Projekt wszedł już w takie stadium że zostanie złożony na pewno, więc czas odkopać temat.
Właśnie kończę swap na M20B20 w wersji wolnossącej z możliwością dalszego rozwoju. Silnik osadzony w budzie, wał dorobiony, zostało dorobić trochę osprzętu i można odpalać. Specyfikacja silnikowa ma obejmować:
-dolot 3" z usuniętym przepływomierzem, filtr za lewym halogenem
-kolektory wydechowe M52B25, custom dwururka i dalej 2,5" z kwasa z jednym dużym tłumikiem przelotowym
-wtrysk LPG na DET3 FIT, w planach na później jest zabawa z dodatkowym wtryskiwaczem przed przepustnicą (teoretycznie może poprawić moc przy wysokich obrotach.
W zawieszeniu doszło poli na dolne wachacze i wpadną amortyzatory z Isuzu Trooper. Hamulce bez zmian prócz usunięcia korektora siły hamowania.
Parę foto żeby zobrazować stan:
Tak jak wcześniej pisałem, silnik siada w komorze bardzo ładnie. Praktycznie cały osprzęt wchodzi bez przeróbek. Jak dotąd swap idzie dużo sprawniej niż w przypadku 1.6. Jak się zdecyduję na turbo to bez problemu się znajdzie na nie miejsce.