliczki znaminowej

chyba jako jedyny trzymał tempo na trasie na rocznicę
to jakie to bylo tempo, ze slabsze roverki nie nadazaly, 150 ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1032
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #269 dnia: Listopad 23, 2018, 00:58:44 am »
ponad 150 to i OHV idzie bez problemu. Jedynie temperatura rośnie ponad 90.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #270 dnia: Listopad 23, 2018, 01:00:41 am »
Jedynie temperatura rośnie ponad 90.
dajcie spokój :) 150 co to za wyzwanie ?? każdy powinien na luzie ganiać i nic nie grzać...
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2038
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #271 dnia: Listopad 23, 2018, 08:44:49 am »
niestety GSI ma to do siebie że  powyżej 4tys. non stop temperatura rośnie i wiatrak mieli.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1613
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #272 dnia: Listopad 23, 2018, 14:26:00 pm »
w kazdym razie mam jedna opaske do pozysknia z drugiego auta i mam zamiar jej uzyc,
a przy okazji wykminilem jak solidnie zamontowac nowa butle toroidalna po wycieciu garba bez zbytniej rzeźby
Wiadomo, że lepiej byłoby zamocować butlę opaską taką jak butla dedykowana do poldka lub podobną, np. taką jak używa się mocując butlę pod autem. Ale to najpierw trzeba takie mocowanie zdobyć, a potem jeszcze zdjąć zbiornik paliwa żeby to zamocować tak jak trzeba. No ale na takie zabawy to nie mam obecnie ochoty ;p

Bardzo fajny patent, nie wiem czemu FSO zrezygnowało z tego pomysłu było to o wiele lepsze rozwiązanie niż te plusowe maty. Łatwiejszy dostęp i równa podłoga.
Oszczędność materiałów i przestrzeń bagażowa. Obecnie wysokość bagażnika zmniejszyła mi się do 31cm.

ja tylko potwierdzę, że fajne auto, chyba jako jedyny trzymał tempo na trasie na rocznicę  <lol>
szkoda go tylko na daily, sam chyba wrzucę vvc do kombi aczkolwiek muszę się pozbyć kanta  <rotfl2>

Trochę za dużo miodu było, bo spalanie mi wyszło 12/100 :P Mam nadzieję że to jego ostatni sezon jako daily, w przyszłym roku planuję w końcu zakup dupowozu.

to jakie to bylo tempo, ze slabsze roverki nie nadazaly, 150 ?
Co do prędkości to wcale jakoś specjalnie szybko nie było, różnica jest bardzo duża w przyspieszeniu. VVC robi 100-140 w takim samym czasie jak 1.4, tylko że VVC na 5biegu a 1.4 na 3cim :d
Dwa, trzy takie szybsze zrywy zza ciężarówki wystarczą żeby odstawić peleton :]

niestety GSI ma to do siebie że  powyżej 4tys. non stop temperatura rośnie i wiatrak mieli.
No to coś jest nie tak z układem chłodzenia.

Pamiętasz, przecież jechaliśmy Sebkowym GSi w 4 osoby na zlot koło Piły to na autobanie cały czas było 150-160 i nic się nie grzało ponad normę.

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E