Autor Wątek: 2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy  (Przeczytany 48494 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 21, 2005, 20:08:08 pm »

Mrozek#83

  • Gość
Spoko Panowie, ja cały czas sledze ten w?tek, wiec jakby co? to bedziemy wspolnie myslec. No i oczywi?cie wszelkie informacje, zdjęcia dokumentuj?ce przeróbki, również by się wszystkim przydały. Może, jak przeróbki się udadz?, to za ciosem pojd? inni niezdecydowani.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 24, 2005, 21:59:40 pm »

Gosc

  • Gość
Jutro zrobie jakies zdjecia. Auto już stoi pod domem. Jezdzi sie bardzo przyjemnie tylko narazie bez przegladu bo niechcieli mi podbic. :(

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 24, 2005, 22:06:59 pm »

Piotrek_

  • Gość
czemu?!?

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 24, 2005, 22:10:40 pm »

Gosc

  • Gość
Diagnosta powiedzial ze niepodbije bo silnik niejest z poloneza. Teraz musze poszukac diagnosty ktoremu niebedzie sie chcialo pod maske zgladac. :) Mam nowy dowod rejestracyjny wiec jak niebedzie upierdliwy to nawet niebede musial isc do wydzialu komunikacji. :)

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 24, 2005, 22:38:09 pm »

Piotrek_

  • Gość
a to debil! :mad: ignorant i debil! jakos wiekszosc ( ;) ) dwójek we wrocku jest normalnie zarejestrowana jako 2.0! kretyn! pokaz mu moj post

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 24, 2005, 22:48:45 pm »

Gosc

  • Gość
Niestety z takimi ludzmi nie ma sie co klucic. W tej chwili mysle zeby znalezc miejsce gdzie podbija mi dowod zebym mogl jezdzic bo niestety na poczatku stycznia sie skonczyl.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 25, 2005, 14:53:04 pm »

ajk#1212

  • Gość
Oto kilka fotek tego co znajduje sie pod maska.  :twisted:

[ Dodano: 2005-01-25, 15:01 ]
zdjecie 1

[ Dodano: 2005-01-25, 15:02 ]
Niewychodzi mi wklejenie zdjecia :) Kto to zrobi za mnie?

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 25, 2005, 19:34:19 pm »

Mrozek#83

  • Gość
Ja bardzo chętnie - pode?lij zdjęcia na XXX- umieszczę je na stronce.
Czy możesz opisać bardziej szczegółowo techniczne strony przekładki?

[ Dodano: 2005-01-26, 14:55 ]
Kolega Tomek podesłał mi rzeczone zdjęcia. Zał?czone poniżej - z moim komentarzem.

Mam jeszcze kilka dodatkowych pro?b do Tomka, o wykonanie zdjęc:
- mocowania pompy wspomagania
- koła pasowego (to które przez pasek klinowy napędza pompę wodn? i alternator oraz pompę wspomagania) i czujnika połóżenia wału (nad tym wła?nie kołem - lekko z boku po lewej stronie patrz?c od przodu auta)
- dokładniejsze zdjęcie mocowania zespołu wtryskowego do kolektora ssacego i wyja?nienie kwestii "przej?ciówki" - tzn. czy takowa jest czy też zespól wtryskowy jest umocowany bezpo?rednio do kolektora.

Je?li też można wiedzieć - ile kosztował taki swap - mam na my?li sam? przekładkę.

Przykro mi - zdjęć nie da się wkleić - na moj gust zablokowano taj? możliwo?ć całkowicie. Proszę o kontakt adminów. Zdjęcia ciekawe i warte ogl?dnięcia.

[ Dodano: 2005-01-26, 15:03 ]
Add. Zeby poszło do góry.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 27, 2005, 20:56:21 pm »

Piotrek_

  • Gość
kop w górę ;)

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 27, 2005, 21:40:13 pm »

ajk#1212

  • Gość
Jutro zrobie zdjecia o ktore prosisz. Niewiem ile kosztowalo samo wlozenie silnika ale razem z remotem dalem 800 zl i do tego koszt czesci. :) Mysle ze warto bylo :)

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 27, 2005, 21:44:10 pm »

Piotrek_

  • Gość
zdjecia ze swapu...

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 27, 2005, 21:44:23 pm »

ajk#1212

  • Gość
Jak narazie denerwuje mnie tylko wal ktory troszke bije. :(

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 27, 2005, 21:59:00 pm »

Mrozek#83

  • Gość
Cytat: "Tomek"
Jak narazie denerwuje mnie tylko wal ktory troszke bije. :(

No to chyba ?le Ci go złożyli. Mi się zawsze udawało je poł?czyć tak, żeby nie biło, ale to sie trzeba było przyjrzeć cieżarkom przy rozł?czaniu poszczególnych wałów i na logikę ł?czone elementy potem ze sob? wła?ciwie spasować.
Spróbuj przestawić poł?czenie na ?rodkowym krzyżaku. Lub, jak nie masz umiejętno?ci i zdrowia żeby wypróbowywać każde ustawienie, oddaj wał do wyważenia.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 27, 2005, 22:20:53 pm »

ajk#1212

  • Gość
Do 10 bede musial jezdzic z ta dolegliwoscia. Chwilowo w moim portfelu jest pustka :( a samemu w taka pogode niechce mi sie nic robic przy autku. Jak dla mnie za zimno :) Mam tylko nadzieje ze nic przez to sie niezepsuje.

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 28, 2005, 00:29:48 am »

Piotrek_

  • Gość
heh :) ja mam rozrusznik do wyjęcia :roll: hehehh pod blokiem :roll:

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 28, 2005, 01:09:59 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Witam, troche mi sie przedłuzyło z przyczyn niezaleznych ode mnie, no ale co sie odwlecze to nie uciecze :P . Na pocz?tku chciałbym pogratulowac Tomkowi udanego swapu DOHC i mam nadzieje ze niedługo takze i moje zdjecia zasil? ten w?tek. Niestety na pocz?tku bede zmuszony pojezdzic troche czasu na gazniku zanim dokonam konwersji na GLI. No ale wracam do tematu. Przez dwa dni walczyłem z TBI poniewaz po 10 latach domagał sie wyczyszczenia. Rozebrałem całosc, wyczysciłem no i chodzi troche lepiej. Tutaj mam pytanie : Czy w innych miastach tez nie mozna dostac uszczelek do TBI ? Chodzi mi o t? grub? gumowa spod korpusu wtryskiwacza i ta mał? spod tego wyjscia z trzema rurkami gdzie jest podł?czona odma. Chwilowo załozyłem stare ale nie lubie takich półsrodków.
Dorobiłem takze t? przejsciówke, z powodu braku materiałów metalowych wykonałem j? z materiału izolacyjnego takiego br?zowego z którego kiedys robili tablice rozdzielcze. Do przykrecenia wykorzystałem 1 fabryczny otwór i drugi który trzeba juz niestety zrobic. Całosc jest lekko skosnie w stosunku do orginału.Jutro zobacze czy wejdzie (dzis odkręciłem kolektor dolotowy, co było wyzwaniem ze wgledu na siarczysty mróz i brak jakiegokolwiek klucza nasadowego o rozmiarze 13. Dodatkowo przegrzałem dzisiaj silnik  :sad: i to ostro(125stopni), jutro sprawdze czy uszczelki szlag nie trafił. Przekładke zrobie maksymalnie za 2 tygodnie, obecnie męcze sie z zapieczonymi mocowaniami niektórych elementów(wpoma i kolektor wydechowy). Tutaj chciałbym sie zapytac znawców DOHC o jeszcze jedn? pierdołe która spedza mi sen z powiek :roll:  : Kupiłem dwururke starego typu z mysla o zaadoptowaniu jej do DOHC, ale trzeba j? nagi?c zeby poł?czyc z kolektorem DOHC. Jak j? naginaliscie, na zimno czy na gor?co a moze nie obejdzie sie bez flexa i spawarki ?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 28, 2005, 07:41:42 am »

Piotrek_

  • Gość
nie obędzie się bez cięcia i spawania.  :wink:

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 28, 2005, 09:53:38 am »

GeOrGe#411

  • Gość
Jeszcze jest sprawa czy masz rozrusznik pod kolektorem ss?cym czy pod wydechowym. Jak pod wydechowym to czeka cię więcej rze?by. Ja mam go pod ss?cym i wykonałem swoj? dwururkę przez pospawanie górnej cze?ci od fiata 132 i dolnej od poldka, troche mi nie pasowało wieć musiałem troche porze?bić. Jednagrze była to kosmetyka, robiłem to poza samochodem i tylko przymierzałem (jak uda mi się zał?czyć fote to zobaczysz jak to wygl?da ;)) Je?li masz rozrusznik pod kolektorem wydechowym to trzeba jeszcze omin?ć ten rozrusznik przez dwururkę, to raz a dodatkowo zrobić osłonę izolacyjn? dla rozrusznika bo rozrusznik szlak trafi (wiem to z własnego do?wiatczenia , seru i chłopaki chyba mog? to potwierdzić ;))

[ Dodano: Pi? 28 Sty, 2005 ]
Kurde i nie udało się zał?czyć tej foty :( Nie wiem co jest

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 28, 2005, 13:28:16 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Rozrusznik mam po stronie ss?cej wiec nie ma problemu. Za to mam ciekawy wydech :dwururka, cos co robi za pierwszy tłumik, i ta długa rura która ł?czy sie ze srodkowym tłumikiem to jedna całosc. Nie wiem jak było to w orginale, podejrzewam ze to jakas samoróbka :| .Przy okazji wyszła ciekawa rzecz : mój silnik miał ponownie nabijane numery, s? nabite obok odmy, tam gdzie w gaznikowcu powinna byc pompka paliwa, umnie jest w tym miejscu jednolity gładki odlew. W dowodzie mam adnotacje ze pełny numer silnika to 132 XXXXXXXX i nigdzie nie jest podany typ silnika  z wyj?tkiem tabliczki znamionowej(tj132c3000). Pojemnosc silnika według dowodu to 1981 :shock:

GeOrGe mam prosbe :wrzuc mi t? fotke na skrzynke : elwoods(małpa)wp(kropka)pl. Z góry dzięki.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

2.0 DOHC do 1.5 GLI =>problemy
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 28, 2005, 17:56:29 pm »

SerU#408

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Je?li masz rozrusznik pod kolektorem wydechowym to trzeba jeszcze omin?ć ten rozrusznik przez dwururkę, to raz a dodatkowo zrobić osłonę izolacyjn? dla rozrusznika bo rozrusznik szlak trafi (wiem to z własnego do?wiatczenia , seru i chłopaki chyba mog? to potwierdzić )


Tia.... :mrgreen:



To moje 131. Teraz jest to już poprawione.