Autor Wątek: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014  (Przeczytany 404273 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1400 dnia: Wrzesień 04, 2014, 19:29:56 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Wymieniłem cieknącą chłodnicę na zapasową :P Mam nadzieję, że ta będzie ok :)
Poza tym poprawiłem instalację drugiego wiatraka chłodnicy.
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1401 dnia: Wrzesień 05, 2014, 22:07:49 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Zacząłem grzebać podtlenek LPG w GTI, na pierwszy ogień korek wstydu:



Mam tylko nadzieję, że pizdolet się zmieści :d
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1402 dnia: Wrzesień 05, 2014, 22:12:00 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
na pierwszy ogień korek wstydu


bez przesady, wstydu jesteś ekologiczny i ekonomiczny.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1403 dnia: Wrzesień 05, 2014, 22:16:20 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Zacząłem grzebać podtlenek LPG w GTI, na pierwszy ogień korek wstydu:



Mam tylko nadzieję, że pizdolet się zmieści :d
Jak się nie zmieści to dłuższy adapter :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1404 dnia: Wrzesień 05, 2014, 22:22:30 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
bez przesady, wstydu jesteś ekologiczny i ekonomiczny.
Nie no, to było takie żartobliwe stwierdzenie. Bo cóż to za wstyd jak za 50zł będę robił 180km* a nie jak do tej pory 80~90 :)

*Chciałbym, żeby tak było :d

Jak się nie zmieści to dłuższy adapter :)
W sumie to chciałem dłuższy, ale akurat w sklepie LPG u mnie w mieście nie mieli to wziąłem "krótki" zestaw.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1405 dnia: Wrzesień 05, 2014, 22:47:41 pm »

Offline Misiek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 702
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • 2010 Mercedes benz w204 c180 kompresor, 1993 FSO Polonez Caro 1.4 16v #wonskydziadek
Dzisiaj z Michal235c ogarnialiśmy heble. W wąskim wymieniony plastik z tyłu w którym jest głośnik, zrobione wszystkie lampki podświetlenia, zmieniona atrapka na orci i milion innych pierdół.
Caro Plusa 1.6 GLI 99 rok. Lubie dynamiczną i czasami agresywną jazdę
Cytryn Michał.

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1406 dnia: Wrzesień 05, 2014, 23:15:34 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Zacząłem grzebać podtlenek LPG w GTI, na pierwszy ogień korek wstydu:



Mam tylko nadzieję, że pizdolet się zmieści :d
Jak się nie zmieści to dłuższy adapter :)

Generalnie to bez problemu mieści się zwykły wlew, bez potrzeby adaptera.

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1407 dnia: Wrzesień 06, 2014, 09:26:49 am »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Mam tak wykonane w GLI i nie było nigdy problemu z tankowaniem. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1408 dnia: Wrzesień 06, 2014, 14:48:45 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3457
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Przyjechałem na weekend do rodziców 125p, odpaliłem poloneza, rundka i wietrzenie na słońcu , niech się wygrzewa ostatnimi promieniami:).
Spalanie w 125po trasie 7,5 litra, w mieście koło 10 PB.
No cóż lpg nie założę:)P
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1409 dnia: Wrzesień 06, 2014, 15:02:10 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Spalanie w normie. 125p Kombi udawało mi się nawet schodzić do 6,5l/100km przy utrzymywanej prędkości rzędu 80-90km/h.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1410 dnia: Wrzesień 06, 2014, 15:48:24 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1333
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Rozmontowałem zwrotnice wyjęte z trucka plusa. Totalna korozja, choć piasty kręcą się bardzo ładnie, dlatego szkoda mi to zniszczyć.
Poległem na szpilkach tarcz i jednej śrubie jarzma, która utknęła w płycie kotwicznej. Penetratory, młoty, klucze zaciskowe, super hiper wiertła HHSSSFullHaDe nie dały rady.

W geście rozpaczy zalałem coca colą. Niech wyżera.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1411 dnia: Wrzesień 06, 2014, 21:32:31 pm »

Offline Muriel1130

  • Tadziu
  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 10
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nic na siłe, wszystko młotkiem!
    • Polonez Caro MR'93
Zrobiłem wycieczkę do lasu na spacer a przy okazji grzybka jakiegoś zebrać. Wyszło na to, że spacer się udał a grzyby to tylko cztery się znalazły :P

Dodatkowo zatankowałem Pb. Pierwszy raz w życiu (czyli od ~2lat) wskaźnik szczęścia wzrósł do kreski między 1 a 1/2 :P

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1412 dnia: Wrzesień 07, 2014, 16:46:51 pm »

Offline Blacnik

  • Mroczek
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 336
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GTi
Pomalowałem ramkę okna. Umyłem autko. Wpadłem na stację z pustym bakiem i zgasł mi długość auta przed dystrybutorem :(
Caro Plus 1.6 GTi
Romet Kadet m780

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1413 dnia: Wrzesień 07, 2014, 19:56:06 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3457
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Powróciłem do domu 125p.
Fajnie się jeździ, trzymałem tak na V około 3200 obr/min.
Stwierdziłem że po raz kolejny muszę uszczelnić połączenie kolektor wydechowy-rura bo na łączeniu gdzie jedno wchodzi w "drugie" puszcza i daje efekt jak by była dziura :(
Dodam że te nowoczesne pasty do tłumików  nie pomagają, może ma ktoś jakiś patent czym to doszczelnić?
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1414 dnia: Wrzesień 07, 2014, 21:05:00 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
W Caro stwierdzono całkowite padnięcie pompy paliwa. Trzeba obadać temat montażu zewnętrznej pompy.

Atuwką pojechałem do Jawora obejrzeć Peugeota 106. W środę żegnam się z Atuwką. Mam dość jazdy na codzień tym autem i wymieniania końcówek drążków co kilka tysięcy kilometrów.
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1415 dnia: Wrzesień 07, 2014, 21:17:41 pm »

Offline Bartekcom#1982

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1545
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2x FSO Polonez
Poległem na szpilkach tarcz
U mnie jak się obrobiło to nabiłem nasadkę młotkiem i odkręciłem pneumatem.
Daewoo-FSO Polonez Atu Plus 1.6GSi 2001'
FSO Polonez 1.5SLE 1989'
Opel Vectra C FL Sedan 2.2DIRECT 2005'

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1416 dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:06:08 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Kupiłem kolejnego Poloneza:).
Szczegóły wkrótce <lol2>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1417 dnia: Wrzesień 07, 2014, 22:38:12 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Poległem na szpilkach tarcz
U mnie jak się obrobiło to nabiłem nasadkę młotkiem i odkręciłem pneumatem.
Jest na to prosty sposób, zagiąć młotkiem i odkręcić albo uderzając młotkiem albo użyć jakąś rurke na przedłużke :)

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1418 dnia: Wrzesień 07, 2014, 23:50:07 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3096
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Bardzo długa walka z Truckiem zakończona sukcesem. W planach na weekend miałem:
-wymontować silnik i skrzynie
-zabezpieczenie antykorozyjne podłużnic i tunelu
-wygłuszenie ściany grodziowej
-montaż wspomagania
-montaż nowego "innego" silnika i skrzyni


Do tego po ładnych kilkunastu godzinach walki doszedł ponowny demontaż świeżutko zmontowanego silnika :( Okazało się, że "nowy" motor nie bardzo chce pracować. Kłopoty z odpalaniem, mocne dymienie, nierówna praca - a o dziwo sam go demontowałem ok 1,5 roku temu i był w pełni sprawny... Stwierdziłem, że usterki są zbyt poważne żeby brać się za szybką naprawę, tym bardziej, że daleki byłem od jakiegokolwiek tropu diagnozy.
Dlatego wyjąłem motor, przepiąłem zestaw od wspomy na stary słupek i wsadziłem spowtorem. Szkoda, że nie udało mi się przemontować wakupompy, bo chciałem się pozbyć niepotrzebnego paska z tyłu silnika, do tego ta stara wydaje mi się być kulawa. Oprócz tego zauważyłem dużo różnic między XUDami z różnych lat. Jeden egzeplarz prawdopodobnie z 1993 roku, drugi z 1999. No i ile części trzeba wymienić aby założyć wspomaganie, wbrew pozorom więcej niż w OHV czy roverze... Mam jakieś fotki z etapów montażu, może się pokuszę o artykUł :)

Mimo wszystko dobrze było znowu usłyszeć ten miły klekot na koniec dnia :)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2014, 00:02:17 am wysłana przez Tomasz#1969 »
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: ===Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem...=== 2014
« Odpowiedź #1419 dnia: Wrzesień 08, 2014, 01:44:48 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zdementowalem pogloski,ze przy wymianie klamek na stary tym trzeba tez zmienic zamki w tylnych drzwiach,
otóż nie trzeba,
ale przy zmianie na nowe klamki to juz trzeba zmienic zamki na nowe

Dodam że te nowoczesne pasty do tłumików  nie pomagają, może ma ktoś jakiś patent czym to doszczelnić?
z tym nic nie zrobisz ,jezeli rura nie schodzi sie szczelnie z kielichem ,a tak powinna sie laczyc w dobrze wykonanych czesciach,
tzn. jest sposob na szczelnosc - spawarka ,ale to juz bardziej trwale polaczenie sie robi,
jak mniemam to w 125p ,wiec masz nieszczelnosc tam gdzie portki lacza sie z dluga rura
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.