Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 80777 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 23, 2013, 08:31:41 am »

Offline J1612

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
Ło panie, prawie A grupa!  Gratulacje!
Park masznowy:
PN 1,4 -DF 1,6 R620ti R45 Bmw540i silnik w proszku

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 23, 2013, 12:14:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
A ja widzę że ten silnik chce jeszcze pójść wyżej - na takim wałku moc powinna się kończyć pewnie koło 6500-7000
bardzo mozliwe ,ze odpowiednie fazowanie walka i strojenie elektronika da taki efekt, ale niby gdzie to widzisz mistrzuniu teraz ? raczej zgadujesz

nie tylko parametry zacne,ale widac tez brak turbo dziury na wykresie, wiec szczere gratulacje MrVspec1 - szpanerski kolektor ssacy i ogromna przepustnica robia robote  <spoko>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 23, 2013, 16:58:48 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
zamierzasz go jeszcze sprawdzić na jakiejś innej hamowni ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 23, 2013, 21:54:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a sugerujesz obciazeniowa ? fakt ,ze tu szubko sie wkreca przy tej mocy,
z jednej strony ta hamownia zlotowa dodaje troche mocy kazdemu ,ale z drugiej strony turba moga nie uzyskiwac pelnej mocy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 23, 2013, 22:14:47 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Dzięki i jeszcze raz dzięki, a co do kolektora to jest na nim wygrawerowany skrót  V_Spec  czyli Victory Specification, w tłumaczeniu na polski język zwycięska specyfikacja  ]:-> i na zlocie się potwierdziło że napis nie kłamie. Na hamownie wjadę pewnie jeszcze nie raz więc zweryfikuję wynik, ale pewnie wyniki będą lepsze. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #105 dnia: Lipiec 23, 2013, 22:34:44 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
a sugerujesz obciazeniowa ?
yeap, i to najlepiej jakąś sprawdzoną, pokazującą moc a nie pogode...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #106 dnia: Lipiec 23, 2013, 23:22:44 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
bardzo mozliwe ,ze odpowiednie fazowanie walka i strojenie elektronika da taki efekt, ale niby gdzie to widzisz mistrzuniu teraz ? raczej zgadujesz

po raz kolejny masz jakiś problem, żadko się przez takich "encyklopedystów" udzielam na forum bo szkoda sobie nerwy szarpać , zapomniałem że przecież to ty powinieneś znać przebieg i nawet cyfry na wykresie bo takim jesteś obeznanym tjunerem i wirtuozem w temacie strojenia i budowy silników.
To co ja widzę nazwijmy jasnowidzeniem, a tobie nie przekażę tej tajemnej wiedzy :) wystrój to tak jak Ci mówłem przez telefon na jakimś stand alonie , zrób odcinkę koło 6500 , ciekawe co wtedy hamownia powie i ile się myliłem 
« Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2013, 23:34:03 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 24, 2013, 00:29:22 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
po raz kolejny masz jakiś problem, żadko się przez takich "encyklopedystów" udzielam na forum bo szkoda sobie nerwy szarpać , zapomniałem że przecież to ty powinieneś znać przebieg i nawet cyfry na wykresie bo takim jesteś obeznanym tjunerem i wirtuozem w temacie strojenia i budowy silników.
znowu poziom merytoryczny twoich wypowiedzi poraza,szkoda ze negatywnie - zobaczymy czy i tym razem moderator bedzie obarczal mnie wina za twoje dyrdymaly,
juz sie przyzwyczailem,wiec moge byc zaskoczony jedynie pozytywnie,
a tak na marginesie, to owoce mojej pracy sa w stanie dojechac na zlot i wjechac na hamownie ,co twoim jakos sie nie udaje, jak wszyscy wiemy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #108 dnia: Lipiec 25, 2013, 21:43:12 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Oj coś mi się wydaje że Lelonek1321 ma rację z tą hamownią bo na filmiku pssssyk blow off-a był taki jak by miał 0,5 bara. <co>
http://www.youtube.com/watch?v=vp-ILNlGtZg
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #109 dnia: Lipiec 25, 2013, 21:54:58 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
masz wskaznik cisneinia w kabinie aktuanego? jesli tak to cza bylo patrzac ile pompuje na hamowni.. wyszlo by czy niejest zamale obciązenie by nadmuchalo tyle ile na drodze.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #110 dnia: Lipiec 28, 2013, 13:54:54 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Piekny wynik. Teraz lec na normalna hamownie. Bo ta to jest taka wrozka dla turbo. Pewnie wycisnie wiecej. Turbo klekot Kaczego nie osiagnal wyniku i wlasciciel za kilka dni pogonil na inna i wynik sporo wyzszy wyszedl. Ona jest dobra do N\A do turbo to wrozenie z fusow( choc widac ze ta kawa mocna jak cholera)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #111 dnia: Lipiec 28, 2013, 15:17:40 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Sprawdzę może na jakiejś w Kielcach i wtedy będzie wiadomo i podczas pomiaru będę lukał na wskaźnik boosta czy jest taki jak podczas jazdy na drodze. :]
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #112 dnia: Lipiec 28, 2013, 15:23:57 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
polecam "getcar" na Ściegiennego, proxlan ma tylko hamownie mobilną, jakbyś się wybierał daj znać, podjadę :)

a oprócz tego gratuluje oczywiście wyników z hamowni <ok>
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2013, 15:26:03 pm wysłana przez qziok »

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #113 dnia: Lipiec 28, 2013, 17:27:45 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
jak coś mamy w tarnowie obciążeniówke na czakramie z vtechu więc jakbyś chciał przyjechać to mogę załatwić dobrą cenę :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #114 dnia: Lipiec 29, 2013, 00:58:59 am »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Ona jest dobra do N\A
faktycznie widac to po wynikach, 1.4 ma 120 nm i 108 km a 1.8 140 nm i też 108 km ....
« Ostatnia zmiana: Lipiec 29, 2013, 01:01:02 am wysłana przez Leonek1321 »
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #115 dnia: Lipiec 29, 2013, 13:22:57 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
To jakim cudem zazika drugie 1.8 które przechodzi męczarnie ma 120 km ? Swoją drogą gratuluję mocy tego poloneza :) robi szał i to ogromny.
1.4 GLI 16V

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #116 dnia: Lipiec 29, 2013, 13:39:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ona jest dobra do N\A
faktycznie widac to po wynikach, 1.4 ma 120 nm i 108 km a 1.8 140 nm i też 108 km ....
juz nie hejtuj tak tej hamowni,bo nie ma podstaw,zeby sadzic,ze kazdy wynik jest obarczony innym bledem (nie twierdze,ze tak nie jest na pewno, ale nie jestesmy w stanie tego sprawdzic),
co do momentu obrotowego,to mierzona jest moc ,a moment jest z niej wyliczany,
jezeli obrotomierz bedzie ci zzle wskazywal ,to wartosci momentu beda zle policzone
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #117 dnia: Lipiec 29, 2013, 13:46:31 pm »

Offline Potega92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 442
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: Leonek1321 w Dzisiaj o 00:58:59
Cytat: Van w Wczoraj o 13:54:54
Ona jest dobra do N\A
faktycznie widac to po wynikach, 1.4 ma 120 nm i 108 km a 1.8 140 nm i też 108 km ....


tylko ,że te 1.8 ma kiepską kompresję na 2 cylindrach bo mierzyłem osobiście z zazikiem po zlocie. (zawory)
Jest:
Yaris d4d 2009r
Polonez Caro 1996 1.6 ROVER

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #118 dnia: Wrzesień 05, 2013, 18:32:49 pm »

Offline WojciechFSO

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 51
  • Płeć: Mężczyzna
  • Poldek w remoncie...
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI 1997
Witam.
Chciałem się dowiedzieć czy używasz tego samochodu do jazdy na co dzień czy tylko okazyjnie ?
Ile km już przejechałeś tym ohv turbo , bo jestem ciekawy jak to się sprawuje .
Co w międzyczasie przy nim robiłeś ?
Spodobał mi się Twój temat o uturbieniu 1.6ohv, a widzę że wymagał on ogromnego wkładu pracy i kasy .
Sam planuję taką modyfikację .

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #119 dnia: Wrzesień 05, 2013, 18:53:22 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Wymagał u niego wiele wkładu i kasy, bo robi wszystko kompleksowo i dogłębnie , a stopień prac jest już mocno zaawansowany :)
Nie przerażaj się, zerknij do wątku kolegi MarCaro, on też ma uturbione OHV tylko że w (jak na razie ]:-> ) niższym budżecie - po prostu wcześniejsze stadium rozwoju. Czyli np. małą ingerencja wewnątrz samego silnika - na razie dołożony niezbędny "osprzęt" pod turbo do serii, brak sportowego kompa do sterowania całością itd.
Póki co po regulacjach wypluwa prawie 130KM i jest użytkowane na co dzień... :)
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)