Jest update , pewnie patrząc na czas jaki minął to ruszyło się delikatnie tylko ale zawsze coś do przodu.
Ogólnie sprawa wygląda tak - silnik ma poskładane chłodzenie, został nagrzany , zmieniłem mapy paliwa żeby odpalał i chodził na wolnych normalnie, ładnie trzyma 1000 obrotów na wolnych. Jakieś 2 tgodnie temu dopiero upolowałem turbosprężarkę - TD04HL-16T z volvo 2.3 turbo wraz z downpipe, tak że teraz czekam na flanszę do turbiny wyciętą na laserze.
Fotka turbiny:
![](http://www.kswiecicki.prospect.pl/przejsciowka/turbina.jpg)
potencjał tej turbiny to 300km , seryjnie występuje w wersjach 250 km więc jakieś 270-280 zrobi bez wysiłku.
Aby utrzymać cichociemny charakter auta zdecydowałem że nie będzie żadnych słupków i dodatkowych wskaźników, ale klimatyczne coś takiego:
![](http://www.kswiecicki.prospect.pl/przejsciowka/wskaznik1.jpg)
jest to kontroller wyświetlacza OLED , z układme pomiaru EGT oraz portem serial, przez który komunikuje się to z megasquirtem i otrzymuje pakiet danych zawierający wszystkie chwilowe parametry , więc mogę na nim wyświetlać wszystko co mi przyjedzie do głowy - od położenia przepustnicy, temperaturę wody, powietrza, obroty, ciśnienie, czas wtrysku po wszystkie korekcje itp.
Dodatkowo wyposażyłem układ w mostek do pomiaru prądu do 30A więc mogę monitorować pobór prądu przez pompę paliwa
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Ostatecznie wszystko będzie w takiej obudowie - na razie nie jest przemodzona , a jedynie rozpiłowana i oklejona taśmą izolacyjną:
![](http://www.kswiecicki.prospect.pl/przejsciowka/wskaznik2.jpg)
z tematów rozwiązanych to wpadł w końcu pasujący silniczek wycieraczek , musiałem przerobić obtotomierz w desce starego typu aby zbierał impulsy z ecu i kilka pierdół jeszcze.