Autor Wątek: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4  (Przeczytany 54924 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #220 dnia: Kwiecień 19, 2017, 23:39:00 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Stabilizator to zgoda.
Z tyłu to pewnie dlatego że resory siedzą bardziej sztywno i masz w zakręcie jakby większy rozstaw kół bo nie wywala tak bardzo mostu do wewnątrz.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #221 dnia: Kwiecień 20, 2017, 00:01:58 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Pytasz wszędzie o te poliuretany tak jakbyś urodził się wczoraj i nie wiedział ze miałem takie w Caro. Pojedź 3km i się przekonaj na żywo u pana R. :)
Z tym oszołomem nie chcę mieć nic wspólnego.  Z resztą nie zakladałeś na całym aucie więc nie wiem nie a pozatym nie prowadziłem tego auta tylko leciałem na fotelu pasażera a to jest różnica.  Wypytać wolę co mi szkodzi a że w tym roku w końcu chce na legalu mieć wszystko  w samochodzie na przegląd to pytam żeby nie wywalić dużej kasy w błoto bo same poli na cały zawias to 6 stow...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #222 dnia: Kwiecień 20, 2017, 12:26:18 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
W sumie masz rację. Z tyłu nie założyłem za to przód był cały w poliuretanach Deutera i sworzniach, końcówkach Delphi 2 tygodnie przed sprzedażą  <spoko>

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #223 dnia: Kwiecień 20, 2017, 12:37:55 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Wiem ale pytam o całość bo coś mi się kojarzy że przez poli u seby pękały drążki które były z tyłu przy budzie i łączyły się z mostem . I zastanawia mnie czy to pojedynczy przypadek czy to norma że będzie pękać ?
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #224 dnia: Kwiecień 20, 2017, 12:53:15 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Zmęczenie samego drążka + zółte poli. Ja polecam cały komplet czerwonych, które są przeznaczone do aut typu daily, zołte bardziej pod tor, jeżdzące raz na jakiś czas a nie codziennie.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #225 dnia: Kwiecień 20, 2017, 14:25:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Drążek zawsze pęka prędzej czy później, z tym że może pęknąć na łączeniu z tulejką, albo rozerwać tulejkę. Najlepiej dać to do wzmocnienia albo jedną sztukę na wzór do wykonania z dobrej stali 2 grubszą, solidnie zespawaną i masz spokój.
Tyle tylko że poliuretany wypada raz na rok nasmarować smarem silikonowym.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #226 dnia: Kwiecień 21, 2017, 13:23:29 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
No właśnie u znajomego strzelała z 1 strony przy łączeniu z prętem w szestnastce (a nogę miał ciężką i nie raz boki leciały) . Rozwijało po prostu ten okrąg z 1 strony dlatego pytam dobrze wiedzieć trzeba będzie dziada wzmocnić .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #227 dnia: Kwiecień 21, 2017, 13:56:01 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6583
  • Płeć: Mężczyzna
Te pręty są symbolicznie złapane spawem do tulejki więc nic dziwnego, ale nawet jak obspawa się ten punktu to z kolei puszcza sama tulejka.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #228 dnia: Kwiecień 24, 2017, 22:35:05 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire


Elektryke motuje burżuj Yeb**y :D

w końcu się przemogłem . Tak to z tylu w drzwiach to konserwacja ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 22:41:53 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #229 dnia: Kwiecień 27, 2017, 00:46:11 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jako że człowiek chory to robota idzie jak krew z nosa  <smutny> Jeszcze ta zima tej wiosny nie pomaga  ;-| . Odpowietrzyłem ze znajomym z przodu hamulce dopiero i przyszła  do mnie paczuszka z Ledami znowu tym razem do środka .  Tym razem do przełączników . Zamówiłem matowe pomarańczowe ledy 5mm  z opornikami wbudowanymi . Dają o wiele więcej światła niż te polonezowe . Bardzo podoba mi się na nich efekt . Jak na razie zostały tylko przełożone do przełączników plusowych z konsoli (prócz awaryjnych bo mam z wlutowaną diodą nie wymienną będę musiał albo rozebrać i przylutować ją  albo znaleźć na jakimś szrocie przełącznik od awaryjek z wyjmowaną diodą ) . Diody te będą wymienione we wszystkich przełącznikach żeby się nie odróżniały .



Porównanie oryginalnej polonezowej a tej co zamówiłem :)



A tak to świeci w przełącznikach plusowych ;)

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 27, 2017, 00:48:03 am wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #230 dnia: Czerwiec 22, 2017, 02:08:43 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Tak że trochę minęło ostatnio mało czasu żeby dłubać przy aucie ale co nieco ruszyło . Złożyłem do kupy lewy silniczek szyb elektrycznych który miałem w częściach przez to że urwała się linka i upchałem go do samochodu w końcu  , zacząłem przymierzać Calsonica (kurde trzeba będzie znowu nowe dziury wiercić a stare szpilki poucinać . Przy okazji zakupiłem belkę z minusa pod deskę rozdzielczą . Po roku w końcu wziąłem się za prostowanie mocowań halogenów do ori które kupiłem oraz regeneracje halogenów (rozklejenie , wyczyszczenie) i poskładanie to do kupy w dokładkę .  Na koniec zacząłem regulować coś światła na podkładkach  bo cholera jasna mocowania odbłyśników są całe a auto mi do bani świeci prosto centralnie w asfalt zamiast przed żeby co kolwiek było widac musiał bym w nocy ciągle jeździć na długich + halogeny co mi się nie uśmiecha .










"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #231 dnia: Sierpień 27, 2017, 16:13:13 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
W końcu znajomy mechanik znalazł dla mnie czas żeby podłubać przy moim polonezie . Poldek dostał  nowe kable zapłonowe (zaczął w końcu chodzić na wszystkie cylindry) , Jeszcze jest problem z ciśnieniem paliwa. Prawdopodobnie wleci listwa wtryskowa od rovera z regulatorem Roverowym bo już mam dość szukania polonezowych o które ciężko ostatnio . Przy okazji w końcu wyleciał w kosmos najbrzydszy element tego samochodu .

Fuj ble paskudztwo ! zgiń przepadnij plusie nie czysty !!!



Noi siadły pierwsze spawy



Belka minusowa już na miejscu  <lol> <lol>



Cóż została najgorsza robota bo elektryka +  podłączenie nagrzewnicy callsonic ale mam nadzieje że to już jakoś pójdzie ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #232 dnia: Sierpień 27, 2017, 21:14:36 pm »

Online Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
No i brawo. Zawsze się zastanawiałem, jak komuś mogła się podobać deska plusowa (szczególnie tym, którzy do minusów wstawiali deski plusowe). Najbardziej obleśny element tego auta zmieniłeś na... eee... plus czy minus?  ]:-> O, na LEPSZY.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #233 dnia: Sierpień 27, 2017, 21:39:00 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5089
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Zawsze się zastanawiałem, jak komuś mogła się podobać deska plusowa (szczególnie tym, którzy do minusów wstawiali deski plusowe).
Jak to mówią i vice Wersal.  :P Zawsze się zastanawiałem, jak komuś mogła się podobać deska minusowa (szczególnie tym, którzy do plusów wstawiali deski minusowe)
W związku z powyższym, jak ktoś chce zamienić belkę z plusa na belkę z minusa, to służę pomocą.  :-) Mam z mojego caro (chyba całą) belkę, bo wstawiłem plusową.McFly, jak coś, to mam jak byś chciał jeszcze gdzieś przekładać  :d

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #234 dnia: Sierpień 27, 2017, 23:18:33 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Z plusa zostaną tylko w sumie te małe prze łączniczki ze zmienionymi diodami bo one akurat są spoko :) i panel callsonic do sterowania pokrętłami pod które przerabiałem panel ;) . Cóż minus praktyczniejszy  ;) Przynajmniej jest schowek do którego włażą 2 połwki a nie paczka fajków tylko i flaszke na lajcie można położyć na desce i nie spada ;D . Do tego bardziej czytelne zegary ;) . Jedyne co mi się podoba w plusie to że z espero można zamontować zamek i mieć schowek zamykany .
« Ostatnia zmiana: Sierpień 27, 2017, 23:33:44 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #235 dnia: Sierpień 28, 2017, 00:27:40 am »

Online Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Przynajmniej jest schowek do którego włażą 2 połwki a nie paczka fajków tylko i flaszke na lajcie można położyć na desce i nie spada ;D .

+1

Cytuj (zaznaczone)
Do tego bardziej czytelne zegary ;) . Jedyne co mi się podoba w plusie to że z espero można zamontować zamek i mieć schowek zamykany .

Mnie się nic w niej nie podoba, szare, obłe i napompowane deski kojarzą się z badziewnym i chyba najmniej seksownym w epoce motoryzacji designem z lat `90, ta decha mogłaby być zamontowana w jakimś japońskim toczydle, ale nie w polonezie, według mnie to najsłabszy element plusa (którego z tego względu mimo wspomagania i fajnego silnika się pozbyłem - nie mógłbym na to "coś" przed oczami patrzeć codziennie rano) :P. A deska minusa ma jeszcze odrobinę tego włoskiego designu z lat `70, który lubię, jest wykonana jakby z lepszych materiałów, w normalnym kolorze, no i ma te fajne podświetlane strzałki, których na szczęście im nie przyszło do głowy zmieniać przez cały okres produkcji <ok> .

Pewnie zaraz mnie zjedzą wszyscy użytkownicy plusów, ale takie jest moje zdanie :P Próbowałem się do niej przekonać, ale nie dałem rady.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2017, 00:29:48 am wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #236 dnia: Sierpień 28, 2017, 00:49:06 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Weźcie pod uwagę fakt, że w Plusie schowek jest taki, a nie inny z uwagi na miejsce na parownik w obudowie wentylatora. Może warto przypomnieć jaki zajebisty schowek jest w minusie z klimatyzacją. Paczkę fajek ciężko wsadzić.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #237 dnia: Sierpień 28, 2017, 15:59:45 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
No niby tak ale mogli się postarać i wykombinować coś z nagrzewnicą albo od początku produkcji pchać calssonica wtedy jest miejsce tam i od biedy mogli wtedy zrobić schowek . Nawet ostatnio widziałem że któryś ze złombolowiczków który miał callsonica się wnerwił wyrypał  ściankę z plastiku i dorobił sobie kawałek blachy przedłużając schowek :)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #238 dnia: Sierpień 28, 2017, 17:28:09 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Wziąłem się za wymianę oleju  ;p



 Szesnacha dostała Valvoline 10W40 . Niestety brakło mi kasy i kupiłem tylko 4L po zalaniu i nabiciu ciśnienia oleju olej jest na 1 X więc jak tylko wpadnie jakaś penga trzeba będzie skoczyć litr dokupić ;) . I tak na razie więcej stoi niż jeździ wiec nic mu się nie stanie ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #239 dnia: Sierpień 28, 2017, 18:33:00 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2231
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
No i brawo. Zawsze się zastanawiałem, jak komuś mogła się podobać deska plusowa

Deska z plusa mogła się podobać... klientom Daewoo-FSO którzy dokonywali zakupu nowego Poloneza ;) Obiektywnie, ta modernizacja uatrakcyjniła Poloneza, pod koniec lat 90' nikt nie myślał o tym aucie w kategorii klasyka, klienteli podobało się nowe wnętrze Plusa.

Ale subiektywnie ja też wolę minusowe wnętrze, jest dla mnie bardziej klasyczne i nawet w MR 93' czuję się jak w aucie z lat 80' i odpowiada mi takie uczucie ;) W desce z plusa denerwujące jest dla mnie to, że nie mam co zrobić z telefonem który w minusie zawsze ląduje w półeczce pod skrzynią biegów.