Autor Wątek: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1  (Przeczytany 80748 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #220 dnia: Listopad 14, 2014, 18:04:34 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Co do wstawania to muszę ogarnąć parę rzeczy i wtedy napiszę, 2.0 w częściach kupiłem od Jacha jakieś dwa lata temu.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #221 dnia: Grudzień 06, 2014, 22:07:09 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Dziś zrobiłem prezent na Mikołaja zielonemu troszkę pobawiłem się mapą ve i 0,5 bara już jest przy 4100 a nie 5000 tyś.
kusi mnie żeby zrobić trochę inny wałek np 278/256.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #222 dnia: Grudzień 06, 2014, 22:17:20 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
dolałeś go czy mu zubożyłeś ?
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #223 dnia: Grudzień 06, 2014, 22:21:47 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
O to samo miałem pytać. Trzeba przyznać że sporo ugrałeś tego spool'a. Zapłonem pewnie też pokręcone?

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #224 dnia: Grudzień 06, 2014, 22:47:00 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Wachę pościnałem tak na pałę bez podpinania lc1 tylko sugerowałem się egt, a na zapłon zabrakło czasu.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #225 dnia: Grudzień 07, 2014, 15:48:09 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Oto efekt wczorajszych testów Gt2871.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #226 dnia: Grudzień 22, 2014, 21:12:54 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Dziś dostałem paczkę pod choinkę od świętego Mikołaja ;)
A oto jej zawartość.

Wpadnie nawet kucizna.


Yyyyyyyyyyy taki żarcik.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #227 dnia: Grudzień 22, 2014, 21:16:41 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Oho, 16vt będzie grane. Stawiasz na EasyECU i GT28?

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #228 dnia: Grudzień 22, 2014, 22:47:46 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Pierwotnie miał być Megasuirt 2, nawet został kupiony ale go pewnie pogonię na rzecz EasyEcu3+.
A tutaj opis tego cuda  :]

Sterownik EasyEcu 3+ przeznaczony jest do sterowania silników o maksymalnej liczbie cylindrów 8. W miarę rozwoju oprogramowania będzie dodawana obsługa różnych trigerów i układów zapłonowych. W pocztątkowej fazie obsługiwane będą triggery w postaci kół zębatych np. 60-2, 36-1 oraz układy zapłonowe wasted spark i na rozdzielaczu zapłonu. Ponadto EasyEcu 3+ posiada wbudowany kontroler szerokopasmowej sondy lambda Bosch LSU4.9 oraz 3 barowy MAP sensor.

Możliwości sprzętowe (wejścia/wyjścia) sterownika EasyEcu 3+ są następujące:

Wyjścia:
2 wyjścia wtryskiwaczy wysokoomowych (w jednym lub w dwóch bankach)
4 wyjścia zapłonowe (cewki pasywne)
6 wyjść zapłonowych logic level 5V (cewki aktywne)
1 zawór wolnych obrotów (typu elektromagnetycznego)
1 zawór wolnych obrotów (silnik krokowy)
1 przekaźnik pompy paliwa
1 wyjście dodatkowe w układzie otwarty kolektor o wydajności 3A
1 wyjście obrotomierza 12V

Wejścia:
1 wejście położenia wału (VR lub HALL)
1 wejście położenia wałka lub referencja na wale (VR lub HALL)
1 wejście położenia wałka dedytkowane dla układów zapłonowych z rozdzielaczem zapłonu (HALL)
1 wejście czujnika prędkości pojazdu
1 wejście czujnika temperatury silnika
1 wejście czujnika temperatury zasysanego powietrza
1 wejście czujnika położenia przepustnicy
1 wejście wąskopasmowej sondy lambda
1 wejście pomiaru temperatury spalin
2 wejścia funkcyjne (np. włącznik procedury startu)
2 wejścia analogowe 0-5V
1 wejście pomiaru dodatkowej temperatury
2 wejścia czujników stukowych
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #229 dnia: Grudzień 23, 2014, 16:20:21 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Trzeba przyznać że możliwości już całkiem fajne. Do takich starych, prostych parchów jak M20 czy 16vt świetna opcja.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #230 dnia: Kwiecień 07, 2015, 21:27:15 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
31.03.15 w ochłapce podała się skrzynia biegów przy 1.3 bara na chińskim gt2871, pewnie pękło 200km.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #231 dnia: Kwiecień 07, 2015, 22:16:45 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a co sie stalo skrzyni ? ktorych biegow brakuje ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #232 dnia: Czerwiec 02, 2015, 23:40:19 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Oto efekt Boostu 1.3 bara na GT2871 na polską skrzynię.
Taka tam promocja na wyrywanie zębów :)

Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #233 dnia: Czerwiec 03, 2015, 00:37:42 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
chyba pierwszy raz widzę poldkową skrzynię, która straciła zęby. :O na jaki power jest szacowana motorownia?
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #234 dnia: Czerwiec 03, 2015, 01:10:34 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko III stracila zeby,wiec jeszcze sporo biegow zostalo ;p
na jaki power jest szacowana motorownia?
no wlasnie, ciekawe ,
na hamowni bylo 170KM i 230Nm ,ale to bylo na doladowaniu ponizej 1 bara
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #235 dnia: Czerwiec 03, 2015, 09:10:52 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Teraz jest znana granica, jakiej nie należy przekraczać na skrzyni FSO :P
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #236 dnia: Czerwiec 03, 2015, 22:25:07 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Teraz jest znana granica, jakiej nie należy przekraczać na skrzyni FSO :P

Właśnie że lipa bo nie wiemy jakimi parametrami dysponował, w Audi na tej dmuchawie przy 1.8 bara było 330KM i chyba ponad 400MN.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #237 dnia: Czerwiec 04, 2015, 12:44:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to podepnij skrzynie pod silnik z audi - sa takie dzwony fabryczne od 1.6D ;p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #238 dnia: Wrzesień 01, 2015, 22:11:52 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Ochłapka znowu zamęczyła skrzynie i znowu 3 bieg. muszę go zmierzyć  bo jest to nie możliwe żeby skrzynie padały po 2000 km. ]:->
 
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: Polonez 1.6T OHV Green Power by MrVspec1
« Odpowiedź #239 dnia: Wrzesień 01, 2015, 23:03:47 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Czyszbyśmy osiągnęli granicę wytrzymałości skrzyni
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.