Witam, troche mi sie przedłuzyło z przyczyn niezaleznych ode mnie, no ale co sie odwlecze to nie uciecze
. Na pocz?tku chciałbym pogratulowac Tomkowi udanego swapu DOHC i mam nadzieje ze niedługo takze i moje zdjecia zasil? ten w?tek. Niestety na pocz?tku bede zmuszony pojezdzic troche czasu na gazniku zanim dokonam konwersji na GLI. No ale wracam do tematu. Przez dwa dni walczyłem z TBI poniewaz po 10 latach domagał sie wyczyszczenia. Rozebrałem całosc, wyczysciłem no i chodzi troche lepiej. Tutaj mam pytanie : Czy w innych miastach tez nie mozna dostac uszczelek do TBI ? Chodzi mi o t? grub? gumowa spod korpusu wtryskiwacza i ta mał? spod tego wyjscia z trzema rurkami gdzie jest podł?czona odma. Chwilowo załozyłem stare ale nie lubie takich półsrodków.
Dorobiłem takze t? przejsciówke, z powodu braku materiałów metalowych wykonałem j? z materiału izolacyjnego takiego br?zowego z którego kiedys robili tablice rozdzielcze. Do przykrecenia wykorzystałem 1 fabryczny otwór i drugi który trzeba juz niestety zrobic. Całosc jest lekko skosnie w stosunku do orginału.Jutro zobacze czy wejdzie (dzis odkręciłem kolektor dolotowy, co było wyzwaniem ze wgledu na siarczysty mróz i brak jakiegokolwiek klucza nasadowego o rozmiarze 13. Dodatkowo przegrzałem dzisiaj silnik :sad: i to ostro(125stopni), jutro sprawdze czy uszczelki szlag nie trafił. Przekładke zrobie maksymalnie za 2 tygodnie, obecnie męcze sie z zapieczonymi mocowaniami niektórych elementów(wpoma i kolektor wydechowy). Tutaj chciałbym sie zapytac znawców DOHC o jeszcze jedn? pierdołe która spedza mi sen z powiek :roll: : Kupiłem dwururke starego typu z mysla o zaadoptowaniu jej do DOHC, ale trzeba j? nagi?c zeby poł?czyc z kolektorem DOHC. Jak j? naginaliscie, na zimno czy na gor?co a moze nie obejdzie sie bez flexa i spawarki ?