Autor Wątek: Caro 96" 1.6 OHV Turbo by Sławek#1978 & Dziku, ex Matucha  (Przeczytany 55707 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 06, 2012, 00:27:57 am »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
A ja wczoraj widziałem białe kombi Matuchy na zdjęciu w miejscowości Czerwonak jeśli dobrze pamiętam :) Dobrze się trzyma :)

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #81 dnia: Listopad 26, 2012, 22:13:45 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Stan na wczoraj - zamontowana owiewka i komplet RIALi na zimę :-)
     

Oprócz tego fotele są już po wizycie u tapicera i wyglądają jak nowe :-)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #82 dnia: Listopad 10, 2013, 19:57:22 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
No cóż, autko jeździ teraz u mnie więc chyba zdało by się odświeżyć temat.
Na pokład wleciały tylko elektryczne szyby i lustra + centralny zamek Mery. Zastanawiam się jeszcze nad założeniem IG STD w czerwone krzaki ale Relaxy są takie wygodne (nie wierzę że to piszę ;p) że raczej pozostaną.
Ogólnie autko kręci głownie kilometry na trasie i sprawuje się w tej roli bardzo dobrze - prędkości katalogowe osiąga bez najmniejszego problemu i zadowala się rozsądnymi ilościami LPG :-).
Jako że Poldek stacjonuje teraz w Warszawie grzechem było by nie zajechać pod fabrykę :





« Ostatnia zmiana: Listopad 10, 2013, 22:16:55 pm wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #83 dnia: Listopad 13, 2013, 20:22:54 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Miło poczytać, że się sprawuje ;-)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 19, 2013, 01:27:11 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Mała zmiana


Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 17, 2014, 21:02:28 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
CB Radio umiejscowione na dobre:
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 23, 2014, 01:47:03 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Mała aktualizacja:
Wczoraj antena CB została zamontowana na stałe w dachu:




I takie tam z dzisiejszego wieczora:

« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2014, 01:50:42 am wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 23, 2014, 09:22:25 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Gdzieś już widziałem te dalekosiężne halogeny :P i to nawet na samochodzie o tym samym kolorze :d i z takim samym pakietem owiewek :P

Polecam żarówki do halogenów Narva Range Power White, naprawdę robią robotę i nie kosztują wiele. Zauważyłeś może jakieś zalety takiego montażu anteny CB ? Ta grucha tak wysoko troche mało ciekawie wygląda, i strasznie wielka :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 23, 2014, 09:25:44 am wysłana przez Rafał »
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 23, 2014, 09:49:54 am »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Ta grucha tak wysoko troche mało ciekawie wygląda, i strasznie wielka

grunt że jest pod ręką ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 23, 2014, 13:10:59 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Gdzieś już widziałem te dalekosiężne halogeny  i to nawet na samochodzie o tym samym kolorze  i z takim samym pakietem owiewek 
Przypadek ?:p

Zauważyłeś może jakieś zalety takiego montażu anteny CB ?
Jasne, powiedziałbym że się nieznanie poprawiła jakość łączności, a że używam tego nie tylko jako anty-misiek lecz czasami lubię sobie pogadać na innych kanałach tym bardziej zależało mi na tym. Antena dała się bardzo fajnie zestroić: SWR: 1-1.1 20-1 40-1. No i wygląda to też o wiele lepiej niż szpetny uchwyt rynienkowy :-)
Ta grucha tak wysoko troche mało ciekawie wygląda, i strasznie wielka :P
Może i duża ale jak dla mnie wygodna, no i jak napisał P!otrek jest pod ręką ,a nie gdzieś pochowana między fotelami, to ma działać i być praktyczne :-)
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 23, 2014, 21:44:42 pm »

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Zamontowałeś już komplecik groklinów w krzaki? Zapodaj fotki wnętrza   <spoko>
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 23, 2014, 22:41:52 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Tam jest fabrycznie przygotowane miejsce (otwór) do anten. Potraktuj tą listwe od strony pasażera opalarką bo razi w oczy.
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 13, 2014, 10:47:27 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Aż miło popatrzeć ;-)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwiec 13, 2015, 16:40:11 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
No cóż, dawno nic tu nie pisałem, pora odkopać :p

Poldek dzielnie daje sobie radę z polskimi drogami i dobija już do 90k km przebiegu. W międzyczasie coś tam się działo.
W zeszłoroczne wakacje kolejna dziura w dachu się pojawiła:
 


Sprawuje się bardzo dobrze i jest to rzecz z której chyba najbardziej jestem zadowolony :)

Później we wrześniu przyszedł czas na rzeczy eksploatacyjne - olej, filtry, końcówki drążków, sworznie wahacza itd. Potem przegląd i zdziwienie diagnosty że komuś jeszcze chce się bawić w tego typu auta. Tak mu się spodobał że dostaliśmy 20 dyszki rabatu :p Przy okazji dłubania w układzie kierowniczym wleciało też wspomagania JKC (które przy okazji chciałbym wymienić na ZF)

W listopadzie odwiedziliśmy zakończenie sezonu na Żeraniu:


A później przyszła zima (co prawda krótka, ale udał się być wtedy kiedy była najlepsza w rodzinnych stronach na torze)  :)


W lutym znowu wskoczyła wymiana oleju i filtrów. Do tego zostały zamontowane lifty maski (podziękowania dla kolegi Grześka za parę informacji) oraz stabilizator tylnego mostu.  Wymiany wymagały też łożyska alternatora.

Jeszcze w tym miesiącu odwiedziliśmy okolice Siedlec i mieliśmy przyjemność zatankować najtańszy gaz ever - 1,64zł/litr ;)

W kwietniu Poldek pomagał mi przy pomiarach do pracy dyplomowej wożąc trochę sprzętu i dając schronienie w czasie deszczu:


Po tym dalej kręciliśmy kilometry aż do majowego zlotu w Warszawie. Było całkiem sympatycznie, udało się nawet zdobyć pudło w czasie próby sprawnościowej.




Podziękowania dla kolegów Tomasz#1969 i MarCaro za przechowanie trofeum  :-)

Po tych szaleństwach trzeba był wziąć się za układ kierowniczy który miał delikatnie mówiąc luzy :p
Został wymieniony komplet drążków kierowniczych, krótkie Lemfordera, długie Delphi oraz drążek środkowy. Udało się dorwać fabryczne Krosno :) Do tego wymieniony zatarty wspornik drążków na rzemieślniczy  :)

Przy okazji diagnosta nakierował mnie na problem ściągania na lewo przy mocnym hamowaniu. Niestety okazało się że jeden prowadnik w prawym zacisku był zapieczony - efektem był też zjedzony klocek od strony tłoczka. Na przód wleciał komplet nowych klocków TRW.

Po tym serwisie Caro wróciło do czynnej służby.
Pewnego razu postanowiłem lekko zboczyć z trasy i zahaczyć o Kazimierz Dolny

Ostatnimi dniami los nas wyrzucił w okolice Bełchatowa - grzechem było by nie zajrzeć do największej dziury w ziemi w kraju :)


Teraz kręcimy kilometry i byle do wakacji. Plany na ten okres są takie aby wytargać silnik z budy i powymieniać wszelkie uszczelnienia - trochę się poci. Niestety intensywna eksploatacja daje się też we znaki nadwoziu - trzeba się będzie nim zająć zanim będzie za późno.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2015, 16:47:43 pm wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #94 dnia: Lipiec 27, 2015, 18:26:14 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Mała aktualizacja.
Po dość intensywnym czerwcu (zrobione przez miesiąc 4200 km) przyszedł czas na odpoczynek i drobne dłubanie.
Nareszcie wpadły felgi 14" - dzięki dla KGB za pomoc merytoryczną ;)


Do tego na wyposażeniu pojawił się podłokietnik Kamei oraz wykładzina bagażnika. Dzisiaj zamontowałem też sterowanie centralnym zamkiem z pilota.


Przy okazji wymiany podsufitki zmodyfikowane zostało troszeczkę oświetlenie wnętrza.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2015, 23:00:25 pm wysłana przez Sławek »
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 05, 2016, 22:50:37 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Odkopujemy  :-)
Przed Bożym Narodzeniem przebieg przekroczył granicę 100k km, na dzień dzisiejszy prawie 110k.
Na wiosnę pojawiły się inne kółka z kompletem nowiutkich opon.

Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 06, 2016, 23:45:03 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3094
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Kot wszystko, a te kółka to 14" jakie oponki i ile dałeś?
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 07, 2016, 00:26:17 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
te szprychówki w nygga blysku to mi na 15" wygladaja
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 07, 2016, 12:51:31 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1744
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
KGB dobrze wyczuł: nygga 15" z Kormoranami Gamma B2 185/55 - 14" post wyżej aktualnie czekają na jakieś zimówki.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: matucha#1931 Polonez Caro
« Odpowiedź #99 dnia: Październik 05, 2016, 17:47:48 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Aż się łezka w oku kręci ;-)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)