w kazdym razie mam jedna opaske do pozysknia z drugiego auta i mam zamiar jej uzyc,
a przy okazji wykminilem jak solidnie zamontowac nowa butle toroidalna po wycieciu garba bez zbytniej rzeźby
Wiadomo, że lepiej byłoby zamocować butlę opaską taką jak butla dedykowana do poldka lub podobną, np. taką jak używa się mocując butlę pod autem. Ale to najpierw trzeba takie mocowanie zdobyć, a potem jeszcze zdjąć zbiornik paliwa żeby to zamocować tak jak trzeba. No ale na takie zabawy to nie mam obecnie ochoty
Bardzo fajny patent, nie wiem czemu FSO zrezygnowało z tego pomysłu było to o wiele lepsze rozwiązanie niż te plusowe maty. Łatwiejszy dostęp i równa podłoga.
Oszczędność materiałów i przestrzeń bagażowa. Obecnie wysokość bagażnika zmniejszyła mi się do 31cm.
ja tylko potwierdzę, że fajne auto, chyba jako jedyny trzymał tempo na trasie na rocznicę
szkoda go tylko na daily, sam chyba wrzucę vvc do kombi aczkolwiek muszę się pozbyć kanta
Trochę za dużo miodu było, bo spalanie mi wyszło 12/100
Mam nadzieję że to jego ostatni sezon jako daily, w przyszłym roku planuję w końcu zakup dupowozu.
to jakie to bylo tempo, ze slabsze roverki nie nadazaly, 150 ?
Co do prędkości to wcale jakoś specjalnie szybko nie było, różnica jest bardzo duża w przyspieszeniu. VVC robi 100-140 w takim samym czasie jak 1.4, tylko że VVC na 5biegu a 1.4 na 3cim
Dwa, trzy takie szybsze zrywy zza ciężarówki wystarczą żeby odstawić peleton
niestety GSI ma to do siebie że powyżej 4tys. non stop temperatura rośnie i wiatrak mieli.
No to coś jest nie tak z układem chłodzenia.
Pamiętasz, przecież jechaliśmy Sebkowym GSi w 4 osoby na zlot koło Piły to na autobanie cały czas było 150-160 i nic się nie grzało ponad normę.