Autor Wątek: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)  (Przeczytany 125296 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #240 dnia: Październik 08, 2014, 22:50:12 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Tak czy tak i tak wolę oled, przypomina wyświetlacz LED, jest zielony więc nie gryzie się ze starą deską ;) Obiecane fotki z budowy - jeszcze troche zabawy zostało jednak:









jutro montujemy do końca blow offa, zaczynamy robić downpipe oraz pasuje ogarnąć odmy do końca i dolot od filtra do turba
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #241 dnia: Październik 08, 2014, 22:56:57 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Jest fajnie czekamy na koniec :) chciałbym mieć takie coś pod maską nie nie tego zje*a rovera, który po 30 tyś. km klepie jak szalony.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #242 dnia: Październik 08, 2014, 23:05:55 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3142
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Wydaje mi się, czy na prawdę czarny gruby wąż na ssaniu turbiny jest tym samym wężem, który normalnie łączy wlew z bakiem? Będziesz obracał go o 180o tak, żeby turbo ciągnął zimniejsze powietrze zza reflektora, czy w przypadku turbiny byłaby to już sztuka dla sztuki?

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #243 dnia: Październik 08, 2014, 23:11:42 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
czarny wąż owszem jest z baku, to tylko przymiarka żeby posprawdzać czy mi nie koliduje to z czymś, docelowo dolot będzie z aluminium lub nierdzewki z podłączoną odmą przed turbo :) To są fotki szpiegowskie, brakuje jeszcze oil catch tanku itp, update wkrótce jak to się zmontuje do kupy
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #244 dnia: Październik 13, 2014, 23:20:23 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
I stało się - dolot , blow off, downpipe poskładane, wsporniki pozakładane, został tylko wydech do zrobienia:

fotki:





oraz filmik z odpału na poskładanym dolocie:

https://www.youtube.com/watch?v=036pQkLoXaQ&feature=youtu.be

pozostał tylko wydech do zrobienia i można się przejechać :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #245 dnia: Październik 14, 2014, 09:09:15 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Ładne to wszystko jest jak cholera.Ty jak już coś zrobisz,to jest klasa  <brawo> Ta suszarka też ładne gwiżdże.Ogólnie,to auto ma być wybebeszone w środku jak EFI,czy raczej będzie cywilne,żeby jak najmniej rzucało się w oczy potencjalnym cwaniakom na drodze?

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #246 dnia: Październik 14, 2014, 14:54:06 pm »

Offline ADAM84

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 213
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ ATU 1.6 ROVER ORI LIMITED :D
Raczej to drugie. Opisywał tak na początku
Moja fioletowa niunia i jeszcze dwa skarbeczki :D

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #247 dnia: Październik 14, 2014, 18:36:25 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Coś mi się wydaje po tym psyku że full boosta będziesz miał między 2500-3000 obr. <lol>
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #248 dnia: Październik 14, 2014, 20:23:08 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #249 dnia: Październik 14, 2014, 20:25:31 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Na Blow Offa zamontuj tłumik - będzie wtedy jeszcze bardziej cichociemny , a stożek daj w obudowę - będzie jeszcze grzeczniejszy... (a i poprawią się parametry pewnie)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #250 dnia: Październik 16, 2014, 11:36:04 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
I stało się - auto zrobiło pierwsze km, niestety od razu wyszły choroby wieku dziecięcego - troche zbyt wysoka temperatura - nieznacznie ponad 90 stopni, nie działający wentylator chłodnicy - trzeba wymienić termowyłączniki w chłodnicy, ledwo jedzie to na tych dawkach paliwa. Ogólnie to dużo jeszcze pracy przedemną, może dziś porobię fotki wydechu z tyłu - wygląda jak seryjny tylko lekko większy niż w seryjnym poldku, chodzi na 2 małych tłumikach przelotowych - jest jeszcze troche za głośno jak na dupowóz ale i nad tym się pomyśli. Ogólnie to dziś pewnie przejadę się z laptopem i afrem i postaram się to na tyle wystroić żeby dało się jeździć od 1000 do ok 3000 obrotów, resztę dopiero jak wymienię termostat na 82 stopnie, okazuje się że seryjny z mondeo V6 ma 87 stopni, wg katalogów pasuje z forda KA na 82 stopnie - ma te same wymiary, ten sam rysunek występuje w katalogu. Założę nowe termowyłączniki wentylatora - a właśnie - jak miał diesel - oba takie same , czy każdy na inną temperaturę ?
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2014, 11:43:25 am wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #251 dnia: Październik 16, 2014, 18:42:45 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Termowyłączniki mają to do siebie że nawet nowe - szwankują :)
U mnie nowy działał przez 3 miesiące... potem nie działał wcale a potem działał......
Tego nie ogarniesz.

Trzeba by zastosować pewniejsze rozwiązanie (automatyczne) termistorek + zenerka sterująca przekaźnikiem i mamy fajny mało zawodny układ.
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2014, 18:44:22 pm wysłana przez Stingerek »

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #252 dnia: Październik 16, 2014, 19:15:25 pm »

Offline Hagar

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 485
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1.6 GSi 99r
zrób by megasquirt nasterowywał przekaźnik wentylatora a 2 bieg went włączany termikami na chłodnicy a jak się ma temp oleju?
« Ostatnia zmiana: Październik 16, 2014, 19:19:27 pm wysłana przez Hagar »
był 1.6 GSiE, 1.6GLE, 1.6TCGLE

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #253 dnia: Październik 16, 2014, 21:17:20 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
megasquirt tak czy tak bedzie miał sterowanie wentylatorami, muszę tylko wiązkę puścić dodatkowo do kabiny, squirta i dodatkowego wyłącznika w kabinie.

Fotki wydechu - powstał z kawałków sportowego wydechu z bmw prawdopodobnie jakiejś M-ki oraz nowych rurek:





tu bez końcówki, fotkę końcówki zrobie przy okazji :)

Dziś zamówiłem wyłączniki wentylatora - na 87/92 oraz 95/90 i termostat z forda KA czy Fiesty pasujący na 90% wg katalogów do obudowy z mondeo v6 - jest na 82 stopnie co myślę pozwoli utrzymać temperaturę poniżej 90 stopni na desce. Seryjnie lancia miała 83 stopnie wg katalogów :)
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #254 dnia: Październik 19, 2014, 09:04:08 am »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
I stało się - wczoraj wgraliśmy mapy zapłonu z lancii delty integrale, stroiliśmy paliwo i jak na 0.4-0.5 bara jedzie to strasznie. Przekonał się o tym pewnie posiadacz Audi A6 - który twierdził że ma TDIka 130 ale nie było łatwo mu dać rady więc pewnie po chipie. Mina gościa była niesamowita - zresztą jak większości ludzi gdy przejeżdża się koło nich i sapie z blow-offa. Patrząc jak to jedzie teraz - wrażenia z przyśpieszeń są podobne do Vspecowego poloneza. Nie chcę sobie myśleć co się będzie działo na 1.0 czy 1.2 bara. Generalnie jestem zadowolony, IC daje radę - dolot jest zimny, ssący też. Chłodnica wyrabia mimo zonku z termostatem - okazuje się że wkład z forda na 82 stopnie pasuje fizycznie w obudowę z mondeo ale mają całkiem inną budowę i mało co nie ugotowałem silnika jak się przyciął....  Ogólnie jestem zadowolony z tego co się dzieje , trzeba jeszcze pierdoły dopracować oraz mapy dopieścić ale można nim spokojnie jeździć :)
 
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #255 dnia: Październik 19, 2014, 11:25:51 am »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
A przy jakich obrotach turbina zaczyna pompować.
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #256 dnia: Październik 19, 2014, 12:41:05 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
wlasnie przy jakich wstaje.
Chłopacy.. ja widze co sie dzieje jak jade swoim jak sie ludziska patrzą jak niemoga dac rady polonezowi .. a wy macie przecierz mocniejsze.. wiec  co tu sie dziwic;)
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #257 dnia: Październik 19, 2014, 13:07:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no na ile mozna takiego tdi zchipowac,skoro ledwo mu dales rade ?
przy 0.5bara to juz pod 200KM powinno byc,a masa sporo mniejsza niz A6,
seryjnie to ten silnik w Kappie jest ladowany wlasnie 0.5-0.6 bara ,a w piku 0.7 ,zeby uzyskac moment 300Nm,
Intergralka miala wiecej kucy ,wiec na mapach zaplonu z niej i doladowaniu 0.5bara tylko grzejesz tloki,
doladuj jej wiecej powietrza (i paliwa) ,bo szkoda silnika :d
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #258 dnia: Październik 19, 2014, 13:33:15 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
no na ile mozna takiego tdi zchipowac,skoro ledwo mu dales rade ?
Bez modyfikacji mechanicznych (turbina, pompa) na dzień dobry jest 165-170km.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: projekt "dziadek na viagrze" czyli przejściówka z 1990 roku ;)
« Odpowiedź #259 dnia: Październik 19, 2014, 13:58:34 pm »

Offline MrVspec1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 247
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1.6 Turbo OHV Green Power
Tdi 130 jest na pompowtryskach.
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2014, 14:00:07 pm wysłana przez MrVspec1 »
Jak się bawić to się bawić, most zaspawać turbo wstawić.