Następna relacja
Prace przy poldku idą niestety w ślamazarnym tempie
Główny powód to brak czasu,mam czas dla niego tylko wieczorami i nie każdy weekend
Ale cały czas coś staram się robić żeby było bliżej jak dalej
Od ostatniej relacji udało mi się zrobić nową podstawkę na akumulator (będzie przeniesiony za siedzenie pasażera),przerobiłem kolektor ssacy wywalając całkowice listwę wtryskowa,złożyłem sprzęgło i przerobiłem łapę wysprzęglającą żeby w końcu dobrze wysprzęglała. Poza tym zrobiłem flansze pod nowe łapy silnika,oddałem kołyskę silnika do przerobienia otworów mocujących dolne wahacze. Silnik dokładnie wymyłem tak na zewnątrz jak i w magistrali wodnej i po wszystkim złożyłem rozrząd,wiązka silnika uległą odchudzeniu poprzez wycięcie kabli do wtrysków.
Trochę fotek:
-Przerobiona i obspawana kołyska
-Dystanse 1cm na przednie koła wytoczone z bębnów
-Amortyzatory z VW T4 przerobione pod mocowania polonezowskie na przedni zawias
-Dowód że instalacja PB wyleciała z samochodu :D
- Nowa ramka pod aku,jeszcze nie dokończona
- Drazek kierowniczy i stabilizator z Poldorovera
- A tutaj silnik jeszcze bez miski i smoka
-Odmalowana już miska
- zawieszenie prawie gotowe,zostały jeszcze do założenia stabilizator i sprężyny na które czekam
-odmalowana przednia podłoga i zdjęta górna część tunelu
-tunel dostał kilkanaście młotków co by się skrzynia mieściła bez większych problemów
- zatkany dolot powietrza z zewnątrz do nagrzewnicy,teraz będzie tylko ze środka pobierac powietrze
Teraz jeszcze tylko czekam na sprężyny ,smoka olejowego i samochód będzie gotowy do montowania silnika w budzie