Autor Wątek: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4  (Przeczytany 55202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #200 dnia: Kwiecień 17, 2017, 08:19:07 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Przy minusiwej desce nie trzeba wkładać panela na pokrętła... calsonic został zaprojektowany do współpracy z suwakami. Nawet obieg wewnętrzny działa na linkę.

No chyba że koniecznie mają być kręcioły...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #201 dnia: Kwiecień 17, 2017, 12:07:45 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Chcę po prostu zachować panel plusowy lekko porzeźbiony bo w miejscu oryginalnego zegarka mam wyświetlacz od komputera pokładowego .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #202 dnia: Kwiecień 17, 2017, 12:12:25 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Poszukaj na necie, jest gdzieś foto jakiegoś wystawowego poloneza z deską minusa i konsolą a'la plus, może byś poszedł w takie coś.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #203 dnia: Kwiecień 17, 2017, 12:41:51 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Widziałem u kolegi Gomulsy na spocie środkowy panel z plusa . dół i górę muszę przespawać z minusa bo jest zaokrąglony i odstaje trochę . (noi nie ma dziurek na śrubki ) tak że coś z tego będzie ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #204 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:05:56 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wystawowy minus z deską a-la plus to deska orciari. Bardzo podobna jest w lublinach 2 i 3.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #205 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:11:58 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #206 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:15:46 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #207 dnia: Kwiecień 17, 2017, 17:52:00 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3437
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Wystawowy minus z deską a-la plus to deska orciari. Bardzo podobna jest w lublinach 2 i 3.

Dodaj także że jest zbliżona do ala golfa III generacji, ps. fajny wzór tapicerki był w tym minusie.


FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #208 dnia: Kwiecień 17, 2017, 20:58:18 pm »

Offline SeBa

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1049
  • Płeć: Mężczyzna
  • FSOAK
    • Polonez 1.4 GTi 16V'97 i 2.0 GLI'95
    • http://www.fsoautoklub.pl
Akurat Orciari w tej desce to nawet palcem nie kiwnęło , kolejny forumowy mit
Cytat: Szymon
Rover ma jedną zasadniczą przewagę, jak po pijaku dasz w pizdę na zlocie na jakimś kretowisku to będziesz miał szacun, a z OHV cię wyśmieją, żeś wieśniak i biedak.

Auto Detailing-info PW

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #209 dnia: Kwiecień 17, 2017, 22:50:00 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Znalazłem :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #210 dnia: Kwiecień 18, 2017, 00:32:30 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Nie mam zamiaru montować jakiś dech ala gulf 3 .

Wstępnie przespawałem dół ramki od minusa . Biegi elegancko wszystkie wchodzą jeśli chodzi o  to . Zostało przespawać kawałek góry z dziurkami na śruby oraz trochę plastiku po boku żeby nie było zaokrąglone jak w plusie . Oczywiście to wszystko jeszcze będzie przeszlifowane , poszpachlowane i pomalowane na nowo ;)

"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #211 dnia: Kwiecień 18, 2017, 20:29:09 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3437
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Nie mam zamiaru montować jakiś dech ala gulf 3 .

Wstępnie przespawałem dół ramki od minusa . Biegi elegancko wszystkie wchodzą jeśli chodzi o  to . Zostało przespawać kawałek góry z dziurkami na śruby oraz trochę plastiku po boku żeby nie było zaokrąglone jak w plusie . Oczywiście to wszystko jeszcze będzie przeszlifowane , poszpachlowane i pomalowane na nowo ;)





Idź na całość zamontuj z lublina II i III, wtedy będzie prawdziwe OBRSO i unikatowy prototypowy egzemplarz.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #212 dnia: Kwiecień 19, 2017, 15:29:32 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Gadaj , gadaj zdrów nie jestem żadnym bajkopisarzem OBRSO , rarytas itd robię pod siebie i cześć ;)  Nic z lublina nie będę montował a tak apropo skończyłem spawać panel i wstępnie taka opcja mi się podoba trochę będzie trzeba go poszpachlować  podszlifować i w 1 miejscu troszkę poprawić ale jak na amatorskie spawanie plastiku bardzo fajnie mi to wyszło i fajnie to wygląda w środkowym panelu minusa . Jeszcze zastanawiam się czy po prawej stronie wycinać dziurę pod zapalniczkę czy zainwestować po prostu w rodzielacz a te miejsca zostawić po prostu na dodatkowe przełączniki do el szyb .



Przy okazji przypiłowałem troszkę od tyłu wejścia na przycisk el szyb po bokach  żeby siadły przełączniki od BMW e36 które są o 3 mm szersze z tyłu przy pinach w porównaniu do polonezowych a z wyglądu są identyczne .



Tak wiem po boku jest szpara przy tunelu ale jest już na to pomysł spokojnie :)

Przy okazji przyszły ledy do stopa żeby zniwelować spadki napięcia . Przez co przy wciskaniu stopa nie przygasają liczniki . Bardzo jestem z nich zadowolony światło super przebija przez klosz   , oraz troszkę jaśniej jest niż przy zwykłych żarówkach oraz jest szybsza reakcja zaświecenie się ich nie ma takiego efektu jak na zwykłej żarówce że rozjaśnia się tylko ciągle takim samym światłem świeci jak dla mnie mod na plus  <spoko>





Żeby nie było że same tarcze i klocki wymieniłem zakupiłem sobie przewody miedziane , końcówki i płyn . Przewody mi zagiął na prasie hydraulicznej znajomy za piwko a ja wziąłem się za wymianę jako że mój organizm działa jak żywy barometr  i łeb miałem jak bym pił przez tydzień przez ten cholerny śnieg w okolicach Krakowa to wczoraj byłem tylko w stanie wymienić 1 stronę . Nowe miezianki +  gumowy ;) Może dzisiaj wezmę się za 2 stronę .





Przy okazji mam pytanie chłopaki do was . W sumie mam całe z przodu zawieszenie w samochodzie do zrobienia od sworzni ,zbieżności po gumy  . Jak wiadomo do poloneza ciężko o dobre części zawieszenia . Jakie firmy polecacie żeby wytrzymało to dłużej ? Oraz mam 2 pytanie bo jak wiadomo gumy teraz to robią takie że szkoda gadać może ktoś się wypowiedzieć o czerwonych pouliretanach ? Jak się na tym auto prowadzi i jak z wytrzymałością tego słyszałem że podobno dłużej wytrzymuje to od gum a jak z komfortem jazdy na takim czymś ?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2017, 16:24:54 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #213 dnia: Kwiecień 19, 2017, 17:51:53 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 644
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Fajnie ci ta konsola wyszła, ja bym z drugiej strony tez zrobił dziury pod włączniki. Co do zapalniczki, można by ja umieścić tak jak w minusach były montowane klawisze od el szyb. ew zamontować tam nawet taki rozdzielacz na 3 gniazdka.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #214 dnia: Kwiecień 19, 2017, 17:52:50 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
Za krótko je mam żeby się wypowiadać, ale założyłem na drążki reakcyjne najmiększe czerwone poliuretany TEP Deuter i prowadzenie jest zdecydowanie in plus w stosunku do starej gumy.

Konsola fajna. Te minusowe wyglądają jakby je z odpadków porąbanych siekierą kleili.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #215 dnia: Kwiecień 19, 2017, 21:55:01 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Pytasz wszędzie o te poliuretany tak jakbyś urodził się wczoraj i nie wiedział ze miałem takie w Caro. Pojedź 3km i się przekonaj na żywo u pana R. :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #216 dnia: Kwiecień 19, 2017, 22:19:15 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Nie słyszałem jeszcze, żeby ktoś był niezadowolony z czerwonych poliuretanów, śmiało montuj  <spoko> Sam też zamierzam, jeszcze w tym roku

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #217 dnia: Kwiecień 19, 2017, 22:29:11 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Lepiej od razu żółte (prócz "jabłek"), przynajmniej zminimalizują się już legendarne na tym forum "przechyły boczne", dużej różnicy na minus w komforcie raczej nie poczujesz.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #218 dnia: Kwiecień 19, 2017, 23:01:10 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6593
  • Płeć: Mężczyzna
A co ma tulejka do przechyłu bocznego? Na przechył wpływa sprężyna, amortyzator i sztywność nadwozia, a nie sztywność tulejek, bo w nich zupełnie inaczej skierowane siły działają.

A co do tych przechyłów, jak ktoś nie jeździł szybko Pandą bez stabilizatora, to nie wie co to przechył boczny.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #219 dnia: Kwiecień 19, 2017, 23:31:01 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Może to, że jakby to ująć stabilizator jest bardziej "sztywno" połączony z wahaczami, więc szybciej się napręża i szybciej przynosi skutek jego obecność. Nie wiem jak to faktycznie wygląda, ale na moje to po tym jak założyłem żółte poli do tyłu, w zakrętach tył tak jakby mniej się przechylał - przynajmniej zza kierownicy mam takie odczucie.