Autor Wątek: Odp: Qziok Coupé plus 2000 1.6 GSI  (Przeczytany 31434 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 23, 2013, 22:09:52 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
No i myślę,że nadal będziesz miał.Rusz dupsko i bierz się do roboty.  :-)

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 23, 2013, 22:12:51 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Kasa, kasa i jeszcze raz kasa. A właściwie  jej brak.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 23, 2013, 22:13:05 pm »

Offline Despero

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1090
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG
12.01.2013
założona przepustnica od leganzy 2.0 16v
Są tego jakieś korzyści? ;) No i co trzeba przerabiać, żeby weszła? ;)
Polonez Atu+ GSi '98 23E LPG 240 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 92U LPG 210 tys. km
Polonez Caro+ GLi '99 LPG 60 tys. km
Lublin 3 2,4 TD Andoria 3,5t '00 340 tys. km
Był: Polonez Atu+ GLi '98 LPG 230 tys. km

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 23, 2013, 22:20:12 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
fabryczna przepustnica jest od trzy cylindrowego matiza, więc można domyślać się jakie są korzyści, jak dla mnie na + montaż praktycznie p&p , jest tylko problem z zamocowaniem pancerza linki od gazu, nie wygląda to jak w fabryce więc nie przyjmie się na tym forum i nie mogę tego pokazać

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 24, 2013, 10:34:56 am »

Offline Marki89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GSI
Co do samego wężyka to już się nie będe wypowiadał, bo co niektórzy wiedzą lepiej, (zwłaszcza Ci którzy nie mają OHV) a co do samej przepustnicy, to pokaż fotki, sam może kiedyś bym coś takiego zamontował w swoim, z tym że bardziej po głowie mi chodzi przepustnica np od Lanosa.

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 12, 2013, 20:37:52 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
Pora na aktualizację, i od razu szykuje się na falę krytyki <mysli>



Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 12, 2013, 20:43:37 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Zaraz się doczepią do mocowania linki gazu  :P Ale czym Ty się przejmujesz?  ]:->

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 12, 2013, 20:49:14 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
Halogeny fajne ale trzeba było seryjne zostawić i zrobić tak jak ja miałem.
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 12, 2013, 21:23:57 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
cośty zrobił z zapłonem i przepustnicą, bo to sie od razu w oczy rzuciło :)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 12, 2013, 21:48:45 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Pewnie zapakował tą z nubiry 2.0 co kiedyś była mowa ;) Ładne atu, dobrze ze nie zeswapowałeś na coś z seri k16 jak większość  <lol>
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 12, 2013, 22:37:45 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Pewnie zapakował tą z nubiry 2.0 co kiedyś była mowa  Ładne atu, dobrze ze nie zeswapowałeś na coś z seri k16 jak większość 
no dobra przepustnica z nubiry a zapłon, jak on działa?? :) a GSi to bardzo wdzięczny silniczek jak sie chociaż troche o niego zadba ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 12, 2013, 22:59:10 pm »

Offline Marki89

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 311
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GSI

no dobra przepustnica z nubiry a zapłon, jak on działa?? :) a GSi to bardzo wdzięczny silniczek jak sie chociaż troche o niego zadba ;)

Dokładnie jestem tego samego zdania.

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 12, 2013, 23:35:31 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
na takich halogenach jest zajebiście :d też tak miałem :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 15, 2013, 20:12:20 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Gdybym miał poloneza pulsa , starał bym się jakoś wkomponować takie halogeny w zderzak ^^, wyciąć odpowiedni otwór i może dodatkowe mocowania, byle by nie wystawały  :)

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 15, 2013, 20:50:06 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
Dla wyjaśnienia:było mówione przepustnica  z leganzy 2.0 16v,
cop-y z alfy 159 v6,
moduł zapłonu lancia (tu dziękuje koledze święty),
wtryskiwacze lancia delta 1.6
halogeny zamontowane tymczasowo w ten sposób, w wolnej chwili zderzak zostanie przerobiony tak żeby były ładnie zagłębione i w miarę obudowane dookoła.
co do silnika to chodzi fajnie ale nie ma już pierścieni, nie będę tego komentował, a więc jego dni również są policzone
planowane jest coś na dwóch wałkach w głowicy
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2013, 20:52:27 pm wysłana przez qziok »

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 16, 2013, 23:03:10 pm »

Offline pold20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1041
  • Płeć: Mężczyzna
  • REDTOP
    • Panda I 1.2 75 fire, Borek 2.0 DOHC GSI, Caro Plus 1,4GTI 16V, Caro Plus RED TOP, Caro Plus RED TOP Turbo, Omega A 3000 24V
wtryskiwacze lancia delta 1.6
Wtryskiwacze te ode mnie założyłeś??
Żyj tak jak jutro miał być koniec świata

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 16, 2013, 23:07:13 pm »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
Dla wyjaśnienia:było mówione przepustnica  z leganzy 2.0 16v,
cop-y z alfy 159 v6,
moduł zapłonu lancia (tu dziękuje koledze święty),
wtryskiwacze lancia delta 1.6
halogeny zamontowane tymczasowo w ten sposób, w wolnej chwili zderzak zostanie przerobiony tak żeby były ładnie zagłębione i w miarę obudowane do okola.
co do silnika to chodzi fajnie ale nie ma już pierścieni, nie będę tego komentował, a więc jego dni również są policzone
planowane jest coś na dwóch wałkach w głowicy


Jak to chodzi jest jakaś duża poprawa w stosunku do serii ? pierscienie poszły z wyeksploatowania czy z powodu zamiany osprzętu ? ;d

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 16, 2013, 23:35:24 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
musze przyznać że ten silnik z tymi cewkami wygląda nowocześnie :P a powiedz jak je podłączyłeś
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 16, 2013, 23:40:58 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
wtryskiwacze lancia delta 1.6
Wtryskiwacze te ode mnie założyłeś??

tak niskooporowe, wystarczyło tylko trochę pomyśleć ale się udało, wg. pomiaru afr przy normalnej jeździe jest ok, a jak się depnie to jest bogato, trzeba by to ustawić na hamowni, docelowo będzie jakiś fajny komputer do wtrysku i ew, regulator ciśnienia paliwa

Szymon myślę że poprawa jak najbardziej jest chociaż co do cewek to nie wiem, muszę zwiększyć jeszcze przerwę do 1mm bo obecnie jest 0.8

a z tymi pierścieniami to nie wiem, psuja mi tylko humor, możliwe ze remont był źle zrobiony bo to nie jedyna rzecz która zaraz po remoncie się zkiepściła

p!otrek, normalnie pale kabli i działa, były co prawda chwile napięcia bo w książce źle były opisane kable na kostce od cewki i mimo podłączenia nie zapalał, ale trzeźwy umysł, podmianka przewodów i chodzi

Odp: Qziok Atu+2000 1.6 GSI
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 04, 2013, 22:28:35 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Krótkie pytanie: masz wspomaganie?