Autor Wątek: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4  (Przeczytany 57012 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #180 dnia: Styczeń 25, 2017, 22:34:27 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Może i taniej ale mialem wybór albo ten albo żaden co nie było zależne niesty od mnie w tamym czasie wiec wolałem mieć polatanego poloneza niż w ogole go nie mieć
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #181 dnia: Styczeń 26, 2017, 20:32:04 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3441
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Może i taniej ale mialem wybór albo ten albo żaden co nie było zależne niesty od mnie w tamym czasie wiec wolałem mieć polatanego poloneza niż w ogole go nie mieć

Dziwne. Ja wolał bym nie mieć wcale niż mieć połatańca i składaka i się martwić że po pół roku coś wychodzi , czy ktoś nie domalował.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #182 dnia: Kwiecień 05, 2017, 16:39:06 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Dobra dobra mniejsza o to .   ATU w końcu wróciło do swojego murowanego garażu a reszta ferajny trafiła do blaszaka ;)



Jako że w końcu mam dostęp do prądu garażu i  nie leje mi na łeb i jest jasno to wziąłem się z znajomym za dojście dlaczego w tym ustrojstwie samochodopodobnym nie działają po zapaleniu świateł drogowych postojowe .  Okazało się że nie dochodzi prąd do mikroprocesora po pzrełączeniu świateł przełącznikiem . Prawdopodobnie jak mysza mi wrąbała kanapę z groków to wdupczyła gdzieś też te kable od świateł . Męczyliśmy się 3 dni z tym latając po całej instalacji i nic . Załamani już polecieliśmy po najniższej lini oporów i przerobiliśmy światła postojowe tak jak w minusie na przekaźnik odcinając zasilanie z mikrokroca Prócz sterowania przekaźnikiem zamiast mikrokloca i wpięciu się w stały plus który podobno był fabrycznie przewidziany do zasilania alarmu. Światła ożyły ;) . Pewnie napiszecie że klocek był walnięty . 4 pod rząd zmieniałem 0 różnicy reszta instalacji  została fabryczna .



Po przeleceniu tego całego spagetti swierdziłem że trzeba się pozbyć w końcu elementu który szpeci to auto i nie ma sensu dechy zakładać  . Mianowicie stwierdziłem że trzeba się w końcu  Deski z plusa i tego pierdzielonego nawiewu 2 strefowego pozbyć a potem posprzątać w końcu w kablach. (wszystko sprawdzone a to ustrojstwo od kierowcy wieje ciepłem a od pasażera lodowatym powietrzem . Deskę mam i belkę brak Calssonica . Jak by ktoś miał na handel kompletnego (może być bez grzejnika bo słyszałem że padają jak muchy) to chętnie  bym odkupił ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2017, 17:26:49 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #183 dnia: Kwiecień 05, 2017, 18:07:47 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Mam calsonica kompletnego i jak coś chętnie się pozbęde.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #184 dnia: Kwiecień 06, 2017, 12:49:49 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jak na razie odezwał się do mnie typek z Krakowa że ma . Jak w sobotę że lipa to się do ciebie odezwę .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #185 dnia: Kwiecień 06, 2017, 12:58:48 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Ja mam kompletny zestaw z najmniejszymi szczegółami i grzejnikiem jak ze sklepu w dobrej cenie to wiesz <spoko>

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #186 dnia: Kwiecień 06, 2017, 16:35:04 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Spoko jak by nie wypaliło z tą nagrzewnicą to się do ciebie odezwę .

Zemsta koreańców wyleciała w końcu z auta . Niech tych żółtków szlag trafi z poukrywanymi śrubami . W minusie wyjęcie tego zajeło mi 40 min razem z deską a tu w sumie 2 dni :E



Zegary już są   :d

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #187 dnia: Kwiecień 12, 2017, 14:12:24 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Calsoncic się trafił ale bez instalacji elektrycznej będzie trzeba coś porzeźbić z plusa co mam . Jakiś schemat by się przydał do tego ale nie mogę znaleźć może ktoś coś ma ? mam w sumie cały grzejnik i przełącznik od układu zamkniętego .



Zacząłem modzić licznik żeby były podświetlone wskazówki , przełożyłem prędkościomierz z mojego plusowego licznika ;P





Przy okazji w końcu wziąłem się za hamulce z przodu . Wiele osób mi pewnie teraz powie jak już robisz heble trzeba było kupić od Palio . Kiedyś do tego auta na pewno trafią na razie są te jak się trafią z palio wyląduje ten zestaw w 125p ;) Tarcze mikody + Klocki TRW






"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #188 dnia: Kwiecień 13, 2017, 21:41:16 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Heble zrobione zostało tylko wymienić gumowe przewody pozalewałem je ciekawe czy się odkręcą czy ukręcą :P .

Przy okazji że byłem ojcu kupić klocki hamulcowe do jego dupowoza w hurtowni kupiłem sobie żarówkęrurkową led zimny do bagażnika bo dziwnie wyglądał w nocy pasek led po bokach + żółta lampka oraz powoli kompletuje zestaw ledów do tylu żeby pozbyć się spadków napięcia na liczniku w plusie mnie to wnerwiało a tym bardziej będzie mnie to wkurzać jak założę licznik od minusa :E

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #189 dnia: Kwiecień 13, 2017, 22:03:44 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Widzę że lakier położony po ch.ju fest. Ale myślę że gdyby to była jakaś konkret furka typu passacik beszósteczka albo to zrobiłbyś to chyba lepiej? <spoko>
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #190 dnia: Kwiecień 14, 2017, 01:28:29 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Nie ja kladlem lakier i szczerze jestem średnio z niego zadowolony... Będę miał większe fundusze to go oddam w inne ręce  które robi zabytki.  W tym miesiącu znajomy odbiera 125p to się dowiem jak będzie  z jakością ich pracy.  Co do poloneza tak wyszedł po pół roku na lakierni od lakiernika milosnika fso... Jak ja bym sam malował to by było jeszcze gorzej nie mam ręki do malowania...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 14, 2017, 02:04:55 am wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #191 dnia: Kwiecień 14, 2017, 07:32:32 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
dwoch kabli w wiązce nie chce ci się przerobić, tylko żarówki bedziesz wymieniał? a efekt bedzie mizerny. i po tym malowaniu też masy mozna posprawdzać
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #192 dnia: Kwiecień 14, 2017, 11:12:28 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Masy posprawdzane są a efekt mi się podoba więc dlatego wpadł Led na wsteczny z resztą mam ledy w postojach z przodu ( nie 1 diódka tylko kilkanaście na około żarówki i bardzo ładnie to Świeci).  Zekłbym że jaśniej niż zwykła żarówka.  Ogólnie prawdopodobne będzie całe oświetlenie prócz h4 na ledach w tym aucie ;)
 
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #193 dnia: Kwiecień 14, 2017, 12:00:56 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3134
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Masy fabryczne masami fabrycznymi, ale żeby ogarnąć tego pierdolca w liczniku powinieneś poprowadzić osobną masę od aku do każdego punktu masowego kablem +/- 8 mm2 bo spadki napięcia nie koniecznie wynikają ze zbyt cienkiego przewodu plusowego, ale mogą też wynikać że zbyt cienkiego przewodu minusowego, a w plusie raczej ta druga opcja ma miejsce.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #194 dnia: Kwiecień 15, 2017, 07:43:23 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Jeśli ta teoria by się zgadzała, a tak nie jest, to trzeba poprowadzić by było masę dac miedzy odbiornikiem a budą, a nie dublować nadwozie kablem :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #195 dnia: Kwiecień 15, 2017, 09:42:03 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3134
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Jeno, żelazo przewodzi ok. 6 razy gorzej niż miedź, więc dodatkowa masa na pewno nie zaszkodzi. A zmiana mas między odbiornikiem a budą nie masa sensu bo wprawdzie spadki tam są, ale na tych odcinkach nie aż takie duże jak na karoserii.
A jaka jest prawdziwa przyczyna przygasania, bo może bym u siebie to poprawił.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #196 dnia: Kwiecień 15, 2017, 15:22:17 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Pytanie do majstra Gomulskyego :D . Z tego co pamiętam to masz upchanego u siebie w atu Calsonica . Nie masz gdzieś może jakiejś rozpiski/schematu do do podłączenia tego panel/ obieg zamknięty ? Bo niestety kupiłem bez instalacji elektrycznej to i będę musiał to jakoś połączyć z istniejącą instalacją od podciśnieniówki  ;/
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #197 dnia: Kwiecień 15, 2017, 15:49:31 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Tam nie ma nic skomplikowanego, z siłownika masz 3 kable, jeden wspólny, otwieranie i zamykanie, tylko musisz dojść czy wspólna jest masa czy plus bo nie pamiętam, a co do samego przycisku to widzę masz deskę minusową to lepiej sprawdzi się jakiś zwykły przycisk np od świateł, zawsze można podmienić górę na jakiś ciekawszy ideogram.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #198 dnia: Kwiecień 15, 2017, 22:35:07 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Pytam dlatego bo chcę zaadaptować normalny panel od sterowania  calssonica w konsolę środkową minusa . Ogólnie dlatego że chcę pokrętła mieć zwykłe od nawiewu i w miejscu zegarka mam wyświetlacz od komputera pokładowego .

Takie z dzisiaj ;) z elektryki licznika zostało zrobić jeszcze 2 wtyczki ;) Licznik testowy  Jak będzie zrobiona instalacja na tiptop to zakładam szesnachowy z podświetlonymi wskazówkami ;)

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2017, 22:36:53 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #199 dnia: Kwiecień 17, 2017, 00:20:04 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Instalacja licznikowa zrobiona ;) Będzie trzeba się zabierać za nagrzewnicę .

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "