Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"  (Przeczytany 18915 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 16, 2012, 17:00:14 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Ciężko ściągnąć starą blende aby ją odnowić. Prawie cały odblask został na klapie. Blendy starszego typu są o niebo lepiej wykonane. Do tego czyszczenie klapy ze starego kleju zejało mi około 5 godzin. Nową przykleiłem na jakąś super ekstra taśme klejąca obustronną z leroy merlin - fizycznie jest to guma z klejem (; koszt 20 pare złoty. Trzyma się dobrze, jest wodo odporna.

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 28, 2013, 12:32:39 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Idzie wiosna, więc czas się brać do pracy. Poldek po zimie wygląda dobrze. Pooglądałem go z każdej strony i zima raczej mu nie zaszkodziła. Zakupiłem sporo nowych części. Na pierwszy rzut idą nowe hamulce na przód - komplet tarcz mikody, klocków lucasa i tłoczków. Troszkę później pełna konserwacja podwozia i nadwozia - skrobanie rdzy, warstwa podkładu przeciw rdzy, lakier akrylowy i pełno bitexu - gdzie się tylko da - oraz konserwacja profili zamkniętych która była robiona przed zimą ale nie zaszkodzi powtórzyć. Z wnętrza auta też wszystko wylatuje do prania, czyszczenia. Oczywiście konserwacja wewnętrzna przy okazji. Z części koniecznych do wymiany w silniku -  wymiana paska rozrządu, klinowego i od wspomagania - tyle wystarczy nie widzę konieczności robienia czegoś więcej przy silniku, może go wyczyszczę (; Zawieszenie przednie też dostanie dawkę nowych części. Wszystkie gumki i gumeczki idą do wymiany plus to co konieczne i wyjdzie "w praniu". Poldek dostanie nowy wlew paliwa od Caro, tylko muszę wykminić jak go zamontować :P  Z części estetycznych nowe podszybie (w starym są połamane kratki) i nowe migacze. Szukam jeszcze klamki w kolorze nadwozia od strony kierowcy, jak nie znajdę to przemalują tą która jest teraz (;





Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 28, 2013, 20:54:58 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
przerabiasz wlew na carowy?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 01, 2013, 15:20:18 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Taki jest plan, wlew już mam, ogólnie z opinii jest to najlepszy pomysł wyeliminowania cieknącego wlewu (;

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 05, 2013, 16:00:26 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Miałem chwilkę wolnego czasu więc zabrałem się za wymianę podszybia i kierunków. Dodatkowo przeczyściłem wlot powietrza w którym było mnóstwo liści. Nie czuje różnicy w dmuchaniu ale ważne, ze jest czystko (; Jutro zabieram się za hamulce.


Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 05, 2013, 19:33:52 pm »

Offline Łukasz - I-Love-Fso-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2679
  • Jeśli jest w Tobie wiara, uda się wszystko !
    • FSO 125p
laleczka :) chciał bym by mój tak wyglądał :) PIONA
FSO to coś więcej niż auta- to pasja to cale życie!

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 05, 2013, 21:25:23 pm »

Offline Poldi98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 800
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSI 2000r.
Podoba mi się ramka na trytytki :D, ale chyba wiem czemu jeszcze nie leży w kuble, salonowa?

PS, kierunki ładnie ie komponują :)
Był : Caro+ 1.4 69E 98r.
Jest: Caro+ 1.6 GSI 2000r. 70u

"Handlarz kombinator ze znikomą kompetencją !"

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 05, 2013, 21:43:46 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
Podoba mi się ramka na trytytki :D, ale chyba wiem czemu jeszcze nie leży w kuble, salonowa?


e tam, ja mam swoje ramki rejestracji na wkręty połapane ;) też salonowe
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 05, 2013, 21:48:59 pm »

Offline michau

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • rover team
e tam, ja mam swoje ramki rejestracji na wkręty połapane
moze rzeczywiscie lepiej oddaj to auto na zlom i kup cos dobrego bo nie chcialbym chyba go zobaczyc na zywo :/
a atóweczka cacy :) zawsze ten kolor bardzo mi się podobał, moze kiedys sie trafi taki klimatyzator heh
in garage : 1.4 16v, 1.5 8v  1.6 16v, 1.8 16v VVC, 2.0 OHC, 2.0DOHC
czy da się więcej? ;)

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 05, 2013, 22:05:13 pm »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)

moze rzeczywiscie lepiej oddaj to auto na zlom i kup cos dobrego bo nie chcialbym chyba go zobaczyc na zywo :/


uwierz mi że nie rzuca sie w oczy, gdybym o tym nie powiedział to pewnie nie zauważyłbyś ;)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 06, 2013, 22:14:29 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Pierwsze podejście do wymiany tarcz niestety nieudane ... cholerne imbusy. Kolega Junior z sekcji Śląsk starał się mi pomóc w tej sprawie. Tarcza wygląda kiepsko i wymaga szybkiej wymiany, klocki jeszcze jako tako się trzymają. Kolejne podejście w piątek (;


Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 06, 2013, 22:18:34 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Tarcza wygląda kiepsko i wymaga szybkiej wymiany, klocki jeszcze jako tako się trzymają.
Jeśli zakładasz nowe tarcze, dółóż kilka PLN i kup też nowe klocki. Szkoda niszczyć tarcze starymi klockami.

Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 06, 2013, 22:31:12 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Tarcza wygląda kiepsko i wymaga szybkiej wymiany, klocki jeszcze jako tako się trzymają.
Jeśli zakładasz nowe tarcze, dółóż kilka PLN i kup też nowe klocki. Szkoda niszczyć tarcze starymi klockami.

Jasne, że klocki będą inne (; miałem na myśli stan aktualnych klocków.

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 06, 2013, 22:37:42 pm »

Offline Dominik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 360
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GSI
Też miałem problem z odkręceniem tych imbusów. Wbiłem na łeb śruby klucz oczkowy, do tego imbus i jakoś się udało odkręcić. Spróbuj może pomoże,

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 06, 2013, 22:43:46 pm »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
ArekBrowarek  weźcie z juniorem przyspawajcie nakrętkę do tego imbusa i pójdzie za którymś razem ja tez się męczyłem z tymi śrubami i od razu załóż sobie zwykłe śruby nie na imbus

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 07, 2013, 23:45:49 pm »

Offline Młody95

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 382
  • Płeć: Mężczyzna
    • Boski rover
Szymon daj jeszcze info jaka to śruba dokłądnie ma być a będe zadowolony;) Nom zobaczymy miejmy nadzieję iż jutro uda się to ogarnąc. Będziemy walczyć ;)
Bokiem :D

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 08, 2013, 00:34:17 am »

Offline SzymonFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez kombi 1.6GSI
    • Szymonbud
Młody idź do sklepu ze śrubami i weź ze sobą tego imbusa gwint tam jest chyba tradycyjny jak dobrze pamiętam skala twardości 10.1 i jest to śruba M8 lub M10 teraz nie pamiętam weź tą na imbus i ci gościu dobierze w sklepie i do tego podkładki sprężynujące i gitara i co od długości dobierzcie tak zęby wam nie wystawała za dużo bo będzie o tarcze haczyło ewentualnie obetniecie kawałek  :]

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 01, 2013, 22:07:22 pm »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
Pogoda niestety zatrzymała moje plany ... poldek jeszcze czeka na nowe części. Dodatkowo dokupiłem nowe amorki Monroe Sensa Track gazowe, nowe sprężyny od tracka benzynowego i parę innych dupereli. Udało mi się znaleźć na szrocie poloneza w moim kolorze i mam już klamkę do drzwi od strony kierowcy w odpowiednim kolorze. Tylko niech ta wiosna w końcu u nas zawita (:

Groszek w pierwszy dzień wiosny:

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 02, 2013, 00:03:39 am »

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.4 GTi
ładny, tylko rameczki okleić, nie wiedziałem że pomarańcze w tym kolorze tak dobrze leżą
Polonezów nie do zliczenia, fan i posiadacz srebrnych kombi z roverem.... ( tak było kiedyś )

Aktualnie kiszę sobie GTi  do buczenia w weekendy.

Odp: Polonez Atu Plus GSI "Groszek"
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 02, 2013, 05:30:08 am »

Offline ArekBrowarek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus
ładny, tylko rameczki okleić, nie wiedziałem że pomarańcze w tym kolorze tak dobrze leżą

Czarna, matowa, termokurczliwa folia już czeka. Wiem, że trochę szpetnie ta odłażąca farba wygląda (;