Autor Wątek: Maćko Atu + 1.4GTi 23E  (Przeczytany 122266 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #320 dnia: Lipiec 07, 2021, 10:49:58 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2287
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
faktycznie te krzywki stoją ostro w porównaniu do fabrycznych jajek, sprężyny zaworowe zostały te same?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #321 dnia: Lipiec 07, 2021, 11:35:24 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
VVC ma bardziej miękkie sprężyny niż zwykły Rover i nie zaleca się wymiany na twardsze. Wałek Pipera nie wymaga wymiany sprężyn na twardsze, a zresztą tego silnika i tak nie zakręci się dla bezpieczeństwa dalej jak 7400.
180 koni na seryjnej głowicy wątpliwe, ale zobaczymy co wyjdzie przy strojeniu. 170 powinien przeskoczyć.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #322 dnia: Sierpień 22, 2021, 18:24:55 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Nowy motor już dotarty, przebieg 4000km. W tym czasie dwie wymiany oleju, pierwsza po 200km nadal na Lotosie 10W40, druga po 1000km - już docelowy olej Motul 10W40. Przez pierwsze 1000km na etapie docierania wciągnął około 1l oleju. Obecnie po wakacyjnym wyjeździe do Łeby, łącznie 1500km wciągnął 0.5l, czyli pobór spada. Kompresja po 16 bar na każdym cylindrze. Ciśnienie oleju 2 bary na wolnych obrotach po rozgrzaniu. Jest ok ;)

Ale żeby nie było tak kolorowo to miałem też niestety małego pecha, po dotarciu silnika i zmianie oleju, na jeździe "testowej" upolowałem sarnę :/ Chociaż w zasadzie to oberwałem rykoszetem. Sarna wyskoczyła z lewej strony, auto jadące z naprzeciwka przyjęło ją na zderzak, a sarna sunąc po asfalcie wleciała mi pod koła. Straty na szczęście nie duże, połamana ramka tablicy rejestracyjnej, pęknięta lewa lampa od naprężenia, pęknięty zderzak w dwóch miejscach i wgnieciony pas przedni. Kilka godzin po zdarzeniu auto było już na chodzie, a następnego dnia brało udział w zlocie w Puławach ;) Trytytki zbawcą narodu :P



Na pokład wleciał nowy akumulator bo stary już miał problemy z odpalaniem nowego silnika po rozgrzaniu. Jest też nowy wzmacniacz Crunch GPX 1200, oraz nowy bajer w postaci wykorzystania przełącznika od "haka" do zmiany map w ECU <cwaniak2>. Obie mapy są zmodyfikowane, druga ma trochę agresywniejszy zapłon, wyższe obroty biegu jałowego oraz Pops & Bangs. Jakby ktoś był zainteresowany to piszcie do Multec'a ;) Uprzedzę tylko, że taka modyfikacja możliwa jest tylko na ECU nowszego typu MEMS3.

https://www.youtube.com/watch?v=D9ELTzgDWhc



Podczas próby strojenia okazało się że fabryczna pompa mimo małego przebiegu i wzorowego stanu nie daje rady wykarmić silnika powyżej 6000rpm, AFR leciał na 13-14 a kolejne zmiany w sofcie nie wiele już pomagały. Na LPG auto jechało zdecydowanie lepiej niż na PB. Wleciała więc nowa, wydajniejsza pompa paliwa od Fiata Coupe 2.0T, przy okazji nowy filtr paliwa PZL Sędziszów ze starych zapasów oraz nowe oryginalne elastyczne przewody paliwowe: pompa - sztywny przewód paliwowy oraz filtr paliwa - listwa wtryskowa. Po zmianach czuć że auto jedzie o wiele lepiej. Niebawem druga próba strojenia. Przy okazji wymiany pompy zająłem się też zbiornikiem paliwa, zeszło prawie cały dzień na skrobaniu starej farby i lakieru. Całość zabezpieczona r-stopem, następnie podkład, lakier matowy, lakier strukturalny i na koniec zabezpieczenie bitumiczne APP.




Na początku roku zaszło również kilka zmian we wnętrzu, ale z przyczyn silnikowych temat ten wcześniej pominąłem. Ściana grodziowa oraz przednie drzwi zostały wygłuszone matami STP, a na pokład wleciała nowa kierownica obszyta skórą, a za nią mieszek i gałka zmiany biegów. Całość wykończona czerwoną nicią, aby pasowało do groclinowego wnętrza.



W temacie zawieszenia ostatnio zamontowałem nowe amortyzatory, przód od Mitsubishi Pajero II, a tył Volvo 940. Szczegóły opisałem w innym dziale na forum. W końcu też "dorobiłem się" cywilizowanych dystansów na przód, grubość 10mm. Z przodu wleciały nowe sworznie, końcówki i łączniki drążków, łączniki oraz gumy stabilizatorów oraz tuleje drążków reakcyjnych z poliuretanu.




Wizualnie z zewnątrz doszła mała chińska lotka na tylną klapę, na początku byłem sceptyczny ale z czasem się oswoiłem i na obecnym etapie mi się podoba <lol> Polonezem pojechałem w tym roku na wakacyjny urlop do Łeby, łącznie prawie 1500km. Bez zastrzeżeń i nieplanowanych przygód. Spalanie 11l LPG/100km, prędkości w przedziale 120-140km/h na autostradach i ekspresówkach, miejscami trochę szybciej :P W słońcu trochę ciepło, ale na przyszły rok jak dobrze pójdzie to na wakacje również wypad polonezem, tym razem z klimą na pokładzie ;)





To tyle z zaległości ;) Na montaż czekają jeszcze przewody hamulcowe w stalowym oplocie od Pizza Brakes, ale to temat na wrzesień. Teraz chwila przerwy od Poldka ;)


Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #323 dnia: Sierpień 22, 2021, 21:10:42 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
czekam na recenzję przewodów. Podziwiam zmiany. Szacuneczek za wytrwałość i jakość.
Co położyłeś na boczki ? Piankę ?
Kierownica ... poezja.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #324 dnia: Sierpień 23, 2021, 10:23:46 am »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
czekam na recenzję przewodów. Podziwiam zmiany. Szacuneczek za wytrwałość i jakość.
Co położyłeś na boczki ? Piankę ?
Kierownica ... poezja.
Przewody wyglądają bardzo solidnie, z tego co wyczytałem w internecie PizzaBrakes to tylko "pakowacz", w praktyce są to przewody Hella brandowane ich nazwą firmy. Oczywiście zdam relacje jakie wrażenia po montażu ;)

Na boczki położona mata piankowa Bitmat K6s 6mm.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #325 dnia: Sierpień 23, 2021, 10:31:33 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Pizza brakes to były dystrybutor Hela, ale poszli po rozum do głowy i robią pod własną marką. Z ciekawostek to robią też własne tarcze hamulcowe do sportu w jakiejś odlewni pod Częstochową.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #326 dnia: Sierpień 23, 2021, 11:32:28 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Na boczki położona mata piankowa Bitmat K6s 6mm.
gruba warstwa, nie bylo problemu z zalozeniem boczka ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #327 dnia: Sierpień 23, 2021, 12:07:02 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
gruba warstwa, nie bylo problemu z zalozeniem boczka ?
Jest na styk, boczek wszedł z delikatnym oporem ale spinki bez problemu złapały. Ale gdybym miał kupować specjalnie pod boczki, wybrałbym wersję 3mm. Ta została mi po wygłuszaniu bagażnika, dlatego wykorzystałem.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #328 dnia: Sierpień 23, 2021, 12:22:55 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Niektórzy smarowali same boczki pastą głuszącą, a środki drzwi, wyklejali matami, ale bardziej takimi z samym bitumem, bez żadnych innych dodatków, żeby pewnie wilgoci nie gromadziło. W polonezie niestety, gdy się przyjrzeć, to w drzwiach mamy ładne dziurki w okolicach lusterka, takie niedoróbki więc też tamtędy coś zawsze wleci hałasu. Trzeba by naprawdę się bawić i wygłuszać całość, a gdzie się da, to i obustronnie, np. tunel środkowy. U mnie się stopiło wygłuszenie ściany grodziowej od strony silnika, to zrobiło się zauważalnie głośniej w środku. A to niby tylko kawałek bitumu z tym zielonym "włóknem" a jednak coś dawało. Pewnie było by znacznie ciszej, ale pierdzi też trochę z wydechu, w miejscu łączenia kolektora z pierwszym tłumikiem, na tym nieszczęsnym pierścieniu. Zbieram się już długo, żeby sobie to przerobić na szczelnie i wstawić plecionkę. A tak żartem mówiąc, to polecam cały dzień porobić starym ursusem z kabiną, to jak wsiądziecie potem do poloneza, to będzie się wydawać, że jest cichutko. Nawet sobie kupiłem niedawno te ochraniacze na uszy, najzwyklejsze za 15 pln i o dziwo, robią robotę, bo już zaczynałem mieć dość tego hałasu. Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia, bo najgorzej pojeździć czymś lepszym i wtedy właśnie czuć różnicę. Coś o tym wiem, jak wspominałem w innym temacie. W poldku też teraz mi się jakoś głośniej zrobiło. Ciekawi mnie, jakie odczucia mają ci, którzy na codzień jeżdżą naprawdę dobrymi autami, a okazyjnie wsiadają do fso.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #329 dnia: Sierpień 23, 2021, 15:36:16 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Niektórzy smarowali same boczki pastą głuszącą, a środki drzwi, wyklejali matami, ale bardziej takimi z samym bitumem, bez żadnych innych dodatków, żeby pewnie wilgoci nie gromadziło. W polonezie niestety, gdy się przyjrzeć, to w drzwiach mamy ładne dziurki w okolicach lusterka, takie niedoróbki więc też tamtędy coś zawsze wleci hałasu. Trzeba by naprawdę się bawić i wygłuszać całość, a gdzie się da, to i obustronnie, np. tunel środkowy. U mnie się stopiło wygłuszenie ściany grodziowej od strony silnika, to zrobiło się zauważalnie głośniej w środku. A to niby tylko kawałek bitumu z tym zielonym "włóknem" a jednak coś dawało. Pewnie było by znacznie ciszej, ale pierdzi też trochę z wydechu, w miejscu łączenia kolektora z pierwszym tłumikiem, na tym nieszczęsnym pierścieniu. Zbieram się już długo, żeby sobie to przerobić na szczelnie i wstawić plecionkę. A tak żartem mówiąc, to polecam cały dzień porobić starym ursusem z kabiną, to jak wsiądziecie potem do poloneza, to będzie się wydawać, że jest cichutko. Nawet sobie kupiłem niedawno te ochraniacze na uszy, najzwyklejsze za 15 pln i o dziwo, robią robotę, bo już zaczynałem mieć dość tego hałasu.
Drzwi się wygłusza w celu poprawienia audio, a efektem dodatkowym jest delikatnie mniejszy hałas w aucie. U siebie mam wygłuszony również słupek A i drzwi przy lusterku, tak że mata zachodzi na ramkę. Jeśli ktoś wygłusza drzwi to polecam położyć matę właśnie za zaślepką regulacji lusterka. Dużo poprawia to w kwestii przedostających się szumów i wiatru podczas jazdy.



Cytuj (zaznaczone)
Wszystko jest kwestią przyzwyczajenia, bo najgorzej pojeździć czymś lepszym i wtedy właśnie czuć różnicę. Coś o tym wiem, jak wspominałem w innym temacie. W poldku też teraz mi się jakoś głośniej zrobiło. Ciekawi mnie, jakie odczucia mają ci, którzy na codzień jeżdżą naprawdę dobrymi autami, a okazyjnie wsiadają do fso.
Na co dzień jeżdżę Laguną 3 GT i w kwestii wygłuszenia to jest przepaść między polonezem a współczesnymi autami.

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #330 dnia: Sierpień 23, 2021, 15:46:58 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Zakleiłeś otwory w drzwiach tak na szczelnie? A jak trzeba będzie się dostać np. do mechanizmów szyb, to co, będziesz to ciął?
A że jest przepaść między poldkiem, a współczesnymi, to wiem. Yariska to stary grat z 2003-go roku, ale wyciszony jest nieźle. Więcej hałasu powoduje uchylenie szyby w drzwiach, niż układ napędowy, a w polonezie, to wiadomo. Mimo wszystko, polonezem jeździ mi się lepiej, niż tamtym pudełkiem, tylko po takiej przerwie zaczęły mi przeszkadzać rzeczy, na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Tak to już jest. Jakbym wsiadł do nowego audi, czy bmw, to nie wiem, co by potem było. Chyba by było wrażenie, że jedzie się rikszą.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #331 dnia: Sierpień 23, 2021, 18:47:30 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
zaklej jeszcze miejsca za lusterkami, zostaw tylko kółeczka na śrubki.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #332 dnia: Wrzesień 10, 2021, 15:36:01 pm »

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.4 GTi
Aż się zalogowałem żeby napisać bo mało ostatnio uczestniczę w życiu PTK

Jeden z najstaranniej i elegancko poskładanych polonezów, wszystko współgra ze sobą bez druciarni. Grzechem chyba byłoby jeździć tym w zatyczkach w uszach.
Ten polonez to odzwierciedlenie jakże dobrego i pomocnego właściciela  <ok>
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem.... ( tak było kiedyś )

Aktualnie kiszę sobie GTi  do buczenia w weekendy.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #333 dnia: Listopad 15, 2021, 20:05:36 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Dziś mija równo 10 lat od zakupu tego gruza :P Wiele fajnych wspomnień, 65 tyś przejechanych kilometrów. Nigdy mnie nie zawiódł, mimo kilku przygód i problemów (szczególnie w tym roku) zawsze wracał do garażu o własnych siłach ;) Stare foty już wygasły, to też przypomnę od czego to wszystko się zaczęło i jaką metamorfozę to auto przeszło.

 
 
 
 
 

Jak niektórzy pewnie zauważą pod maską wleciał nowy akcent w postaci pokrywy silnika z Lotusa Elise <cwaniak2>


Zamontowałem też wspomniane w poprzednich wpisach przewody hamulcowe w oplocie. Czułość pedału hamulca się poprawiła, odczucia jak najbardziej pozytywne.


Na koniec tradycyjnie, foty spod fabryki ;)


Na ten sezon to by było na tyle. Polonez na zimę odstawiony do garażu, dopóki nie będzie śniegu pewnie jeszcze go na jakiś spacer wyprowadzę jak będę w Radomiu ;) A jak spadnie śnieg to będzie można swobodnie myśleć i realizować mody na przyszły sezon. Na pewno muszę wymienić termostat <lol2>
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #334 dnia: Listopad 20, 2021, 17:16:46 pm »

Offline Majonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 603
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez C+ gli
Fajnie było spotkać na żywo i atu i właściciela pod fabryką  :] . Pokrywa z lotusa to wisienka na torcie, ładny i dopracowany polonez. A co miałeś przebojów z nim to twoje, tłoki ci się nie śnią po nocach ?  <lol>

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #335 dnia: Listopad 24, 2021, 20:50:39 pm »

Offline Patryczek997

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Atu Plus
Ładne Atu. Tylko po co ta zmiana kierownicy? Według mnie ta okrągła jest bez wyrazu. Ale każdy ma swoje gusta.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #336 dnia: Listopad 25, 2021, 01:43:54 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Wygodniej się z taką jeździ.

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #337 dnia: Maj 09, 2022, 16:40:44 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Nowy sezon - nowe mody ;)

Po wielu ciężkich weekendach w garażu udało się wyrzeźbić klimatyzację. Realizacja trwała w sumie pół roku, od kompletowania części po prace badawczo-rozwojowe nad mocowaniem sprężarki :] Prototypów zrobiłem chyba ze 3, a to co jest obecnie na aucie to wersja v5.1 :P Pierwsze 500km z klimą na pokładzie już za mną, daje z kratek aż miło ale nie ukrywam że to jest ten moment kiedy szyby atermiczne bardzo by się przydały ;)

Przed montażem klimy doprowadziłem układ chłodzenia do stanu idealnego. Wleciał nowy termostat Waxstat 88 stopni, przywróciłem mały obieg do serii (układ równoległy z nagrzewnicą) i założyłem zwężkę na przewodzie z głowicy do termostatu. Udało się dorwać całkowicie nową oryginalną chłodnicę miedzianą wraz z termowłącznikiem, także wleciała na pokład :)




Jeśli chodzi o samą klimatyzację to wygląda to następująco:

- Parownik oryginał Polonez Plus + nowy silnik dmuchawy + dołożony filtr kabinowy
- Panel klimy oryginał Polonez Plus
- Sprężarka Sanden SD7B10 7158 (VW Polo) po regeneracji
- Nowy skraplacz uniwersalny Nissens 94958 (450x351x18mm)
- Nowy osuszacz klimatyzacji uniwersalny, zamontowany w zderzaku obok zbiorniczka płynu do spryskiwaczy
- Nowy presostat uniwersalny, dwuzakresowy
- Nowy wentylator klimatyzacji 280mm 300W od grupy VAG, pasuje P&P w plastikową obudowę Poloneza
- Wentylator dodatkowy oryginalny płaski z Poloneza 1.4/1.9
- Alternator 115A od Rovera 75/Freelandera

Sprężarkę zamocowałem wykorzystując górne mocowanie alternatora z mg zr (wersja z klimą) i mocowanie alternatora od Roverów bez klimy. Napinacz mojego pomysłu i wykonania, zrobiony z płaskownika grubości 8mm. Jedna rolka prowadząca 60mm i rolka na napinaczu 70mm. Sam napinacz pochodzi z Peugota 4007 2.2HDi. Pasek 5PK1173.

Sterowanie i elektryka na osobnej skrzynce bezpieczników i przekaźników z zasilaniem przewodem 10mm2 puszczonym od rozrusznika. Wentylator 300W startuje odrazu przy włączeniu klimy, drugi wentylator uruchamiany jest automatycznie przy wzrościcie ciśnienia powyżej 20 bar. Po wstępnych testach wygląda to tak, że drugi wentylator uruchamia się tylko na postoju jak przytrzymam przez chwilę obroty silnika powyżej 3000. Podczas jazdy pęd powietrza jest wystarczający i nie zauważyłem żeby drugi wentylator się uruchamiał. Aczkolwiek mam możliwość jego ręcznego uruchomienia przyciskiem, no i zobaczymy jak to będzie wyglądało w letnie upały bo na razie temperatury na zewnątrz są jeszcze w okolicach ~20 stopni. Oczwyiście pierwszy wentylator nadal pełni swoją podstawową funkcję chłodzenia silnika i niezależnie od układu klimatyzacji uruchamia się z czujnika w chłodnicy.

Klima ruszyła od pierwszego strzała, w układzie obecnie jest 450g czynnika R134a i 200ml oleju PAG 46. Z rzeczy do poprawy: puszczenie sterowania klimatyzacją przez ECU silnika oraz dorobienie osłony/kierownicy powietrza dla skraplacza.







https://www.youtube.com/watch?v=lERC4BE5I_Y

Na koniec kilka fot ze zlotu z okazji 44 rocznicy rozpoczęcia produkcji Poloneza, który miał miejsce 3 maja w Warszawie ;)




PS. Poratuj ktoś cichym mostem 3.9 :P
« Ostatnia zmiana: Maj 09, 2022, 16:57:36 pm wysłana przez Maćko »
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #338 dnia: Maj 11, 2022, 01:25:26 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Ale wypas!
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: Maćko Atu + 1.4GTi 23E
« Odpowiedź #339 dnia: Maj 11, 2022, 17:12:59 pm »

Offline zimnylech

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 00' Subru OUT H4
 <spoko>Piękne Atu  <spoko> No nic teraz już nie mam wymówki i muszę zajrzeć do swojego. Kurcze naprawdę piękne.