Autor Wątek: Zielono-Niebieski Polonez ATU 2001 "Gadzina" by Szakal SWAP na 1.8 VVC 160 KM  (Przeczytany 41543 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
ja z groclina wytargalem cala roleczke czerownych paskow:D
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Jest tylko problem jeden że te materiały są niestety marnej jakości i jedyne co je ratuje to wzór.
Nowe to zawsze nowe :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
czorny tez masz?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Offline Grizli

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1805
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Nowe to zawsze nowe :)
Ja wiem że nowe ale jakościowo niestety marne.

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Autko pojechało do lakierni


Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Offline zazikupl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 616
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98, Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90
czemu do lakierni?? będziesz zmieniał kolor??
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-98 96'
Polonez Caro 1.8GTI 16V Rover L-90 96'
Mazda 6 2.0 16V Sedan "Exclusive" 03'
3x Romet Chart 210/211 89', 2x Romet Ogar 200 89', MZ ETZ 250 88', 4x WSK 125 68' 83', Romet Pegaz 710, WFM M06 125 59' 62'

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
czemu do lakierni?? będziesz zmieniał kolor??
Nie będę zmieniał ;p ale chcę mieć pod maską pomalowane ładnie ;p zwłaszcza po przespawaniu podstawki ;p
Tutaj komora umyta przed spawaniem już u lakiernika :) Dodatkowo będą spawane wzmocnienia podłużnic oraz pasa przedniego :)

« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2013, 19:45:38 pm wysłana przez Szakal#1962 »
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Moze masz ladne wygluszenie sciany gordziowej?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Offline bartek66977

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1242
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus GSi-> GTi
Szakal przy takim projekcie wzmocnienie budy to podstawa w końcu już porządny i mocny silnik bd tu siedział. 3mam kciuki za ten projekt bo jest po prostu pięknie
« Ostatnia zmiana: Luty 06, 2014, 15:57:58 pm wysłana przez bartek66977 »
Polonez jest bogiem, atu plus nałogiem, GTi podstawą, RWD zabawą :-)

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
3mam
Ale co masz 3 ?

Ogólnie to mamy przykład następnego projektu, który jest robiony dość profesjonalnie, a nie po kosztach. I tak trzymać Szakal :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
3mam
Ale co masz 3 ?
Rafał - mistrz nauki netykiety :)

a projekt super :)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

piciek

  • Gość
Szakal, ja poszedlem krok dalej, blacharz lakiernik ma mi wspawac szpilki we wszystkie otwory pod osprzet K16, wyklepać to co potrzeba itp :) pomyśl o tym, zeby pozniej nie wiercic malowanej blachy pod podstawke kompa itd.

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Właśnie o tym myśleliśmy :) i pod cały osprzęt do k16tki będą założone tak zwane nitonakrętki :) więc wszystko będzie ładnie założone :)
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

piciek

  • Gość
No i git. Takie podejscie mi sie podoba, swap ulep kazdy potrafi zrobic. Widac ze masz leb na karku i robisz cos od A do Z. Trzymam kciuki.

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Ostatnie pożegnanie z Gsi:


Podłużnice już wzmocnione, podstawka przeniesiona pod Roverka :) Ostatnie wykończenia przed malowaniem:



Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Miodzio :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
I jednak zrobili bez zdejmowania przekładni :)
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Podoba mi się podejście do tematu... Profesjonalnie a nie amatorskie druciarstwo.....:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Proponowałbym jeszcze przed malowaniem zaspawać dziurę po filtrze GSi, co dochodzi do błotnika
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW