Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 80778 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #120 dnia: Wrzesień 08, 2013, 14:38:19 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
To auto można używać również na co dzień jak i okazyjnie, jak dobrze pamiętam mam obecnie przelatane 7000-8000 km. Myślę że silnik powinien wytrzymać normalny przebieg. <lol>   
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #121 dnia: Wrzesień 15, 2013, 12:49:43 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Żeby nie było, że nic się nie dzieje w temacie to wrzucam foty kółeczka z nowym trigger-em 36. :]


Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #122 dnia: Wrzesień 15, 2013, 13:54:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
stalowy wieniec ,czy alu?
droga taka impreza u tokarza?
dlaczego sa wszystkie zęby ,sam jednego amputujesz ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #123 dnia: Wrzesień 15, 2013, 14:22:28 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Wieniec jest stalowy, jeden z zębów będzie do usunięcia po przymiarce na silniku, a co do kosztu to wykonanie całego triggera + wysyłka kosztowała mnie 220 zł.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #124 dnia: Wrzesień 15, 2013, 15:18:44 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
MrVspec - działaj działaj :) widzę że modyfikacje coraz to większe :D

dodam że jeździłem tym autem ... powiem tak. jest ZAJEBISTY ! odczucia nieziemskie :D

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #125 dnia: Wrzesień 16, 2013, 22:05:19 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Poważny silnik <spoko> Od dawna byłem pod wrażeniem filmu z rozpędzaniem piątką. Dopiero potem wóz pokazał się na forum. Szacun za przywiązanie do poldka i tematu!!!
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #126 dnia: Wrzesień 17, 2013, 00:23:29 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co do kosztu to wykonanie całego triggera + wysyłka kosztowała mnie 220 zł.
ale tokarz osadzil ci to na kolo pasowe za ta kase ,czy sam wieniec wykonal
jak sam wieniec to drogo ,jak za gotowe kolo to moze jeszcze byc,
za takie pieniadze moze uda mi sie wyprodukowac praktycznie niezniszczalne sprzeglo gumowe walu (wlasciwie poliuretanowe) ,wiec to oddaje roznice kosztow,
ale o sprzegle innym razem pogadamy ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #127 dnia: Wrzesień 20, 2013, 17:57:10 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
220 zł jest sumą za całość czyli toczenie + nałożenie pierścienia + nacinanie i jeszcze do tego wysyłka.
Po za tym troszkę sobie porozmawiałem z tym gościem co mi wykonywał to kółeczko i okazało się że gość jeszcze robi inne fajne rzeczy np. może dorobić korbowody w różnych kształtach i o różnej wadze, portingi głowic maszynowo np. do 1.9 TDI na PD tylko na moc rzędu 280 Km :jezyk2:.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #128 dnia: Wrzesień 21, 2013, 11:36:02 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
np. może dorobić korbowody w różnych kształtach i o różnej wadze, portingi głowic maszynowo

Bardzo interesujące tematy ;)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #129 dnia: Październik 06, 2013, 12:21:54 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Pold nareszcie doczekał się nowego sterownika. :]

Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #130 dnia: Październik 06, 2013, 13:06:31 pm »

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 602
    • Coupé Plus
no to czekam na rezultaty :)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #131 dnia: Październik 06, 2013, 13:53:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak nazwa sugeruje, wystrojenie tego bedzie prościzna :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #132 dnia: Październik 06, 2013, 17:58:02 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Zobaczymy czy nazwa nie kłamie. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #133 dnia: Listopad 03, 2013, 10:10:40 am »

Offline Tomek

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x 125p '91
I jak? jakieś postępy?  :]
PN Atu+ 1.6 GSI '98 - PN Atu+ 1.6 GLi '97 - PN Caro 1.4 '95 - PN Caro 1.5 GLE '92 - PN Caro 1.6 GLE '92
125p 1.5C '87 - 125p 1.5ME '91 - 125p 1.5ME '91

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #134 dnia: Listopad 03, 2013, 12:09:08 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Powoli coś tam działam jak mam czas, z dwa tygodnie temu wstępnie podłączyłem EasyEcu 2+ i udało się odpalić silnik tylko że pojawił się problem z zawieszaniem portu usb w lapku :(. Temat zawieszania udało mi się prawie ogarnąć wczoraj <lol>, z wiązką silnika też wczoraj wałczyłem żeby wywalić niepotrzebne kabelki i poprawnie poprowadzić masy, zostało założyć parę kostek i wiązkę można wrzucać do auta. Oczywiście wczoraj odbyła się jazda próbna na mapach takich sobie ale za to silnik ładnie się wkręca i nawet zwija asfalt. ]:->
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #135 dnia: Listopad 03, 2013, 14:47:36 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Jak coś więc poustawiasz to napisz jak się współpracuje z tym stand-alone. Swego czasu byłem mocno zainteresowany zastosowaniem tego sterownika w moim HF Turbo, ale poszedłem w kierunku M20T na motronicu więc temat zarzucony. Teraz jednak możliwe że znowu będę się za tym tematem rozglądał... :]

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 20, 2014, 00:29:11 am »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Po przeczytaniu wykonanych modyfikacji i efektu końcowego zastanawia mnie ile da radę wycisnąć z OHVki np z GSI bez dodawania turbiny.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 20, 2014, 18:16:22 pm »

Offline Macki

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1480
  • Płeć: Mężczyzna
  • The (Borbet™) A-Team :)
    • Polonez Caro 1.6GLI '95 Polonez Caro+ 1.8GTI '97 Dacia 1310p 1.3 '83 Skoda Felicia 1.3MPI'99
Było wałkowane od dawna w wielu tematach - do stu paru (-nastu?) koni może... Ogólne poprawienie fabryki i wymiana kilku podstawowych gratów na "wyczynowe wersje" - obróbka głowicy, lżejszy zamach, ostre wałki (np. Świątek), większa przepustnica, przemyślany wydech, no i wszystko inne oczywiście dopieszczone i nie zmęczone - i okolice 100KM wydają mi się osiągalne. Jeśli źle teoretyzuje - proszę Praktyków o poprawkę ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2014, 18:18:25 pm wysłana przez Macki »
był: Polonez Caro Plus 1.6 GSI '98 69E
       Polonez Caro 1.4 16V GLI '96 L115

  Bądź kowalem swojego losu.
    ...i kompozytorem swojego Poloneza! ;)

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #138 dnia: Styczeń 20, 2014, 21:09:10 pm »

Offline seraf

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 559
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p
Czyli standardowo porting głowicy, idealne spasowanie otworów ssącego i wydechowego z kolektorami.
Pewnie usunięcie katalizatora.
Odnośnie wałka rozrządu to czy ktoś stosował wałki firmy rewar? Bo oświątku to chyba juz wszyscy słyszeli.
I jaka jest różnica w przełożeniu na osiągi między wałkiem 278 a 290 firmy rewar?

Ogólnie pewnie poniżej 1000 zł nie da rady tego zrobić żeby było w GSI ponad 100KM zamiast 84KM w serii.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #139 dnia: Styczeń 20, 2014, 21:14:50 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Do hydropopychaczy prawie nikt nie robi sportowych wałków, bo to jest bardzo śliski temat.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.