Autor Wątek: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro  (Przeczytany 126329 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #180 dnia: Maj 29, 2013, 23:54:53 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Podstawa do dobra mieszanka i olej. Nie przesadzać i będzie OK.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #181 dnia: Maj 30, 2013, 09:45:35 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Mieszanka była odpowiednia tylko problemem był spowodowany spalaniem stukowym, gdybym miał wcześniej zamontowanego ecumastera opóźnił bym zapłon pewnie przebieg zwiększył by się dwukrotnie lub więcej. :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #182 dnia: Maj 30, 2013, 10:03:48 am »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
stawaj na kreske ,bo jeszcze nie bylo konfrontacji z roverem 1.8
Poniedziałek, max wtorek to ostatni termin, potem bede przejsciowo na 1.4
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2013, 10:22:24 am wysłana przez Przem »

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #183 dnia: Maj 30, 2013, 21:45:12 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Z T serii można bezpiecznie uzyskać dobrą moc i moment, jak to zamontować już wiem
To prawda, ale Tobie się to udało bo masz sporo umiejętności i warunki do realizowania takich pomysłów. Gdyby ktoś z ulicy poszedł do jakiegoś warsztatu i załóżmy że znalazłby się taki który by się podjął takich przeróbek o zażądałby kosmicznych pieniędzy. Jedyną zaletą może być to, że kolektory są jak w OHV, ale chyba nawet nie.. Chyba łatwiej/taniej pakować Opla 2.0 podobne osiągi a łatwiej o silnik i ze skrzynią nie ma takiego problemu.

Ja dalej jestem zdania, że ten motor długo nie pochodzi (jeśli się go nie zrobi jw wspomniałem)


Pożyjem - uwidzim : )


Jeszcze miesiąc temu nikt nie wierzył, że damy radę jakiemukolwiek roverowi : )
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #184 dnia: Czerwiec 01, 2013, 02:31:16 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
Cytat: Zoltan#1930 w Maj 29, 2013, 23:29:02 pm
Ja dalej jestem zdania, że ten motor długo nie pochodzi (jeśli się go nie zrobi jw wspomniałem)

jaksie umie miec w nogach to pochodzi milo...jeszcze 10 lat temu wszyscy mowili ze moje nie pochodzi a stuknlo mu ju 400tys....
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #185 dnia: Czerwiec 10, 2013, 01:08:37 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Po założeniu maski z wlotem ,od Caro z metalowym podszybiem, problemem stało się zalewanie wodą deszczową świec 3 i 4 cylindra, panaceum okazał się "daszek" wymyślony z kawałka blachy zasłaniający od góry świece. Dziś samochód został poddany próbie, jak wiadomo w Warszawie trochę  popadało i praktycznie przez całą tę ulewę, Polonez kręcił się po centrum nie odnotowując żadnych kłopotów z układem zapłonowym ; )

pomysł zainspirowany rozwiązaniem CAmaRO :)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #186 dnia: Czerwiec 11, 2013, 15:14:36 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
pokaz jak zrobiles daszek? u mnie jest podobnie bo mam maske od borka. a woda jescze brdziej swiece zalewa bo dohc ma swiece w zaklebieniach miedzy glowiczkami... ja mam nakladke prowizoryczna w razie deszczu na glowiece ale.. cza cos
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #187 dnia: Czerwiec 12, 2013, 01:01:19 am »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
Najprościej jak się dało, zaczepiony pod śrubę do chwytaka na kable zaplonowe, kawał nierdzewki przykręcony pod takim kątem jak ta śruba. Wymiar blachy taki aby patrząc od góry zasłaniał świece całkowicie - proste i bez filozofii ; )


Dziś kolejna próba sprawnościowa - silnik nie eksplodował  :jezyk2: Przeciwnik rozgoryczony ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #188 dnia: Czerwiec 12, 2013, 09:04:25 am »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
Zapodaj jakieś szczegóły co się udało objechać

..i co na to panewki  :jezyk2:
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #189 dnia: Czerwiec 12, 2013, 09:16:00 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Panewki dały radę, objechane 2.0 ale nie tak łatwo. Do III biegu pół długości auta turbo dostawało, potem sytuacja się odwróciła i przy wbijaniu IV. ohv poszła pół długości do przodu, potem o całą długość auta.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #190 dnia: Czerwiec 12, 2013, 09:38:43 am »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Po prostu pewnie 2.0 ma trochę niżej większy moment dostępny.
A od siebie, jako pasażera OHV dodam, że jakby nie drobne "psikusy" typu automatyczny przeskok na benzynę w trakcie najlepszej akcji mogło jeszcze być troszkę lepiej ;)

Wygląda na to, że z niepozornej OHVki rośnie nam tu prawdziwy potworek - postrach Polonezów Mazowsza :P
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #191 dnia: Czerwiec 12, 2013, 09:43:46 am »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
z niepozornej OHVki rośnie nam tu prawdziwy potworek

Żeby tylko nie skończyła jak smok Wawelski hehe

Co za 2.0? Fiat dohc? Rzeźbiony coś?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2013, 09:46:55 am wysłana przez J1612 »
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #192 dnia: Czerwiec 12, 2013, 10:43:55 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Sam jestem ciekaw co to za 2.0 poległo w starciu z 1.6T. ]:-> A większość twierdziła że ohv nadaje się tylko na przetop na żyletki. <rotfl2>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #193 dnia: Czerwiec 12, 2013, 12:32:07 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
X20SED , most 3.9, skrzynia z omegi. W sumie to różnica nie była duża, ale prowadziłem i skupiałem się bardziej na drodze. I faktycznie na II biegu kichnął jakby po obrotach się na bene przełączył, dlatego potem nie przekraczałem tych 5900RPM. Ale zdecydowanie najcięższe starcie do tej pory. Miałem jeszcze na pokładzie dodatkowy balast w postaci operatora kamery.. Jednak odchudzenie auta o te ~100kg wydaję się znaczące, jak potem się bujnąłem już sam spod świateł to wydawał mi się żwawszy ; )

Większość bardzo rzadko miewa rację kolego MrVspec ; )
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #194 dnia: Czerwiec 12, 2013, 13:13:45 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
odchudzenie auta o te ~100kg
ej! 90kg tylko... :] :P
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #195 dnia: Czerwiec 12, 2013, 13:46:45 pm »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
to dawajta film!
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #196 dnia: Czerwiec 12, 2013, 15:05:54 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Na hamownie z nim!!

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #197 dnia: Czerwiec 12, 2013, 15:23:57 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Lepiej nie, bo zaraz wszyscy rowerowcy będą downgradować do OHV i uturbiać :D No i dodatkowo pewnie cena ohavałek wzrośnie :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #198 dnia: Czerwiec 12, 2013, 16:00:53 pm »

Offline Przem

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
  • PN Atu 97r 1.8 GLI 16V L128
Lepiej nie, bo zaraz wszyscy rowerowcy będą downgradować do OHV i uturbiać :D No i dodatkowo pewnie cena ohavałek wzrośnie
Mnie to nie interesuje czy ktos bedzie wywalał rovera i wkładał ohv a cena niech rosnie.Chce porównac wykres wzgledem mojego byłego 1.8, 100PLN za pomiar na obciazeniowej hamowni to nie jest drogo.

Odp: FSO Polonez Caro '95 1.6 OHV TURBO by MarCaro
« Odpowiedź #199 dnia: Czerwiec 12, 2013, 17:52:34 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
100PLN za pomiar na obciazeniowej hamowni to nie jest drogo.

Za te 100zł, to przy kosztach tego projektu, a jest on przypominam - z założenia "niskobużdzetowy" (choćby w stosunku do swapa na 1.8 ;) ) można by pewnie kilka ważniejszych rzeczy jeszcze usprawnić. Zwłaszcza że na lipcowym zlocie będzie hamownia na miejscu, wiec po co mierzyć teraz, skoro wynik będzie niższy?  ;>
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2013, 17:57:58 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)